našel jsem inzerát na 1100 GS, která se mi líbí. Protože máte zkušenosti s těmito stroji, ptám se, zdali by jste do podobně upravené motorky šli. Nejvíce mě zajímá, jestli se 1100 dá zvednout jak je napsané v inzerátu, aniž by utrpěla životnost zadního kardanu. Díky za Váše názory
Vypadá skoro jak ta moje (hodně podobná přestavba), jen v modrý barvě. Za tu cenu si myslim že není o čem! Dal bych na ní ještě přední 21ku kolo a bude to krasavice.
MALI napsal:
Vypadá skoro jak ta moje (hodně podobná přestavba), jen v modrý barvě. Za tu cenu si myslim že není o čem! Dal bych na ní ještě přední 21ku kolo a bude to krasavice.
Takže jestli jsem dobře pochopil, tak zvednout se to dá. z fora jsem se dočetl, že 1150 se jde předělat na GSA bez problémů. O 1100 jsem se nic podobného nedočetl
Tak si prohlídni fotky z boku s kuframa. Stejný blástry, stejný kufry včetně nápisu bighusky, stejný samolepky galouises atd. Desierto atd nepočítám. No by byla hodně velká náhoda, ale tak třeba je možný všechno
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mardock napsal:
Tak si prohlídni fotky z boku s kuframa. Stejný blástry, stejný kufry včetně nápisu bighusky, stejný samolepky galouises atd. Desierto atd nepočítám. No by byla hodně velká náhoda, ale tak třeba je možný všechno
jj máš pravdu. email v inzerátu je stejný jako nick na motorkářích. Tak ted už je to trochu divné. Já jsem se díval na kotouče atd.. které jsou jiné. Ale když ty dvě moto srovnám, tak to bude asi jedna a ta samá
Podle mě to není jedna a ta samá motorka. Jestli se nepletu, tak jich měl dřív v databázi víc a některé věci si přehodil z jedné na druhou.
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Cau, motorka v profilu je 93, kterou jsem prodal driv a pouzil doplnky na gs 97 ktere je v inzeratu. Nicmene je zamluvena, muzu informovat jak to dopadlo, pokud ma nekdo zajem. Menil jsem kriz kardanu za prevodovkou, ktery odesel po cca 80 000km, motorka ma zvednute perovani uz asi 40 000 km, takze to by odesel urcite driv.
MALI napsal:
A už jsi mu psal? Aby to nebyl zase nějakej fake.
Ještě jsem mu nepsal. Chtěl jsem se prvně zeptat na Váš názor, protože jsem opravdu o zvýšení 1100 nikde nenašel ani řádek. Takže zítra mu zkusím napsat a potom když tak dám vědět.
hinckleyman napsal:
Cau, motorka v profilu je 93, kterou jsem prodal driv a pouzil doplnky na gs 97 ktere je v inzeratu. Nicmene je zamluvena, muzu informovat jak to dopadlo, pokud ma nekdo zajem. Menil jsem kriz kardanu za prevodovkou, ktery odesel po cca 80 000km, motorka ma zvednute perovani uz asi 40 000 km, takze to by odesel urcite driv.
Takže majitel se ozval. Jak se říká svět je malý. Říkáš, že moto je rezervované. Kdy se má na ni dojet podívat? Ptám se, jestli bych se tím pádem nemohl postavit do fronty.
Jen dotaz, tady píšeš 80 000 jsi měnil kardan a v inzerátu je 60 000 km
Upravil ad dne 02.01.2017 21:13
hinckleyman napsal:
Cau, motorka v profilu je 93, kterou jsem prodal driv a pouzil doplnky na gs 97 ktere je v inzeratu. Nicmene je zamluvena, muzu informovat jak to dopadlo, pokud ma nekdo zajem. Menil jsem kriz kardanu za prevodovkou, ktery odesel po cca 80 000km, motorka ma zvednute perovani uz asi 40 000 km, takze to by odesel urcite driv.
Takže majitel se ozval. Jak se říká svět je malý. Říkáš, že moto je rezervované. Kdy se má na ni dojet podívat? Ptám se, jestli bych se tím pádem nemohl postavit do fronty.
Jen dotaz, tady píšeš 80 000 jsi měnil kardan a v inzerátu je 60 000 km
no takže kardan bude teprve měnit za 20 000 km já těm lidem nerozumim ještě ho přeci nemohl podle toho co tu píše měnit no a nebo to moto má tech 80 na původních budikach a 63 na těch elektronických,pouze má domněnka
Motocykl je z Rakouska uz jsem ho koupil z IMO 100, takze nemuzu zarucit stav km. To bych ji musel kupovat novou. Kardan jsem menil a byl puvodni. Rad zodpovim veskere dotazy pripadnemu zajemci pres email, ktery je v inzeratu.Fakt nemam potrebu motorku z 97 nejak omlazovat nebo lhat o km. Dle me je dulezitej stav stroje a upravy, ktery se muzou nekomu hodit.
No takže se to budu snažit trochu pro sebe shrnout. Moje vlastně nejdůležitějš otazka byla, zdali zvýšení podvozku jak je uvedeno v inzerátu může mít vliv na životnost kardanu. Když si přečtu celou diskuzi tak docházím k názoru, že:
1) ANO snižuje
protože motorka má najeto pouze 63000 km a má již opravovaný kardan, což podle příspěvků ve forech je na kardan min o 20 000km méně, než se začíná kazit na druhých motorkách.
2) NE nesnižuje.
Ale v tu chvíli má motorka podstatně více najetých km. Což by samozřejmě mohla být pravda, neboť když se člověk zamyslí. Kdy začal Touratech vyrábět tu přístrojovku IMO (nepředpokládám, že v roce 1997) + asi málo kdo udělá takovou úpravu před koncem záruky a na novém motocyklu. Takže moto by v tu chvíli mohla mít 63 000 (IMO) + dalších klidně 40-60 000 km původní originální budíky. Potom by vlastně i kilometrově vycházela potřeba servisu kardanu, který tam byl provedený.
Jak jsem psal, chtěl jsem se zeptat na Váš názor, protože vy tyto stroje jezdíte a tudíž i znáte. No ale ono člověku občas stačí jen otevřít oči a spočítat si jedna plus jedna. Jak jsem již psal děkuji Vám za všechny Vaše názory.
Muj nazor je ten, ze 63 tis. km bych neveril ani nahodou...ale bylo by mi to uplne jedno a koukal bych na stav moto...jinak vypada na foto pekne a neco se do ni investovalo a cena taky myslim dobra. Jen se divim prodavajicimu ze ceka tyden na nekoho kdo se prijede podivat...z toho ja osobne uz jsem vylecenej a kdo driv prijede s penezi tomu prodavam.
Jen nevim jak bych prochazel na STK s tou kopii desierta ...aby to jeste nebyl problem.
Upravil lysak dne 03.01.2017 06:57
lysak napsal:
Muj nazor je ten, ze 63 tis. km bych neveril ani nahodou...ale bylo by mi to uplne jedno a koukal bych na stav moto...jinak vypada na foto pekne a neco se do ni investovalo a cena taky myslim dobra. Jen se divim prodavajicimu ze ceka tyden na nekoho kdo se prijede podivat...z toho ja osobne uz jsem vylecenej a kdo driv prijede s penezi tomu prodavam.
Jen nevim jak bych prochazel na STK s tou kopii desierta ...aby to jeste nebyl problem.
Tak v inzerátu je napsáno, že majitel je v zahraničí a motorka bude k vidění od 11.1. Možná proto čeká.
Jinak to desierto by mohl být problém na STK? Myslel jsem, že se řeší homologace světel a né plastů okolo. Takže i ty plasty by měli mít "E" aby to bez problému prošlo?
Hosi, tezko vam nekdo u motorky z 97 dolozi celou servisni historii. Za dobu po kterou motocykl vlastnim mam faktury ze servisu BMW v zahranici a Car servisu. Motorka je ve velmi peknem stavu s pravidelnym servisem. Na budiku je 63000, samozrejme neni originalni, tak nemuzu nijak dolozit kolik vlastne ma. Vzhledem k vymene kardanu a jinym kotoucum bude mit nejspis vic nez tech 63000. Neberte me hned za slovo kvuli preklepu, motorky mam tri a u GS je to pro me vedlejsi udaj. Dulezite je ze zaveseni nema vuli, kardan je bez vuli, stejne jako loziska koncoveho prevodu, motor jde ciste, spojka, prevodovka funguji bez zavad. Dily na motorku tak jak je jsem shanel postupne asi sest let. Blinkry a svetla maji samozrejme homologaci a projdou bez problemu stk. Nema pro me vyznam tady diskutovat s lidma, ktery o moto nemaji zajem a jen spekulujou o stavu podle foto a domenek. Moto je zamluveny, jen jsem vam chtel odpovedet na vase dotazy.