Ja jsem si koupil v cine jeden samostatny hall senzor za ca 15 dolaru a vozim ho s sebou. Vozim s sebou maly el. merak, protoze diagnostika je zaklad a v elektrice obecne muze byt zavad dost. Nevozim s sebou mraky dilu- problemy resim, az kdyz nastanou. Hall vozim s sebou, protoze kdyz odejde, je to dost specificky dil. Taky samotny senzor neni moc drahy a zabere minimalni misto. K cinskemu hallu bych duveru nemel- opravu bych stejne vnimal jako nouzovou a tedy na dojeti (tzn. pak by stejne nasledovala vymena za komplet novy). Ale nechce se mi doma drzet skladem pul motorky v dilech...
Upravil truk dne 23.09.2016 15:48
To by me zajimalo jak budes nekde na poli odvrtavat ten stary snimac, pajet kabliky, navic ten kabel je stineny a neni to jenom tak...
Kupredu spatki ni krok...
Hi chlapi jde to opravit sic pro me " s velkejma rukama" trosku trapeni ,ale uz na nem jezdim vic jak rok a vpohode. Posledni jsme namontovali kamosovi kdyz motka vypovedela v lese na RO/UA hranicich na vyjizdce.
Takto to vypada po oprave.
crazywhy přiložený následující obrázek:
To Bohumil> jasne, ze to na poli udelat nejde. Ale najit nejakou v zasade mech. dilnu prece jen jde a kdyz mas ten hall, mas sanci. Doufam, ze to delat nikdy nebudu...
A kde v číně jsi sehnal ty hall senzory? Já je poptával asi ve 3 obchodech a nikde neměli. aliexpress, alibaba, UT source atd...
Podle mě by neměl být problém i v tom stínění, když to udělaám pořádně a jak tady máš fotku zafoukne se to do smršťovačky, nevidím problém proč bych takto těch 3,5 tis nemohl ušetřit?!
A kde v číně jsi sehnal ty hall senzory? Já je poptával asi ve 3 obchodech a nikde neměli. aliexpress, alibaba, UT source atd...
Podle mě by neměl být problém i v tom stínění, když to udělaám pořádně a jak tady máš fotku zafoukne se to do smršťovačky, nevidím problém proč bych takto těch 3,5 tis nemohl ušetřit?!
Přesně tak. Všecko jde, jen záleží na šikovnosti daného kutila. A na plky těch, co hned všechno objednávají v originále, aby nikde nezůstali **** stát.. :-) se vykašli. Když si umíš zhotovit hall z dílů z Číny, tak jej taky opravíš. Němci jej stejně tak dost možná nechají vyrobit v Číně a pak jej přebalí a prodají s řádnou přirážkou. :-D Není nad zlatý ručičky Český.
Jen se chci zeptat: kolikrát "za život" se ten Hall mění?
V poměru k "vyhozeným penězům" za různé pseudodoplňky na moto, je ta cena za originál ještě příznivá...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobr napsal:
Jen se chci zeptat: kolikrát "za život" se ten Hall mění?
V poměru k "vyhozeným penězům" za různé pseudodoplňky na moto, je ta cena za originál ještě příznivá...
myslím, že tak jednou
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mně se tento návod líbí, pokud budu potřebovat a mít možnost, určitě vyzkouším.
Motorkama žiju už dlouho, ročně najedu kolem 15 tisíc, ale každý ušetřený litr umím utratit lépe Navíc mě práce kolem motorek baví a čas a prostor na to zatím mám.
agenthonza napsal:
Mně se tento návod líbí, pokud budu potřebovat a mít možnost, určitě vyzkouším.
Motorkama žiju už dlouho, ročně najedu kolem 15 tisíc, ale každý ušetřený litr umím utratit lépe Navíc mě práce kolem motorek baví a čas a prostor na to zatím mám.
Tak nějak to mám i já. Beru, že jsou zde i lidé,kteří to raději za nesmyslnou cenu koupí origo,co kdyby je to někde nechalo na cestě.
Z mého pohledu ( elektro dělám dnes a denně v práci ) je to banalita! Ať už výměna hall sondy, nebo jen poškozené kabeláže.
Kolik takových dalších věcí "co kdyby" vlastně na 1150GS je?
Po navratu z MNE jsem motorku uplachl hadici (ne moc) a po tydnu jsem se jel projet. Za 2 km GSo zacukalo a zdechlo. Pak jsem ho nastartoval, zase zdechlo. Pak spinalo a vypinalo cerpadlo, trochu zacukal otackomer a pak uz jsem tlacil domu
Baterie mela 12.1V. Ted dobijim, cerpadlo sepne, blika ABS semafor, ale nechytne. Muze byt problem v Hall senzoru? Remen jsem kontroloval bez jsem odjel na dovo, nebyl roztrepenej. Jak postupovat pri diagnostice zavady?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999