Ahoj,
chtěl bych poradit s výběrem GS. Mám zhruba představu, jakou motorku bych chtěl.
R1200GS, r2008 (po face liftu), najeta tak zhruba do 50-60tisíc, aby měla ABS a pokud možno i ESA. Rozpočet je zrhuba do 200 000,-
slušne KM. doplnky ladak a kryty hlav. a od tohto predajcu už som kupoval jednu moto pre kamoša a max spokojnost. ak najdeš nejake zavady na mieste tak ich odstrani.
...........................................
tato mi pride ako naj volba. slušne KM. vela doplnkov ako ADV plexi,stupačky,kufor hmlovky. jen nei dobre videt či je to angličanka nebo ne.
Upravil 100bubu dne 03.03.2016 08:25
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
co sa tíka km. mam vlastnu skusenost najazdenej 37 000km a 130 000km a čo sa týka motorických vlastnosti tak žiadny rozdiel tam nebol.
napise ti to viacero ludi. tito motorky toho vydržia vela a po 100k su ,,zabehnute"
videl som naživo moto z viac ako 200k ADV 2006 a nemala menene ani rozvody.
osobne mam 2010 bez ESA. a som rád že ju nemam.je to sice parada že vieš nastavovat tuhost tlmičov(pre menších ludi aj vyšku moto) a len to odvadza pozornost. a ked pridu na rad vymeny tlmičov tak origo je drahe. TT/ohlins z pripojenim na ESA ani nehovorim.
takto siahnem po druhovýrobe repasovatelnych tlmičov a je to lacnejšie
Upravil 100bubu dne 02.03.2016 12:45
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
ESA samozřejmě není nutnost, ale pokud mám za setjnou cenu motorky s ESA i bez, tak bych raději s ESA. Na toto téma je na foru mnoho debat, mnozí jej zatracují, mnozí chválí... těžko říct. Nezkusil jsem.
jo rsorry neviem kam som pozeral ano tieto maju europske plakety na tachometru.
ano ta modra vyzera slušne.
už len zobrat niekoho zosebou kto sa tomu rozumi aby vysušal volu v krku riadenia, volu zadneho kardanu a počul motor v chodu a za jazdy
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Dejvidek napsal:
Mam najeto o neco malo vice km, ty tlacitka tak vybledle urcite nemam... Spis vypadaji jako nove...
Ahoj Davide,koukni na tyto tlačítka moto má najeto 90k km se serviskou a prav.servisem, takže to lidi odrazuje je třeba se poučit vyhodit servisky a aby všechny mota měla kolem 50k km to češi milují
Tak jsem pročetl většinu diskusí na téma stáčení kilometrů a "nájezd" GS.
Dle mých zkušeností bývá japonec s nájezdem 80 000Km prakticky mrtvý, ale zde většina vás píše, že při 50 000 se GS teprve zajíždí. S tím se člověk těžko smiřuje, navíc, jak píše Bob, žeši mají rádi nízký stav na tachometru. Nejsem v tom asi jiný.
Nicméně nechám si poradit, ž u GS platí spíše stav motorky a o najeté kilometry moc nejde. Snad nebudu litovat.
Zeptal bych se tedy na motorku, kterou zde zmiňoval 100bubu. http://www.motork...38206.html
Nemá na ní někdo reference, eventuelně jestli nekdo nebydlí poblíž, kdo by mi řekl víc?
kchrz - byl se na ni minulý rok na podzim u toho dovozce podívat jeden známý, který prodal Suzuki DL 1000 V-strom a chtěl GS. Dostal ode mně instrukce, na co se zaměřit.
Motorka prý vypadala pěkně, ale po nastartování začala po chvíli "rachtat" převodovka (klasická občasná vada u těchto ročníků - prasklý tlumič záběru na vstupní hřídeli převodovky). Nevzal ji.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tondo myslim ze pokud by to byla jedina zavada tak he asi otazka kolik by stala oprava na miste.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
hřídel, ložiska a gufera jsou za cca 20 tis pak musíš počítat práci, olej a dalších xy věcí co se můžou najít cestou třeba křížky, kardan, spojka, gufero na klice/vyvažováku a spousta dalších věcí
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad