Máte někdo osobní zkušenosti s hybrydní toyotou? Prius, Auris, Yaris, Rav4,
Po tom co jsem se v tom svezl, jsem byl dost nadšenej, jen nevim jestli zvýšená cena za to opravdu stojí.
Rád bych se poptal s někoho s osobníma zkušenostma na delší dobu. Příplatek za hybridní pohod je dost.
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
..nestoji.... ojeteho bych se bal - nasledne naklady na servis a nove je podstatne drazsi nez normalni stejne auto.... .... pomerne pouzitelny e-auto je Tesla.... ..ma ho kolega v Anglii ... ale je silene draha....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Ja mam obyc jaryse 1.5 roku staryho,najeto 10 tkm po meste,prumerna spotreba 6,1,az si trochu sedne,mela by spotreba jeste klesnout,nekde jsem to vycetl,me se obojzivelnik nevyplati,bude to i narocnejsi na servis
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Hele já vím že nestojíš o rady typu jedna paní pov... ale kdyby náhodou. Při pročítání diskuzí na nějakém foru jsem narazil na komentář majitele hybridní toyoty a ten psal ,,už nikdy" ale vše se mnění a zlepšuje. Já vzal CNG a snad budu spokojený.
jinak Toyota má největší zkušenosti s hybridama /již 20 let/ a např. Prius příklad spolehlivosti..Baterka drží i po 10 letech..
Dnes mi přijde lepší koupit 4 letej hybrid (atmosféra benzín + elektro), než dnešní komplikovaný diesel, kde hrozí po pár letech pěkná částka za vstřiky, dvouhmota, DPF, EGR..
...měl známý a po posčítání nákladů včetně servisů to ekonomicky prostě nedávalo smysl...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
...a navíc jízdní vlastnosti rozhodně nebyly v porovnání s konvenčním řešení lepší....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Při dnešních cenách pohonných hmot z ekonomického hlediska nesmysl. Navíc je obecně známé u hybridů tabulkové přehánění hodnot spotřeby. 5,5 l na sto mám i bez elektromotoru..( a nemyslím tím GS )
Ale chtěl jsi názor majitele, což myslím, zatím nikdo tady nebyl.
Upravil tomtom dne 03.03.2016 12:42
Mam sluzebni rapid s 1.6 tdi kupodivu jezdi 66kw o poznani lepe nez kolegova 77kw octavia a skoro bych to prirovnal spis 81 kw mozna i vyse... Hlavne cestu do prace jezdim prakticky porad za 3,8 kdyz zere tak za 4... Na dalnicich si vezme tak 4,5...
Tak proc? To samy Rx400h velky SUV co s hybridem jezdi za 8 coz dela dobrej diesel taky...
A nemusim mit stovky kg kyseliny pochazicich z cinskych tovaren ktere napaji uhelne elektrarny
Určitě nekupovat. cena za baterky je raketa, spotřeba je vysoká, náklady na servis obrovské, spolehlivost nulová . Jak píšou kolegové, kup kvalitní naftu nebo turbobenzín a máš vyhráno . (jsem majitel dvou Hybridů, tak vím co píšu)
Upravil Pizzy Bender dne 03.03.2016 16:17
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
Už dlouho si myslím,že hybridy jsou uplně slepá cesta.A ta skutečná spotřeba většinou není žádnej zázrak.Navíc v mrazech to čistě na elektřinu dlouho nepojede.V celkovém součtu energií,potřebných vzácných kovů atd.si myslím,že ta auta nejsou vůbec ekologická.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Maris napsal:
jinak Toyota má největší zkušenosti s hybridama /již 20 let/ a např. Prius příklad spolehlivosti..Baterka drží i po 10 letech.. Dnes mi přijde lepší koupit 4 letej hybrid (atmosféra benzín + elektro), než dnešní komplikovaný diesel, kde hrozí po pár letech pěkná částka za vstřiky, dvouhmota, DPF, EGR..
na to jsi přišel sám nebo ti někdo našeptává?
na diesel nemusíš 200tis. km šáhnout, obzvláště pokud nekupuješ nějaké olítané firemní nebo francouze.
Když hybrid, tak jedině BMW i8 , ale nesmíš s ním taky moc jezdit
...pytas sa motorkárskom fore, kde je vecsina petrolheadov, takze pozitivnu odpoved na elektriku necakaj :-)...teda tie typu JPP (jedna pani povedala). Okrem Pizzy Bendera tu asi nikto nema hybrida a celkom by ma zaujimali jeho negativne skusenosti. My mame v rodine 9 rokov stareho Lexusa RX400h (pre neznalých patri pod Toyotu), ma 90000km a okrem bezneho spotrebaku (oleje, filtre, sviecky) boli zvysene naklady iba mala bateria kazde 2-3 roky, to je ale dane systemovo jej poddimenzovanim (tusim ma len 35Ah), kedze startuje 3,3l V6. Velke baterky su stale zive, aj ked to samozrejme neni ako ked bolo nove, ale ked som zistoval v servise (Toyota), tak su este OK a na otazku "smrtelnej ceny" novych mi ponukli nove (ked raz doziju) na vymenu. Tym sa cena znizila z njakych cca 3000€ na nieco cez 1000€, co je vzhladom na cenu nového auta (2580000 vtedajsich SK) nie je vela. Inak pre zaujimavost, nie su kyselinove ako tu niekto poznamenal :-). Jazdi s nim svokor, cize dochodcovsky styl za nejakých 8-8,5 l/100 prevazne okresky a mesto, co pri inom 2,1 tonovom aute takýchto rozmerov ani v diesli nedas.
Ak uvazujes o novom, rataj s tym, ze kupis uz len ekkoteroristami usktrenu verziu Euro 6, co znamena u dieslu aj benzinu downsizing plus turbo (cest vynimkam), cize uz zivotnost zdaleka nie taka ako u aut z pred 5-10 rokov (Euro 5 a menej). Tiez never papierovym uvadzanym spotrebam, ked uz, tak pozeraj sporeby na US strankach, maju iny sposob testovania, popr presprtaj fora s reálnymi skusenostami uzivatelov. Tiez zalezi, ci chces jazdit prevazne mesto, alebo dialnicu (tam je hybrid nanic) a tiez je rozdiel medzi malym a velkym autom (tu ma zase vyznam prave to velke)
Upravil patol dne 03.03.2016 18:02
...inak mal ho aj kamarad (kupovali sme ich spolu) a on ho predaval s 220000 km tiez s iba x-tou malou batériou, inak nic (okrem spotrebaku)
Upravil patol dne 03.03.2016 18:01
Patole nevím kde si vzal že s 2t. autem jezdit za 8 jinak nejde... měli jsme Patrola co byl ještě těžší a jezdil za 7-8, znám lidi s novým Rangem s 300konovou naftou jezdej sportovne kolem 7-8, X5ky a X6 taky kolem 7-8... nevím co ti na tom přijde nereálné?