Ahoj. Jsem tu nový tak prosím omluvte případné hloupé dotazy.
Chci si v březnu koupit BMW GS rozhoduju se mezi novou F800 GS nebo starší R1200 GS. Zatím jezdím jen lehký enduro. Do lesa a tak. Jinak měřím 186 cm a vážím 100kg. Abych se na tu 800 vlezl. Dekuju za odpověd.
mardlo napsal:
Ahoj. Jsem tu nový tak prosím omluvte případné hloupé dotazy.
Chci si v březnu koupit BMW GS rozhoduju se mezi novou F800 GS nebo starší R1200 GS. Zatím jezdím jen lehký enduro. Do lesa a tak. Jinak měřím 186 cm a vážím 100kg. Abych se na tu 800 vlezl. Dekuju za odpověd.
asi tu neni nikdo kdo by dlouhodobe jezdil jak na dvanactce, tak osmikile...
Ja osobne na 12GS nejel, ale myslim, ze ani v jednom pripade neudelas zasadni chybu...
800GS je modernejsi, lehci (pokud ho ovsem neovesis dalsim pulmetrakem vybaveni), ma lepsi displej.
1200GS je klasika, pohodlnejsi sedlo pro (polo)spekouny... dalsi variantou je 12 GSA (ta udajne jezdi zase vyrazne jinak).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Záleží kolik bude poměr silnice/les Já nechci říkat do čeho jít či ne. Přečti si pár dobrých testů.. Jinak jako motorka pro všechno je dle mě lepší velké GS. Když je někdo šikovnej, tak v terénu rozmázne i to malé GS. Na silnici nemluvě, naprosto jiná třída. Mrkni do vlákna sobotní řádění a tam vomrkni jaké kousky na 12 předvádí Emil a to se silně krotíme..
Na motokrosouvou trať nejsou obě ani KTM690.. Tím nechci říct že 800 je špatná motorka, ale když doma jednu motorku tak dle mého výběru R1200GS.
To lehký enduro si nech, bude se hodit
Upravil Remus511 dne 07.01.2009 09:19
Tohle za tebe nikdo nevyresi,idealni je si obe pujcit a projet,kazdej ma jiny pozadavky,ja mel 12GS,ale nekolikrat me nechala ve stychu tak sla z domu ted uz jsou snad ale ty mouchy vychytany,na GS800 jsem jen sedel,ale nechtel bych ji,kdybych mel 170/70 tak mozna i jo,ale musel bych dat vetsi plexi atd.a vubec bych ji musel dovybavit doplnkama od TT,pac se mi jinak vubec nelibiAle ja mam rad proste velky masiny,tak mam 1150GSA a jsem spokojenej,stroj mam na cestovani,do lesa s tim jedu 2x za rok.
Takze jestli chces jezdit hlavne po lese poohlidnul bych se nekde jinde po nejakym KTM,jestli chces cestovat po evrope vzal bych 12-ku s tim,ze do toho lesa taky muzes obcas zajet.
Remus511 napsal:
Záleží kolik bude poměr silnice/les Já nechci říkat do čeho jít či ne. Přečti si pár dobrých testů.. Jinak jako motorka pro všechno je dle mě lepší velké GS. Když je někdo šikovnej, tak v terénu rozmázne i to malé GS. Na silnici nemluvě, naprosto jiná třída. Mrkni do vlákna sobotní řádění a tam vomrkni jaké kousky na 12 předvádí Emil a to se silně krotíme..
Na motokrosouvou trať nejsou obě ani KTM690.. Tím nechci říct že 800 je špatná motorka, ale když doma jednu motorku tak dle mého výběru R1200GS.
To lehký enduro si nech, bude se hodit
no nechtel jsem rozpoutavat flame, ale naopak 800 mi prijde univerzalnejsi... at uz mluvime o proplejtani se provozem ve meste, dalnici, polnacky...
Na silnici nemluvě, naprosto jiná třída
to je VELMI, VELMI odvazne tvrzeni... i sam BMW propaguje osmikilo na krouceny silnicky do hor... a co jsme byli na srazu, tak jsme vam ostatnim celkem ujizdeli.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Radosek napsal:
...no no no... to to poslouchám furt doma a ještě Ty mě s tím štvi tady na fóru...
Nejseš Ty náhodou příbuznej mojí paní... ???
*
hele ale ja mluvil ted fakt jen o sedle
Nicmene doraz nekdy ke Karlovi a mrkni na Varaderisty
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Emilio napsal:
Už se těším jak ti to BIGR natře za ty špekouny,ty máš osmikilko sotva na to vylezeš a o tvé postavě bych pomlčel,vždyť v koupelně nevíš kterou bradu dříve holitlalok máš dělanej přímo na ŠPROTY....ale to jsme odbočili....
Tady je každá rada drahá!
Určitě bych šel si zmiňované moto pujčit a to v pořadí nejdříve osmikilo a pak dvanáctku,spousta lidí ví proč...
TO:Hicks - až se naučíš nalézat a slézat na moto,tak ti dvanáctku půjčímale běde ti,jestli pak uvidím inzerát že svojí pilku prodáváš!
ja na motorku nenalejzam, ja naskakuju
YouTube Video
Upravil hicks dne 07.01.2009 10:54
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
NP napsal:
Myslím, že právě pro Bigra Hicks vložil tu předsuvku (polo) :-)
Hicksi, a kam řadíš mě? 182 cm a 75 kg ???
hele ted jsi mi fakt nahral na smeč... ale ja jsem hodny a nevyuziju ji -- NICMENE -- ty tam snad jezdis sam??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No, já si chvilku v Rakousku hrál s 1200 i 800. 800 je rozhodně méně pohodlná na dlouhý cesty a určitě je horší pro 2 lidi. Je asi o něco lepší do lehčího terénu. Hodně negativní na ní je noření přední vidle, ale snad to vyřeší TT pružiny (ještě jsem neměl možnost testnout). přijde mi, že na 800 je vidět, že se na ní šetří. Je to tak trochu polotovar, kterej si musíš ještě dodělat.
1200 mě naprosto okouzlila motorem, měl jsem na ní tak nějak solidnější pocit při jízdě na silnici, an silničních gumách padá do zatáček líp, než 800 a miluju jejich kardan. Kolaga, se kterým jsem tam byl si na mou 800 skoro nesedne, přijde mu hůř vypočitatelná, 1200 ho oslovila okamžitě.
Vřele doporučuju zajet s kamarádem třeba do Rakouska, půjčit si oba stroje a dát si aspoň 300km a prohazovat si motorky.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
No, já si chvilku v Rakousku hrál s 1200 i 800. 800 je rozhodně méně pohodlná na dlouhý cesty a určitě je horší pro 2 lidi. Je asi o něco lepší do lehčího terénu. Hodně negativní na ní je noření přední vidle, ale snad to vyřeší TT pružiny (ještě jsem neměl možnost testnout). přijde mi, že na 800 je vidět, že se na ní šetří. Je to tak trochu polotovar, kterej si musíš ještě dodělat.
1200 mě naprosto okouzlila motorem, měl jsem na ní tak nějak solidnější pocit při jízdě na silnici, an silničních gumách padá do zatáček líp, než 800 a miluju jejich kardan. Kolaga, se kterým jsem tam byl si na mou 800 skoro nesedne, přijde mu hůř vypočitatelná, 1200 ho oslovila okamžitě.
Vřele doporučuju zajet s kamarádem třeba do Rakouska, půjčit si oba stroje a dát si aspoň 300km a prohazovat si motorky.
to je mi te docela lito kdyz sis to hrozny osmikilo koupil
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na to že máš takové dětské míry a váhy si byl na mě co se týče inzerce docela ošklivej Ty ses ještě neposral šumavskýmu medvědovi v náručí, viď?
Neposral, protože takového jsem ještě nepotkal, jen kanadského v rezervaci, když jsem byl od něho asi 5 metrů a jsem stále tady
To mardlo:
koukni případně na tyto stránky, tam taky někdo řeší podobný problém ale v tomhle je asi docela težký radit, když každý máme jinou představu o tom, co od motorky očekáváme a k čemu ji chceme. http://www.r1200g....php?t=948
Emilio napsal:
Máš sto bodu,to je hodně dobrá odpověď,jinak proto jsem psal,aby si nejdříve půjčil osmikilo a pak dvanáctku,obráceně by asi byl sklamaný,jinak to co jedna nebo druhé umí na to je potřeba si to půjčit alespoň na jeden půl den....
Já osobně bych dvanáctku nikdy za osmikilo neměnil a je pravda,že ten motor je nenahraditelný,dát ho do jedenáctky s jednadvacítkou ve předu,tak není konkurence ani u té oranžády!
hele Emilio jestli tomuhle rikas objektivni hodnoceni, tak by asi meli prepsat slovniky.
Ja myslim, ze uplne stejnym zpusobem lze zdrbat dvanactikilo... nicmene ja v tomhle stylu psat nehodlam.
A uplne nejpikantnejsi jsou ti "trpici" osmikilari myslim, ze by trochu vic pokory neuskodilo... aneb to jste vy vsichni tak uzasny ridici kterym staci par hodin pro totalni odsouzeni celkem vychvalovany motorky?
Ja kdyz jsem si ted na podzim sednul zpet na skutr, tak jsem se ze zacatku mohl po*rat... trvalo mi tisic(!) km a cca mesic nez jsem se do toho zase vratil. Ted muzu rict, ze moje aprilka je slalomovej mmmonstr
Nerikam, ze mezi 12GS a 8GS neni rozdil... ale objetivne myslim ZDALEKA ne takovy jak tady treba Emilio popisuje a o tom co je lepsi bych radeji nerozhodoval.
Upravil hicks dne 07.01.2009 12:31
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mardlo napsal:
Ahoj. Jsem tu nový tak prosím omluvte případné hloupé dotazy.
Chci si v březnu koupit BMW GS rozhoduju se mezi novou F800 GS nebo starší R1200 GS. Zatím jezdím jen lehký enduro. Do lesa a tak. Jinak měřím 186 cm a vážím 100kg. Abych se na tu 800 vlezl. Dekuju za odpověd.
Ja osobne jsem resil ten samy problem i tady na foru,jenze sem mel dilema jestli 650 nebo 1200.Po nekolika radach i z tohoto fora sem se rozhodl sice po delsi dobe pro 1200,sice jsem ji koupil tesne pred vanocema a stihnul najet jen par desitek kilometru,ale je to nadhera-nelituju.Tady si muzes precit diskuzi http://www.bmwgs....ead_id=710
Hodne stesti pri vyberu
Upravil tomino dne 07.01.2009 12:53
BMW R 1200 GS Adventure
Emilio napsal:
Je vidět,že nevíš o čem píšeš,hádat se s tebou nebudu,až příjde čas,tak ti dvanáctku půjčím a Bystřické tě natočí až přijedeš co budeš žvatlat a dá to pak sem,to si myslím bude nejlepší,pak si to každý může pouštět až zase bude téma jestli tank nebo méééééééééé(to ti Hicksi dělá,když odjíždíš)
jenomze ty porad nechapes fakt, ze na ostrejsi a dejme tomu mozna i zaludnejsi stroj si v zasade zvykas dele, takze pokud ti v prvni chvili v principu VLACNA 12GS prijde pratelstejsi... je to nejspis normalni, nez naopak.
Az tu bude mit nekdo najeto alespon 5-10k jak na 12GS, tak na osmikile rad si jeho nazory poslechnu.
Toz tak...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2