Moje Uvex enduro doslouzila a je treba koupit jinou stejneho typu. Presel nekdo z Uvexy na jinou a polepsil si?? Byl jsem s helmou vicemene spokojenej, ale umel bych si predstavit o neco lepsi vetrani, pevnejsi ksilt a aretaci plexi a idealne i mensi vahu. Hlavne nechci helmu hlucnejsi nez je uvexa.
Co jsem nasel temata tak byly stary a treba nikde jsem nenasel jak jste spojeny napr. s Shoei hornet adv nebo Arai tour x4. Mate nekdo??
Uvazuju i o Nishua carbon, bude to stejne i s chybkama jak uvexa (snad), ale aspon lepsi vaha coz se taky pocita...ale nikdy jsem ji nemel v ruce, aby to nebylo jak marushin v carbonu....
Na cene nezalezi, budu mit helmu 5 let tak je jedno kolik za ni dam...jen proste tapu a chci idealne to nejlepsi co se da dnes sehnat
Nishuu mam. Je fakt lehoucka, ale s Uvex Enduro nemam srovnani. Pred tim jsem jezdil carbonovou Uvexku, ale MX.
Pouzij kouzelne tlacitko "hledat" informaci je tu o Nishue dost.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nishua je uplne v klidu za ty penize to opravdu stoji. Ja ted mam BMW enduro=uvex carbon a chtel jsem vymenit opet za BMW ale bohuzel zmenily dodavatele a i cislovani velikosti a uz mi nesedi. Tak jsem koupil komplet vnitrek a novy plexi a jeste to vydrzi chvilku.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ahoj, mel jsem jak Uvex enduro nekolik let, tak ted mam pul roku Nishuu. Odjel jsem s ni 30tis a mel jsem ji na sobe za poslednich 6 mesicu kazdy den. Uprime, je to super helma, ale uz bych do ni opet nesel. Zalezi ale jak clovek jezdi, ja to beru z pohledu toho, ze ji pouzivam kazdy den. Jestli Ti ale nezalezi kolik za helmu das a chces to nejlepsi mam pro tebe jednu radu. Kup Arai. To myslim naprosto uprimne, protoze jsem byl v jejich tovarne v Japonsku a pohled na testovani a vyrobu me jednoznacne presvedcil, ze chci mit hlavu v bezpeci a seru na vychytavky typu slunecni clona, protoze to je asi to nejnebezpecnejsi, co muzes na helme mit.
Nishua plusy:
- lehka, jako fakt hodne
- super cenovka, ja kupoval v akci za 200eur
- pohodlna, treba pro Mirku jedina helma co ji sedla
- v cene pinlock
- vcelku dobry vetrani
- vyjimatelny a pratelny vnitrek
Minusy:
- je to cina, to beru jako minus obecne u takovehle veci
- plexi se mlzi pod pinlockem, takze jako kdyby tam nebyl
- hlucna, nad 100km dost
- mechanismus plexi se za cas osoupe, protoze je to kontakt plast-plast ale jde to resit nahradnima dilama ktery jsou shodny s uvexkou (takze i uvexka jde takhle "opravit"
- me se vymackal polstr a tlaci me desne do cela, Mirce ale drzi. Jde resit, ale takhle na ceste to proste nasere
- prilis mekky stitek co hoooodne vibruje
- mechanismus oddelavani plexi a stitku taky plast co se za cas proste muze rozbit a rozbije, nastesti v baleni je nahradni
- vada znama uz z uvexek, po case se "vymele" ulozeni stitku a plexi a zacnou hodne spatne vibrace, lze resit vlozenim gumoveho krouzku nebo gumicky do vlasu, ale je to proste pakarna
- ulozeni plexi (desticky co drzi primo ve skeletu) jsou na tri srouby a obcas se vibracema povoli a plexi potom nedoleha. Lez jednoduse spravit, ale proc to delat co 14 dnu ze?
Tot asi vse, snad Ti to pomuze ve vyberu
Jo a jinak nova helma od KLIMu, je te Nishue az napadne moc podobna, nemel jsem ji v ruce, ale troufl bych si tvrdit, ze je to stejnej bazmek...
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Jojo..Arai je nejvíc!! Chce to nekoukat jen na váhu..pokud to stále platí tak nejvyšší modely jsou ruční práce.. A dělá to Japonec takže precizně.. ( neplést si to s Čínou atd..
Jo a abych doplnil odpověď otázku.. Mám Arai tour x4 a nemám k ní žádnou výtku. Dva roky ježdění a nemám žádnej problém..nic nevrže, neklepe se,nefouká do ní.. Prostě no problem.
Upravil kubas dne 23.11.2016 08:38
per aspera ad astra
kubas > VŠECHNY modely jsou ruční práce! Proto taky trvá tu helmu vyrobit víc jak měsíc. Dost rozdíl od všech strašně módních helem který padaj z pásu po tisících denně.
Tour X4 jsme si také poručili a snad brzo dojdou.
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
vojta napsal:
kubas > VŠECHNY modely jsou ruční práce! Proto taky trvá tu helmu vyrobit víc jak měsíc. Dost rozdíl od všech strašně módních helem který padaj z pásu po tisících denně.
Tour X4 jsme si také poručili a snad brzo dojdou.
Třeba to neocení každej ale já rozhodně ano..Japonskou kvalitu preferuji i v elektronice a vždy jsem spokojenej.
No a tu exkurzi v továrně to vám fakt závidím.. :-)
Upravil kubas dne 23.11.2016 10:07
per aspera ad astra
Jezdím s Arai Tour X4 letos třetí sezónu a vše OK bez jediné známky opotřebení....
Ewan McGregor: "Ježdění na motorkách není jenom o tom, že tam prostě napálíš nejvyšší rychlost...."
Mám Nishuu cca. 10 tis a zatím spokojenost, na mlžení ani hlučnost si nemůžu stěžovat. Oproti Uvex enduro změna k lepšímu (váha, polstry, pinlock). Ze Araika za jiný peníze (min 2x) bude celkove kvalitnější, to dá asi rozum
Upravil vorel dne 23.11.2016 17:08
říkám si hurikán
Diky za kazdej nazor. Araika bude zpracovanim OK, driv jsem mel Arai integralku,tak predstavu mam...zas vaha je jinde,(i kdyz pocitove a vyvazenim to muze byt OK) ksilt nejde odmontovat bez sroubovaku(to bych prezil) ale casto ctu ze je hodne hlucna a to by mi uz vadilo, nekdo je zas spokojenej Swat tady ji tusim dost kritizoval a ze by si uz nikdy nekoupil
Shoei hornet adv ma taky vahu ted vetsi nez minuly model ale zas je pry tissi
Nishua ma tu vahu super, ale presne ty nevyhody co psal Vojta vnimam i u Uvexy,ale neni to nic strasneho a umel bych i s tim zit. Jen kdyz kupuju novou, tak bych rad nejlepsi proste
Arai i Shoei se daji ted v nemecku koupit cca za 12 tis. KC Nishua stoji 8tis. to je vazne jedno, jen bych byl nerad dal 12 nebo 15 tis. a ve finale aby to bylo horsi nez ta za 8
Ja treba zkousel na TT day ty jejich helmy Aventuro a Aventuro MOD a zadny nadseni se nekonalo. Aventuro celkem OK ale nepohodlna pro me a i hlucna, vetrani, vyhled vaha, mechanizmus plexi to bylo vsechno OK. Mod zas uz zbytecne tezsi a vyklapecku ani nechci,hlavne kdyz psali jak je neuveritelne ticha a pod.tak jsem cekal zazrak,ale bylo to dost podobny stary uvexce
Idealne asi kdyby nekde pujcovali i ostatni helmy na projeti a clovek by mel jasno pomerne rychle, ale o tom nevim. Leda koupit pres net a v pripade nespokojenosti vratit do 14-ti dnu,jen ty plexi byvaj polepene tak by to asi takhle neslo.
Mám ještě starou Uvex enduro carbon...přímej předchůdce Nishua,akorát ještě německá práce. Mám ji 6 let a najeto v ní 170tis. km...což asi značí,že se to dá...nic méně,to je vše...dá se to ...nešvary se dají "nějak" částečně řešit,ale už mě to nebaví.S Nishuou srovnání mám.Má ji přítelkyně už 2 roky.Vše,co zůstalo při starém,je stejný,co "vymysleli" nově (...např. pinlock)stojí za ho.vno.Špatně svrtaný,takže netěsní
Zkrátka,více-méně souhlasím s tím,co psal Vojta.Já už si ji znova nekoupím.Lepší si připlatit za něco jinýho.Japonci jsou jiná cenová pro mě ,takže asi zkusím AGV Jinak nevím.
Mimochodem...nevím,jak někdo může řešit hluk a aerodynamiku zprostředkovaně? Každá helma se bude chovat na každý motorce a každým řidiči úplně jinak ...výška a tvar plexi,výška jezdce,rychlost jízdy...dokonce i malé rozdíly v nasazení helmy na tykev jsou znát a to každej děláme taky jinak,takže na takový bludy nedejte a dokud si to sami nezkusíte(za jízdy!),tak nevíte o danné helmě vůbec nic
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
No asi mate pravdu a na Nishuu kaslu, ona nebude spatna ale krom vahy si vlastne nepolepsim. Stavim se vyzkouset Arai tour X4 a Shoei ADV a ktera bude lip sedet tu vezmu snad ani s jednou chybu neudelam
Akorat ta Arai se uz nejakej patek dela, nebude treba pristi rok X5??
Jen poznámka co se týká nové helmy KRIOS od KLIMu:
- máme objednané vzorky (ze sériové výroby budou až na přelomu zima/jaro 2017) a mělo by něco dorazit do poloviny prosince...
- Klim využil nabídku laminace na původních formách UVEX, které vlastní firma TopKey a na kterých se vyrábí helmy Nishua.
Klim Krios má oproti původním Uvex i Nishua řadu odlišností:
- Klim použil jiné karbonové rouno (Carbon Wide Weave) které vyžaduje menší množství epoxidu. Skelet je lehčí ale výrobně složitější
- použití CWW technologie umožnilo zesílit potřebné oblasti pro získání nejen homologace ECE22.05 ale i obou amerických testů, které jsou mnohem náročnější.
- Klim vyrábí vlastní horní kšilt s jiným tvarem, který má lépe fungovat při vyšších rychlostech a lépe cloní slunce a netahá hlavu dozadu
- po testech v aerodynamickém tunelu přidali zadní stabilizátor, který pomáhá zlepšit chování helmy ve vyšších rychlostech a lépe odtrhávat proudnice s snižovat hluk
- Klim má odlišné řešení větracích otvorů v přední části helmy, jiný tvar krytu ventilace, zadní ventilaci, plexi, boční šrouby a kryty - všechno pro zajištění lepší ventilace
- Klim vyrábí helmu s výstelkou ze špičkových materiálů které sají pot a jsou antibakteriální a antialergické
- Standardní dodávka obsahuje jak čiré, tak zatmavené plexi (80% šedá)
- Součástí plexi je originál Pinlock
Na ta tu klim sem zvedavej , hlavne taky zalezi na cene, jinak proc se tesim jelikoz UVEX mi sedla ze vsech nejlip
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
jo uz jsem se mrknul. ta cena asi oki, stejne jak BMW Enduro a vypada to, ze tam pujdou i bryle zalezi jestli i do velikosti L
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček