Ahoj kluci, vydává vám podvozek LCéčka při projíždění rozbité silnice/napřII.tř/ občas zvuk jako když chybí v zadním soukolí zub. Chroupne to. V okolí nám to dělají jak GS tak ADV LC . Na foru jsem našel jen že na rány z podvozku si musím zvyknout a BMW při servisu mlží jako by to byla vlastnost. Pravda je že máme najeto 38,18 a tisíc km na třech motorkách a závada se neprojevila. Jen ten nepříjemný zvuk. Na vzducháčích to nebylo. Dík za odpověď.
Jarda
JARDAJBC napsal:
Ahoj kluci, vydává vám podvozek LCéčka při projíždění rozbité silnice/napřII.tř/ občas zvuk jako když chybí v zadním soukolí zub. Chroupne to. V okolí nám to dělají jak GS tak ADV LC . Na foru jsem našel jen že na rány z podvozku si musím zvyknout a BMW při servisu mlží jako by to byla vlastnost. Pravda je že máme najeto 38,18 a tisíc km na třech motorkách a závada se neprojevila. Jen ten nepříjemný zvuk. Na vzducháčích to nebylo. Dík za odpověď.
Jarda
Taky to chroupnutí slyším,třeba na dálnici při projetí odvodňovacího kanálku
Já teda neslyším zvuk ale jak píšeš tak při projetí nějaké nerovnosti cítím od stupaček a sedla takový jako chroupnutí nebo zadrhnutí. Nevim jak to popsat.
Vnímám občas stejný jakoby nárazy do stupačky hlavně na nerovnostech na dálnici. Řešil jsem to s Přemkem v Brně v Renocaru,přišlo mě jestli tam není třeba něco povolenýho nebo tak něco. A všechno bylo ok a prej to má mýt něco společnýho s hlavním stojanem.Jak to na nerovnosti propruží tak to tam do něčeho klepne. Tak snad jo. :-)
petrhroch napsal:
Vnímám občas stejný jakoby nárazy do stupačky hlavně na nerovnostech na dálnici. Řešil jsem to s Přemkem v Brně v Renocaru,přišlo mě jestli tam není třeba něco povolenýho nebo tak něco. A všechno bylo ok a prej to má mýt něco společnýho s hlavním stojanem.Jak to na nerovnosti propruží tak to tam do něčeho klepne. Tak snad jo. :-)
Taky mě to připadá jako rána od stojanu. Je to cítit ve stupačkách.
Jo jo ve stupačkách.Doufám,že to bude stojan ,i když někdy je to malinko nepříííjemné :-) Je možný,že to člověk vnímá díky kovovým stupačkám ,kdyby tam byla guma tak by se to možná tolik nepřenášelo.
Řešení je jednoduchý jde-li to od stojanu. Stojan při propružení narazí do kardanu. Je tam i originál guma takže stím v BMW počítali když to konstruovali. Takže řešení jsou vlastně 2. Buď sundat hlavní stojan, nebo zvětšit vzdálenost od kardanu. Je tam guma o kterou se to opírá. Zkusím gumu podložit a uvidím zda bude nějaký výsledek.
Zkus a dej vedet. Ale spis me prijde ze problem bude na druhym konci nekde u uchcyceni stojanu. Protoze kdyz brknes tim stojanem treba rukou tak je to jen takovej gumovej naraz ale za jizdy kdyz to udela za jizdy tak je to takovy jak kdyz kov o kov.
Jste si jistí, že to dělá stojan? Jen, že už chcete dělat změny. Prva bych ten stojan zafixoval proti pohybu nebo úplně sundal a šel se projet. Pouze dobře míněná rada.
U BMW si nemůžeš být jistý ničím Já třeba čekám jestli někdo vyzkoumá čím to přesně je. V servisu mě tvrdili stojan a,že se nic neděje tak uvidím jestli kolegové něco objeví. Se svojí šikovností si nejsem úplně jistý jak by moje pátrání dopadlo