Dobrý den, mám problém se startérem, nevyjíždí pastorek. Startér točí pěkně ale pastorek vyjede cca jednou za 5 startů. Startér rozebrán, vyčištěn, uhlíky a magnety vpořadku. Tento problém byl už před vyčištěním ale méně. Nevíte prosím jak zjistit příčinu? Baterie OK. Popřípadě nemáte nějaký kontakt na někoho, kdo se tímto zabývá.
Diky. Tom
No kdyby ti nevyjížděl pastorek, tak bude problém v cívce - ta má za úkol sepnout kontakty motorku startéru a zároveň vysunout přes páku pastorek. Kdyby ti ale nevysunul pastorek, tak by ani nesepnul kontakt pro motorek a nezatočil by. Jestli to ale točí při každém sepnutí startovacího tlačítka a "nezatočí" to s motorem, tak můžeš mít KO volnoběžku.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nechci být špatným prorokem, ale startér ti v BMW neopraví, ale pravděpodobně nabídnou nový za nemalou cenu. Nejsem na to odborník, ale v podstatě se jedná o klasický automobilový startér, který bude nějaký autoelektrikář schopen opravit, nebo si pročti stará fóra, určitě se tady řešily náhrady (Čína, do Peugeota nebo o jaký automobil šlo apod.).
Inspirace třeba tady: http://www.bmwgs....rowstart=0
Upravil Miho dne 09.11.2015 18:54
Souhlasim sTondou, jestli starter vrci, ale netoci motorem, tak volnobezka.
Ta se zatracene blbe shani, ja ji sehnal POS d lety az v USA, pac jsem ji chtel vymenit v ramci repase starteru pri klid duse taky.
Popr. Muzu nabidnout starsi, ale funkcni volnobezku za symbolicky peniz, vali se mi doma...
Kluci, pokud se nepletu, tak GS žádnou volnoběžku na startéru nemá.. To, co by ji mohlo připomínat, je jen planetová převodovka s poměrem 5,5:1.. Volnoběžku mají klasické motorky, které mají startér vpodstatě trvale mechanicky spojený s motorem.. Tady po tom, co naskočí motor, startér zasune pastorek a tak se odpojí..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )