Mám možnost pořídit r1150GS (2003), která chudák nejezdí a má naježděno pouze 10000 km. Měl jsem tu čest najet pár tisíc kilometrů na r1100GS a zajímalo by mě, jestli je jízda na r1150gs v něčem jiná a včem? Vím že tu je pár lidí, kteří opravdu znají obě tak budu vděčný za každý postřeh. Půjdu se samozřejmě povozit, ale zajímájí mě rozdíly, které nemusím poznat po pár kilometrech.
Tchert napsal:
Juan> to si chces koupit jako dalsi motorku?
Mám možnost výměny za auto, které teď nejde prodat. No a navíc plánuju hodně dlouhý výlet 95% silnice. Lc8 bych musel dělat během cesty servis. Takže zatím jen přemýšlím a plánuju. Ale Kačenu nezanedbávám, v pondělí jsem dal výlet na Slovensko a paráda.
Juan napsal:Mám možnost výměny za auto, které teď nejde prodat. No a navíc plánuju hodně dlouhý výlet 95% silnice. Lc8 bych musel dělat během cesty servis. Takže zatím jen přemýšlím a plánuju. Ale Kačenu nezanedbávám, v pondělí jsem dal výlet na Slovensko a paráda.
kam se chystas? kdyz jsem jel Norsko a Finsko, tak jsem taky musel servisovat a nebyl to zadny problem...
tam by taky nemel byt problem se servisem, a pokud ji uz nemam v zaruce, tak staci vymenit olej a zbytek az prijedes zpatky... jinak, at Ti ta cesta vyjde a mas spostu peknych zazitku :-)
Tchert napsal:
tam by taky nemel byt problem se servisem, a pokud ji uz nemam v zaruce, tak staci vymenit olej a zbytek az prijedes zpatky... jinak, at Ti ta cesta vyjde a mas spostu peknych zazitku :-)
Motorku nemám odvahu svěřit jinému Juanovi. Chvíli jsem ve Španělsku žil. Nádherná země, skvělí lidé ale nechám si od nich namíchat margaritu a udělat papu, ale motorku jim nesvěřím. V pečlivosti nevynikají. No a Bavor je u mě spolehlivější.
Olej koupíš, ale tu výměnu by jsi musel udělat někde mimo civilizaci, bo je tam zakázáno na ulivi cokoliv opravovat. A asi víš, že výměna na LC8 není za pět minut. Sundáváš i nádrž. To si dělám nejraději v garáži.
Jednou jsem v nouzi opravoval chladič na ulici. Někdo na mě zavolal policajty a měl na dvě hodiny o zábavu postaráno a zadarmo to nebylo.
Ale na Bawu se rád projedu. Je to zase něco úplně jiného než LC8. Je to pro mne klidné svezení na asfaltu a kochání krajinou. Větší dojezd na nádrž. LC8 je pro mne adrenalin. Nemám ale stejně rozhodnuto, jestli do té r1150GS půjdu.
Rozdíl vidím snad jenom v šestce, při dálničních přesunech přijde vhod. Jinak je spíš na škodu. Líp funguje ABS (dobře chytá při startu). Pak v základu ho můžeš nechat nastartovaný i na bočáku. Možná líp vyřešený ovladače? Je to prakticky stejná motorka.
Thomasson napsal:
Někde njsem slyšel, že u 1100 se "kroutí" to jednostranný uložení kola zadního ...
Je to pravda?
Ale prdlačku, 1100 má nejpevnější kardan z vyráběných modelů - tam se litinou nešetřilo.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Rozdílů mezi 1100 a 1150 je takovejch dobrejch anebo ještě víc...
Mezi nejzásadnější patří:
objem válců
podsedlovka
přeházená přístrojovka
světla
zobák
ovládací prvky na řídítkách
převodovka 5-vs6kvaltů
řídící jednotka
abs
zapalování
výfuk a svody (+1150 má 2 lambdy místo jedné)
kryt motoru
hydraulická spojka (1100 lanko)
použité materiály (1150 snadněji poškrábatelné plexi atd)
jinej kardan
jiný vidle
jiná hmotnost
snímání vyklopení boč. stojánku (1100 nestartuje,1150ano)
a hromadu dalších píčovin,který sem nemám čas psát....
Ve výsledku uživatelsky nejzásadnější jsou světla, převodovka, spojka, stupačky.
Upravil Hrabe_X dne 05.02.2009 14:25
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Rozdílů mezi 1100 a 1150 je takovejch dobrejch anebo ještě víc...
Mezi nejzásadnější patří:
objem válců
podsedlovka
přeházená přístrojovka
světla
zobák
ovládací prvky na řídítkách
převodovka 5-vs6kvaltů
řídící jednotka
abs
zapalování
výfuk a svody (+1150 má 2 lambdy místo jedné)
kryt motoru
hydraulická spojka (1100 lanko)
použité materiály (1150 snadněji poškrábatelné plexi atd)
jinej kardan
jiný vidle
jiná hmotnost
snímání vyklopení boč. stojánku (1100 nestartuje,1150ano)
a hromadu dalších píčovin,který sem nemám čas psát....
Ve výsledku uživatelsky nejzásadnější jsou světla, převodovka, spojka, stupačky.
to jo souhlasím 2 lambdy rozhoně nemá já to vídim tak že 1150 je převrtaná 1100 S šestkou mi to startuje s vykl. boč. stojánkem ale zařadíš a chcípne (otázka umístění čidla) to zas takovej posun není Koukám ty chceš 1150 r.v. 03 což je asi twin spark(2 svíčky na válec) a evo brzdy jo já bych do toho nešel zbytečně drahý 2 svíčky jedna pálí a druhá dopaluje ekologii a je k...a drahá a evo brzdy ? Mám problém s ABS proč na enduru nějakej duál.
Juan napsal:
Mám možnost pořídit r1150GS (2003), která chudák nejezdí a má naježděno pouze 10000 km. Měl jsem tu čest najet pár tisíc kilometrů na r1100GS a zajímalo by mě, jestli je jízda na r1150gs v něčem jiná a včem? Vím že tu je pár lidí, kteří opravdu znají obě tak budu vděčný za každý postřeh. Půjdu se samozřejmě povozit, ale zajímájí mě rozdíly, které nemusím poznat po pár kilometrech.
To samé jsem řešil před měsícem. Nakonec jsem pořídil 1100 a super . Ještě, že je ta finanční krize .
BMW R 1100 GS k dvacetiletému výročí prodáno
Jawa 250/590 SPORT - na uklidnění
Jawa 350 Californian r.v.2014 na zakázku
smazak73 napsal:
to jo souhlasím 2 lambdy rozhoně nemá já to vídim tak že 1150 je převrtaná 1100 S šestkou mi to startuje s vykl. boč. stojánkem ale zařadíš a chcípne (otázka umístění čidla) to zas takovej posun není Koukám ty chceš 1150 r.v. 03 což je asi twin spark(2 svíčky na válec) a evo brzdy jo já bych do toho nešel zbytečně drahý 2 svíčky jedna pálí a druhá dopaluje ekologii a je k...a drahá a evo brzdy ? Mám problém s ABS proč na enduru nějakej duál.
což o to, duál není to nejhorší (vlastně je to možná spíš výhoda až na servis teda ), ale ten zkurvenej posilovač, to je teda vynález za milion ...
jinak k tématu, 11GS neznám, mám doma 11R a 1150GSA '03, co týká převodovky tak GSA má dlouhou 6,čili v praxi točí stejně jako 5 na 11R, já si koupil GSA protože se mi víc líbí 1150 než 1100 a protože jsem si myslel, že když mám 195/95 tak budu mít GSA tak akorát, no pár pokusů to zatlačit mimo cestu mě přesvědčili že musím víc papat
Osobně Ti rozhodně nedoporučuju TwinSparka. Nejde ani tak o svíčky, protože ty kupuješ párkrát za život, ale ten debilní el. posilovač, jednak na Tebe každej kouká jak na debila co to tam píská a druhak musíš pouštět zapaování i když to chceš jen popotlačit, protože to nebrzdí, resp. brzdí ale musíš za to hodně vzít a pak se to rovnou kousne. A další radost je to, že jsou trvale zapnutý světla, není tam vypínač, takže sotva pustíš zapalko, svítíš. Podle mě všechny tyhle odchylky '03 od starších 1150 jsou na škodu (možná až na ten duál).
A jinak souhlasím, proti 11 má 1150 bezproblémovou aktivaci ABS, lepší ovladače a všechno máš na řídítkách, ne na palubce (čtyřblinkr,vyhřejvání,ABS)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?