Ahoj, dovezl jsem motorku z německa. Startuje okamžitě, na studený motor má volnoběh naprosto v pořádku, neklepe, krásně běží. Nicméně až se zahřeje, tak začne takový klepání v motoru, až jakoby se hádání, hejbou se otáčky a po patnácti sekundách chcípne. Znovu jde krásně nastartovat na škrt, ale klepe a po chvíle zase chcípne, někdy drží 3 minuty, někdy pár sekund. Jízda bezproblémová. Jede suprově, jde hnát do otáček. Je to jako tady.. Díky za reakce.
https://www.youtube.com/v/k19UX6tfrNM
To vypada na volnobezny ventil. Chce to rozdelat a kouknout na to. Muze byt vypadla nebo sterela i hadicka od volnobehu na vstrikovac.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Má to najeto 50tis km. Volal jsem do bmw a hned ze jsou spatny vstřikovače nebo podpaleny ventily.. Ventily si myslím ze v pohodě protože to startuje na skrt na studeno i teplo stejne. A to by dele točilo. Jinak nevim jak to chodi se vstrikovacema ale motor jde krasne za plynem a spotřeba kolem 2,5-3litru..
Co kladka s retezem?
Po vyplnění profilu(doplnění přibl. místa bydliště by se dalo nasměrovat k dobrým servisákům.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
jasny ale nepis hlouposti tuhle spotrebu mela tak 650 jednovalec a to jeste ne vsechyn
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Byl jsem se dneska project a ano, je tam kolem 4-4,5litru. Kdybych se vrátil k problému. Ten klepavý zvuk pochází od hlavy. Měl s tim tedy někdo problém nebo nápady? Ještě nemůžu jet do servisu, jelikož mám jen převozky.
Chlapi, tady je video. Jak motor jde. Klepe to z hlavy válce. Jak říkám, starty bezproblémový, motor hned zabírá.. Jak klepání na teplej volnoběh, na studený žádnej problém.
https://www.youtube.com/v/W-iEX1zw1zM&feature=youtu.be
Nevšimol som si, že by si písal koľko to má nabehané ?
Na začiatok by som vytiahol napínák riadne ho vyčistil napr. v ultrazvuku prípadne aj rozobral. Ak nepomôže potom kontrola reťaze a ventil. vôľe.
Děkuju za všechny opdovědi. Má to necelých 50tis kilometru. Jak chlapi víte, když je něco vašemu zlatu, tak k němu chodíte furt a zkoumáte. Teď jsem u Gesoně byl a obcházel jsem ho.. Nejde to až tak z levého válce, jde to hlavně u pravého válce je to hodně slyšet. Představte si dvoukorunou nepravdielně ťukat na nějaký železo.
Nové video zde : https://www.youtube.com/v/YXNCA96od68
Podobné video co se dělo jinému: https://www.youtube.com/v/ctnmqPKol6s
Vezmi dřevěnou tyčku, jeden konec narvi do ucha a druhý přikládej na různá místa na motoru. Tím rozlišíš jednotlivé zvuky a zjistíš, odkud přesně to jde. Já bych řekl, že je to běžným opotřebením vytahaný rozvodový řetěz, mám 60 tis. a je to zhruba stejné - za studena úplně ticho, za tepla jako prázdná plechovka v pračce. Možná bych vzhledem k nájezdu zkontroloval (vyměnil) plastové vodítko nad rozvodovými kladkami. Řetěz ho zespodu celkem brousí a čas a olej tomu plastu taky neprospívá. Pokud praskne, tak v kombinaci s vytahaným řetězem to při dalším studeném startu může znamenat nejen razantní změnu zvuku.
Díky za tip. S dřevěnou tyčkou jsem chodil. Ale nepoznal. Nemůže to byt vstřikovač nebo klapka? Jen doufám at to není vyvazovaci hridel.. Ta by klepala i za studena?