Tak me by konkretne zajimalo, kdo uz takhle blbe oznaceny kruhac v cechach potkal. Tj bez trohelniku, jen s modrym kolacem.
Ze je to picovina, o tom zadna. Navic se daj na jednom kruhaci zrejme kombinovat oba druhy znaceni. Dva prijezdy s prednosti a dva bez, napriklad. Hardcor.
Husty, ne ?
Ber to tak, pokud je tam ten jen koláč bez troj. a jsi-li na kruháči musíš dát přednost přijíždějícímu z prava. OK. JENŽE dostaneš se do prekérní situace, (tedy ti co sledují co je za nimi... ) Dáš přednost a ze zadu do tebe napálí týpek co tě ještě zjebe než se to objasní...A NEBO nenecháš se sundat zezadu a jebne do tebe ten co mu nedáš přednost z prava... Tak na to si budeme zvykat hodně dlouho Bravo.
Ja miluju křižovatky,kde na jedné cestě je sice dej přednost v jízdě,ale na druhe není vyznačené že jseš na hlavní.Ale jak píšou,musíš sledovat i značky na ostatních silnicích,které vidíš pouze zezedu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vevis, ano je to tak, proto jsou značky Dej přednost v jízdě, nebo Stůj dej přednost v jízdě typické a nezaměnitelné. Žádná jiná značka nemá tento tvar - obrácený trojúhelník a nebo osmihran. Z toho důvodu je můžeš právě identifikovat i když je "nevidíš" z té správné strany. Na silnicích 2. a 3. třídy zde na Vysočině běžná věc.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Jak se muzu zabyvat znackou,kterou nevidim,co je to za blbost,ja jasne dane jak ma znacka vypadat,pokud je otocena,jako by nebyla
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Otázka ,,Co je to za blbost?'' je na místě v poslední době u každé věci či zákonu který tu u nás platí... Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Otázka co to udělá s propustností a plynulostí kruháče, tam kde z frekventovaného příjezdu budou proudit auta a kruháč se zablokuje, třeba doplní automaty na kafe. Zmatky začnou na kruháči s více jízdními pruhy, kde najednou zavládne nejistota. Tak nevim, maličko mi uniká smysl, kterej ko.ot
No nevím, co nám to tam nahoře sedí za demétery. Když už se i ten nejsvátečnější řidič naučil co je to rondel, tak to takhle zmastí. A ruku na srdce, kolik lidí sleduje značky. Asi většina, ale taky většina jezdí po paměti.
Nahdar_Vebb napsal:
No nevím, co nám to tam nahoře sedí za demétery. Když už se i ten nejsvátečnější řidič naučil co je to rondel, tak to takhle zmastí. A ruku na srdce, kolik lidí sleduje značky. Asi většina, ale taky většina jezdí po paměti.
Já nejezdím po paměti, Já jezdím na past-blind, mě už paměť moc neslouží
Nepopírá to původní smysl kruháče? Pokud na něm má platit přednost zprava, je zbytečný nějakej kruháč vůbec stavět, ne?
Možná se pod někým houpe židle a potřeboval vykázat činnost... Ne nadarmo se říká: dej volovi funkci a vymyslí pravidlo
Pokud se ocitne takto označený kruháč na frekventované cestě bude během chvilky plnej,protože se okamžitě naplní auty,která nemůžou pokračovat dál protože musí dát přednost autu vjíždějícímu do kruháče.
Takže nejen automaty na kafe,ale i pomalé občerstvení budou v brzku u takového kruháče nutností.
Toho blba co to vyblil a ty blby co mu to posvětili okamžitě zasadit do zlata,aby příště už nemohli škodit národu.
Od 8.2.2019 www.german-sh.it
Kolikrát si až říkám, že takové nesmysly nemohou být náhoda. A nemohu si nevzpomenout na slavný film Vrtěti psem . Ať lidé raději mluví o kruhových objezdech než o Čapím hnízdu.
Není nad to měnit funkční věci, to je fakt všude.. Proč neudělat z fungující věci nefunkční, jak řikam, pokrok nezastavíš, letí mílovými kroky zpět.
To že už tohle funguje v Řecku beru jako kuriozitu jejich země, že to máme na polygonu v Německu, dobře, mají tam svoje dementní pravidla, nejezdím tam tak často. Ale jestli to bude i u nás.. už abych se odstěhoval.
Do it my way...
Tak jak bylo řečeno v diskuzi pod článkem. Pokud by na kruháči byla vyhlášena 100% přednost, není třeba značek. Kdysi v autoškole mi říkali: "Nemáš li před sebou značku hlavní, chovej se jako by na vedlejší nic nebylo. To co vidíš zezadu může být zakrytá (neplatná) značka.
Dva názory z diskuse:
Petr T. Dvořák 4483
Když už půjdu do důsledku. Pokud jedu po kruhovem objezdu, jak vím, že před každým napojením nemám dát přednost zprava? Neměl by být označen kruhový objezd před každým napojením značkou hlavní silnice? Pokud se v tom někdo orientuje, rád se nechám poučit. Díky.
+13/0
Martin Šťastný 62540
Jak na kruhovém objezdu poznám, že na komunikaci zprava je značka Dej přednost v jízdě? Ano, vidím zezadu nějaký trojúhelník postavený na vrcholu. Ale když půjdu do důsledku a bude to pravdu Dej přednost v jízdě, tak stejně nemohu tušit, zda není třeba přelepený oranžovou páskou. Tedy ať jsou značky dané v tuto chvíli jak chtějí, správně bych měl počítat s tím, že dávám přednost zprava a ten kdo přijíždí na kruháč by díky značce měl dávat přednost mně. Na kruháči by ještě musela být značka Hlavní silnice.
Je mi jasné, že jdu ad absurdum, ale podle mne to tak je a kdyby došlo k dopravní nehodě, tak nikoho nezajímá, že jsem myslel, že tam značka je.
Upravil rak72 dne 12.04.2016 00:26
Hele ono se taky kolem toho dělá zbytečný humbuk. Vyhlášku psal (typicky po česku) někdo, kdo se v silničním provozu vůbec nepohybuje.
Jak se to tak nějak profláklo, tak byl na radiožurnálu jako host chlap z ŘSD a ten to vysvětlil jednoznačně.:
Platná ČSN norma říká, že není možné postavit kruhový objezd bez označení značkami "Dej přednost v jízdě a Kruhový objezd"
No takže "jen" někdo na úřadě vytvořil sprasek a klasicky za to nikdo nemůže. A opět se zbytečně bude novelizovat novela novely
Upravil geofre dne 12.04.2016 08:24
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí