Setkal jste se někdo s tímto způsobem dofukování pneu ? Videl jsem to před pár lety někde na netu prodávali to na Harleye. Byl to nejakej bazmek velikosti zapalovací svíčky s hadici. Nasroubovalo se to na jeden válec místo svicky, motorka se navrkla na druhej válec a foukalo se :-). V ty době jsem tomu nevěnoval pozornost na japonce to tenkrát kvůli přístupu ke svíčce bylo zbytečný ale u BMW by to šlo použít lehce. Zkoušel to nekdo ? Řešil jsem teď kompresor na cestu nebo bombičky (vozim kyvetu na dofukování a zrovna když byla v Albánii potřeba zjistil jsem, že za ty dva roky co ji taham ušla ) tak jsem si vzpomněl na tohle . Prijde mi to jako jednoducha praktická věc na cesty co nezabere misto. Pokud by to fungovalo
Já nevím, bombičky moc místa nezaberou a když máš rozumnou propojku k ventilku tak možná i nahodíš pneu na ráfek, možná
Mě by se rozhodně nechtělo zbytečně šroubovat na motorce, riskovat, že poškodím třeba „fajfku“ ke svíčce. A ještě vozit metr hadice s koncovkou abych to propojil.
Prostě mi to připadá jako zajimavej nápad, ale jako naprostá blbost na cesty.
Myslel jsem to tak, že někde na cestách je z mýho pohledu blbost se rejpat v motorce, ač je to jenom demontáž svíčky, když mě 4 bombičky zaberou místa asi jako dvě krabičky cigaret.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Myslel jsem to tak, že někde na cestách je z mýho pohledu blbost se rejpat v motorce, ač je to jenom demontáž svíčky, když mě 4 bombičky zaberou místa asi jako dvě krabičky cigaret.
.
Jasně bombičky místo nezaberou taky je vozim ale člověk je omezenej počtem kolik jich má zrovna k dispozici, kyveta mi časem ujde jak už se mi stalo, taky jsem jednou koupil nějaký šmejdy bombicky a musel do zadní pneu pustit 3 aby se dalo s naloženou motorkou pokračovat k benzince. Mně se prostě takový praktický chytrý věcičky líbí a to že bych musel sundat fajfku a svíčku nevidím jako nejakej problém, jasně určitě jsou lepší způsoby ale v jednoduchosti je krása
Používá to na cestách Igor Brezovar samodomo výroba. Jinak na prodej třeba zde:
[url]http://www.stopngo.com/engine-powered-air-pump-for-motorcycles-5-ft-hose-with-quick-release-lever//url]
mara napsal:
Myslel jsem to tak, že někde na cestách je z mýho pohledu blbost se rejpat v motorce, ač je to jenom demontáž svíčky, když mě 4 bombičky zaberou místa asi jako dvě krabičky cigaret.
.
Jasně bombičky místo nezaberou taky je vozim ale člověk je omezenej počtem kolik jich má zrovna k dispozici, kyveta mi časem ujde jak už se mi stalo, taky jsem jednou koupil nějaký šmejdy bombicky a musel do zadní pneu pustit 3 aby se dalo s naloženou motorkou pokračovat k benzince. Mně se prostě takový praktický chytrý věcičky líbí a to že bych musel sundat fajfku a svíčku nevidím jako nejakej problém, jasně určitě jsou lepší způsoby ale v jednoduchosti je krása
Máš pravdu, že z hlediska spolehlivosti je to nad bombičkama, který můžou selhat nebo jich je málo a také nad kompresorem, který může chcípnout.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Nemusíš nic merať, stačí vykuchat starú sviecku, kúpiť hadicovu koncovku so závitom, ten potom narezat do torza sviečky a dáš hadicu, na koniec koncovku na ventil...
pivos napsal:
Když to připojíš, nejde pak přes tu redukci do pneu i benzín?
..no kdyz odpojis na boxeru i vstrikovac tak nejspis ne... ale co na to bude rikat RJ motoru nevim aby to nehodilo nejakou chybu....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure