Ahoj všem, zkoušel jsem hledat a pročetl toho dost, ale nenašel.
Otazka je asi jasna - zatím jsem sedlal slabší kubatury a s motorkama začal trochu později, svezl jsem se i na nějakých 6kach...
Ale uz nějakéj pátek pokukuju po 1150, 1200gs a přemýšlím, jestli bych tu 12ku zvladnul. Považuji se za člověka s mozkem na správném místě, ale je to přeci jen nějakéj výkon a váha
Vim, ze nejlepší je si to vyzkoušet, bohužel nikdo v mem okolí 12ku nemá. Moje parametry 183cm/85kg myslím dostačující.
Tak jsem se chtěl optat, jestli je tady někdo, kdo šel taky z malého objemu hned na 12ku? Přemýšlím, ze bych koupil třeba nějakého Dakara 650 na zvyknuti, ale když tady pak vidím krasavice jako prodává třeba TomR1, tak je težké odolat
Nebál bych se toho...ve dvaceti hned z autoškoly jsem skočil na 1150GS (ještě jsem neměl papíry, ale 1150 už byla doma ) a před tím jsem skoro vůbec na ničem silnějším krom 125ccm nejel...
zetor napsal:
Nebál bych se toho...ve dvaceti hned z autoškoly jsem skočil na 1150GS (ještě jsem neměl papíry, ale 1150 už byla doma ) a před tím jsem skoro vůbec na ničem silnějším krom 125ccm nejel...
To je sice pěkný, ale ty už jsi měl v té době krapet větší postavu, takže 1150 vypadala jako dětská motorka
Já krom pincků a Stadiona jsem měl panelku 250, pak dloooouuuhá pauza, pak BMW 650f, pak 600CBF no a pak jsem koupil 12 DOHC a to jsem na ní v životě neseděl !!!! poprvé až jsem ji vezl domů !!! A BOMBÁÁÁ
Takže JDI DO TOHO
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
tohle je takovy "motorkari.cz" tema...chces ji nebo ne? Jestli jo, tak si ji stejne koupis. Stejne si dneska "dospelej" chlap nekoupi nic mensiho, protoze by v okoli byl za maslo, takze jedine neco nad litr, aby to bylo dostatecne cool...
Neber to jako pruzeni, to je vseobecne odpozorovanej fakt
Jednu radu ti stejne dam. Projed si ji za kazdou cenu, neni nic horsiho nez zjistit po koupi, ze te ta masina sere a nedela radost.
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Moje ex 650GS twin byla neposlušnější jak dvanáctka. Třeba na twinu jsem projížděl nějaký zatáčky typem v očích smrt a na 1200 to projíždím jednou rukou.
R 1200 GS 05
Zbytecny predsudky, sice je to 12cet obsah ale zas tak moc to nejede...kdybys napsal ze chces R1 nebo neco podobnyho doporucoval bych nejdriv sestku, ale u endura je to jedno...
Neměj z toho strach. Já šel na 12ku z 250 Jawy a to ještě po 20-ti leté přestávce s ježděním. Zpočátku jsem si byl nejistý, první sezony byla taková zkušební druhá už úplně OK.
Všichni radí,jdi do toho.Ano,je to přívětivá motorka,dobře jde do zatáček a je pohodlná na cestování.Já tě upozorním na něco jiného,pokud budeš kupovat jetou,posuď v jakém je tech.stavu a nech si dostatečnou finanční rezervu,brzdy,koncový převod,spojka tlumiče atd.Posoudíš podle stavu a ujetých km.Pokud jdeš do nové,není co řešit.Spoustu lidí si myslí,že BMW je nesmrtelná motorka,ano je,alespoň podle mě,ale musíš jí dát co potřebuje a co si budem povídat,není to žádná láce,ale neměnil bych.Takže Ti přeji šťastnou ruku při výběru motorky a spoustu najetých kilometrů s úsměvem ve tváři a kolama dolů
Dum spiro,spero.
taky potvrzuju, přesedlal jsem na 12 z bandita 600 a GS je mnohem hodnější, snese mnohem víc chyb jezdce, hlanvě v zatáčkách klasický problém začátečníků co hrábnou uprostřed po brzde z pocitu, že jsou moc rychlí
říkám si hurikán
Jedinou nevýhodu vidím v tom, že kdo přejde na tak velkou motorku bez zkušenosti, přijde o tu možnost naučit se pořádně základy bez tak velké váhy. Ono obecně je fakt, že motorky s menší váhou mají prostě něco do sebe. Já začínal na xtz 660 a byla to dobrá předehra před většími stroji. V terénu je lehčí motorka prostě super a víc odpustí.