Zdravíčko, pořídil jsem si 1100GS a má pod zobákem, asi něco jako "deflektor" nevíte k čemu to může být ? Nebo je to něco domácí výroby ?
Díky
street-dog přiložený následující obrázek:
"Napadeno kutilem". Možná to má svůj význam, ale to Ti měl říct předchozí majitel.....
PS. Kdy se stavíš pochlubit se?
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Je to "deflektor" proti vode, ak dávaš TT ralye blatník namiesto origo, ktorý bol dlhší smerom dopredu. Aj keď to tak nevyzerá, funguje to, keď som na 11ku dal TT blatník, tak za dažďa zrazu frkala voda popod budíky, keďže sa mi to nechcelo montovať. Po namontovani (bol súčasť dodávky s blatnikom) problém zmizol
Nechci se v tom moc "vrtat" - chceš říct, pokud si dám blatník z TT (za lidový peníz), tak mi voda "chčije" až na budíky? ) Potom není co řešit... Ten hliníkový vingl tam musí být!
Upravil hobr dne 21.10.2016 21:13
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Nooo, zrovna nechcije, ale aerodynmamika s origo blatnikom berie vodu mimo. Ak skratis prednú časť, alebo dáš kratší TT, tak sa tam voda točí a dostává sa popod budíky a z tadiaľ frka na hruď a zasiera budíky od spodu.
Jestli jsem to dobře pochopil - koupí TT blatníku získáš horší komfort při jízdě v dešti, ale máš lepší "imidž"...
Už k tomu nebudu nic psát, aby to nevypadalo, že mám něco proti TT.
Upravil hobr dne 21.10.2016 21:28
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
TT blatník ma výhodu v blate s TKCckou, alebo inou zubatou gumou s vyšším profilom a zlou samocistiacou schopnosťou. S origo blatnikom, ktorý je nižšie, je dlhší, užší a "hlbsi", sa koleso v blate vždy zablokuje a ideš k zemi. TT tento problém viacmenej rieši, aj keď do úplného maglajzu je najlepšie dat blatník dole.
A samozrejme vyzerá motorka viac adveeencr , aj keď s cestnou gumou to vyzerá tak trochu smiešne...
Patol - do bláta nemá cenu s takovou těžkou "mrchou" jezdit. To Ti nepomůže ani deset blatníků z TT.... Je to můj názor, nikomu nevnucuji.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
S tým naprosto súhlasím, ide skôr o vážnu nedokonalosť inak celkom podareneho, hlavne Cestneho endura na jazdenie po ľahších terénoch keď stretneš (napr na tyzdnovom tripe po RO horach) blatovy úsek. Všetci na 1150, 1200, Stromoch, Bigoch...prešli, len ja s 1100kou som so zaflekovanym predným kolesom bojoval.....a nakoniec kúpil KTM 690 Enduro
To je v poho . Já si zase k novým kufrům od TT musel po doporučení kohosi z firmy koupit tubu silikonu a ladit kufr proti zatékání P. S. nepovedlo se....
Nějak tomu nerozumím, já si za velký peníze koupím jedny s nejlepších kufrů na trhu a pak je na radu "kohosi" zapiplám a znehodnotím silikonem za pár kaček, a nasimulovat dešť je problém, třeba zahradní hadice s rozprašovačem a mám dešť z jakéhokoliv směru a tlaku, ale jednoznačně jak píšou ostatní REKLAMOVAT !!! PS:berte to jako radu-takhle bych to řešil já, né jako buzeraci.
Kufry už jsou ve světě i s motorkou,takže reklamace je už zbytečná. Postup jsem řešil telefonicky s TT jak to reklamovat a tam mi řekli ,že když jim to pošlu tak to budou řešit stejně. Utěsní to silikonem a pošlou zpátky. Než bych lítal s takovejma škatulama po poště , tak bylo jednodušší koupit ten silikon a patlat Jednalo se o kufry ZegaPro. A pro kolegu kterému tam taky teče zkuste se změřit na tu lištu s těsněním na víku při zavírání,při tom mém patlání jsem zjistil ,že správně nedoléhá a zůstává tam škvíra hlavně v tom zahnutí v rozích kudy taky teče.P. S. nejsem od konkurence Psal jsem to jen z toho důvodu,že mě přišlo vtipný jak si něco koupím a pak zjistím,že je k tomu potřeba ještě něco jinýho aby to fungovalo jak má blatník- deflrktor , kufr- silikon