Zdar jak sfiňa všem. Prosím o rady odborníky, nebo majitele aut. V současné době prodávám auto (no auto...Dacia Sandero) protože je malé. A nevím, co jiného jako rodinné auto. Mám vlastně jen jeden požadavek, ze kterého nelze slevit - musí to být 4x4, jinak se nedostanu od chalupy :-) Jinak finanční limit je okolo 330 000,-, roční nájezd je poměrně malý, cca 10 000km. Parkuju venku před barákem na Spořilově. Chtěl jsem Scouta, ale bojím se čórek. A teď nevím co???
Hyunday? Kia? Jaká je tam kvalita? Subaru? Fakt nevím... Prosím o typy :-D Díkes.
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Nekde tady je v inzerci pekné subaru legacy za pekné peníze.4x4 je subaru nebo quatro od audi asi nejlepší.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Mladej měl Scouta měsíc a ukradli mu ho. Díky zabudovanému hlídání se našel ale za ty nervy to nestojí. Za mě japonec Honda CRV ale v benzínu nebo Subaru v naftě. J.C.
subaru Legasy je super ac nizko podvozek tak zvlada toho hooodne, letos jizda po sjezdovce uplne vpohode mohu jen doporucit, samozrejme Outback by byl lepsi ale je zas drazssi.
Hlavne si vem sebou, kdyz budes kupovat nejakeho subaru odbornika, jelikoz pripadne opravy jsou dost drahe a v nahrade se toho moc neda koupit.
Ale jinak rozhodne pokdu 4x4 tak Subaru zvlaste kdyz najedes tak malo tak neres ani spotrebu.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Já mám jako rodinné auto VW T4 Caravelle Syncro, je to starý osvědčený diesel motor 2.5 Tdi 75 kW s uzávěrkou differenciálu a když to všechno zavřu tak to je palba, to octavky s 4motion nedají. Tyto auta s přibívajícíma rokama rostou na ceně a na mobile.de jdou s cenou nahoru jak R 80-100 GS. A jestli můžu ještě reagovat tak quatro už taky není z nejlepších v terénu, Audi mám rád ale BMW s X-drive ve stejné kategorii vyjede víc.
Barborina napsal:
Já mám jako rodinné auto VW T4 Caravelle Syncro, je to starý osvědčený diesel motor 2.5 Tdi 75 kW s uzávěrkou differenciálu a když to všechno zavřu tak to je palba, to octavky s 4motion nedají. Tyto auta s přibívajícíma rokama rostou na ceně a na mobile.de jdou s cenou nahoru jak R 80-100 GS. A jestli můžu ještě reagovat tak quatro už taky není z nejlepších v terénu, Audi mám rád ale BMW s X-drive ve stejné kategorii vyjede víc.
roční nájezd je poměrně malý, cca 10 000km...zapomeň na naftu, s tím nájezdem jedině benzín
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Barborina napsal:
Já mám jako rodinné auto VW T4 Caravelle Syncro, je to starý osvědčený diesel motor 2.5 Tdi 75 kW s uzávěrkou differenciálu a když to všechno zavřu tak to je palba, to octavky s 4motion nedají. Tyto auta s přibívajícíma rokama rostou na ceně a na mobile.de jdou s cenou nahoru jak R 80-100 GS. A jestli můžu ještě reagovat tak quatro už taky není z nejlepších v terénu, Audi mám rád ale BMW s X-drive ve stejné kategorii vyjede víc.
roční nájezd je poměrně malý, cca 10 000km...zapomeň na naftu, s tím nájezdem jedině benzín
presne tak
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
To GSSG : Hmm taky názor, já možná ani těch "deset" za rok nedám, máme to auto jenom na takové ty rodinné vlety: chata, chalupa, dovolená.... To víš do Kauflandu na nákup s tím nejezdím, tak nějak si myslím že kvůli tomu si člověk takový auto nekupuje :-)
Barborina napsal:
To GSSG : Hmm taky názor, já možná ani těch "deset" za rok nedám, máme to auto jenom na takové ty rodinné vlety: chata, chalupa, dovolená.... To víš do Kauflandu na nákup s tím nejezdím, tak nějak si myslím že kvůli tomu si člověk takový auto nekupuje :-)
Jde o to, že u novějších dieselů je DPF /filtr pevných částic/. Při tomto nájezdu se nafta nevyplatí ani kvuli spotebě ani kvuli čemu jinému u nafta je dražší pořizovačka i následný servis.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Jasný, u nových aut tomu rozumím, já mám staříka a tam je mi to jedno a hlavně, pro mě jeto další láska - po manželce, dětech a 11-ce :-) , a kdo někdy jel s T4 víííí.
Já bych Dustera klidně vzal, problém je v tom, že pokud je to čtyřkolka, tak má díky rezervě o 70litrů menší kufr. Takže pro rodinu malej.
U koncernu VW je to stejné jako u toho Scoutu - čórky :-/
Kolik si vezme to Subárko Legasy? A jak moc nízko je podvozek? Na chalupu jezdím po takové cestě úvozem, která je křivá do fšech směrů. Dolů se dostanu i Dáčií, ale nahoru to bývá problém - zvláště po dešti :-)
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Subaru vyjede to samé co traktor. Je to čistokrevná čtyřkola s rozdělením 25% na každé kolo. Spotřeba kolem 9-10l, dá se docela dobře sehnat v plynu. S průchodností si nelam hlavu dá opravdu hodně.
Když je hlad,je i husa dobrá.
OK, Subaru se mi líbí... :-) Jak jsou drahé náhradní díly? A možná trochu hloupý dotaz - jak je to se sítí na tankování v ČR a třeba Itálie, Rakousko atd...? Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Díly jsou stejně drahý jako na každýho japonce. Výhoda je, že se moc nekazí. A ten dvoulitr je léty vyzkoušenej a ještě k tomu je to boxer.
Když je hlad,je i husa dobrá.
OK, super a ještě - nemáš někoho, kdo takové nějaké Subaru prodává? :-D :-D Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..