Zdravím, tak jsem si koupil Dakara v TP má 25kw a když na něm jedu tak víc jak 130 z něj nevytáhnu.Zkoušel jsem ho otevřít tím způsobem jak už tady psali že se jen přehodí to lanko.Já to přehodil na tu druhou drážku ale snížila se mi dráha plynové rukojeti tzn.že s heftem už tolik neotočím jako předtím.Jel jsem na tom a zdá se mi že to jede o dost líp ale jel jsem jen 140 a prostě nejde s tím plynem otočit tak naplno jak předtím.Prosím o rady.
no já bych radil se podivat na jinýho DAKARA kterej je odbržděnej,třeba na vešch stříkačkách yamaha se to řeší jen takovym plechovim dorazem u klapky stříkačky,je to většinou na první pohled vidět,třeba na XTéčku je našroubovanej na stříkačce takovej plíšek u tý kladky jak na ní držej konce lanek,je to tam na dvou šroubkách a stačí to sundat,jak je to u dakara nevim,skus to porovnat stim odbržděnym dakarem a uvidíš a nebo to nafoť třeba ti tu někdo pošle fotky neodbržděnýho a bude to tamhned vidět
klapka se otáčí o 90°na mim dakaru. Pokud se ti nenatočí o tenhle uhel tak bude někde zablokovaná. Jestli ti to pomuže tak sem mužu hodit fotky jak to mam já.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
klapka se otáčí o 90°na mim dakaru. Pokud se ti nenatočí o tenhle uhel tak bude někde zablokovaná. Jestli ti to pomuže tak sem mužu hodit fotky jak to mam já.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
měl jsem 650GS, které mělo v TP 25kW, ale předchozí majitel to nechal odškrtit. Říkal, že to dal do servisu a prý je přehraná sw v jednotce. Nicméně jsem si také všiml možnosti dvou poloh nastavení lanka plynu. Takže si myslím, že to tak lehký nebude. A k té rychlosti. Jelo mi to 180 max. tachometrových, dle GPS 172.
ja si myslim, že to taky bude mit něco společnyho se sw a klapkou. Na fotce odlišnosti nevidim. Když sundáš filtr tak uvidíš na klapku. Dej plnej plyn a pokud je vodorovně se stenou těla vstřikovani tak je klapka na plno otevřená a nic s tim neudeláš.
Tracha teoie. To že se klapka otevře na plno tak tam de víc vzduchu. Zaroveň se tam musí dát vic benzinu. Takže pokud klapku otevřeš na plno a Sw ti nepřidá ten požadovanej obejm paliva tak bude směs chudá a bude ti to dělat bordel.
Honza ofroudak přiložený následující obrázek:
[69.88Kb]
Upravil Honza ofroudak dne 08.02.2009 13:01
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
ja tam mam jen jednu dražku. Takže nevim. Ale podle mě se nic nezmeni at to daš kam to daš. Protože dražkovanim na bovdenu meniš jen delku chodu plynu a vymezuješ vuli. Vrat to jak to bylo, to bude asi nejlepší a zeptej se někde v servisu jestli ti to otevřenou a za kolik. Připadne jak to dělaj.
skus prohledat tyhle stanky http://www.f650.com/, ve Faq sem ale nic nenašel tak jedine skus forum
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Tak mi to nedalo a sundal jsem airbox, zjsitil jsem že klapka se otevírá asi do 1/5 ! A taky jsem si všimnul že jak je tam ten plíšek o který se opírá to lanko tak má nahoře takovou zarážku která brání aby se to celé otevřelo.Zkusil jsem ji vyhnout a už jde více otevřít ale pořád ne do plna.Laboroval jsem s natáhnutím nebo povolením lanka ale to pořád vedlo k tomu že to buď zas málo otvíralo nebo zase se tím už nedotýkal ten plíšek toho šroubu na volnoběh.Tak nevím :-( jsem z toho zmatený.
v tom případě to uptav, ale vratně!!, tak aby ti klapka šla otočit o 90°. A pak to vyzkoušej co to udělá. Ale opatrně. radši přidávej pomalu a poslouchej motor jestli se neděje něco divnýho. Podle mě jsou 2 varianty. But řidíci jednotka sama pozná, že tam de víc vzduchu a přidá tomu umerně benzin a máš vyhrano. A nebo ta druhá, že si řidici jednotka s tim nebude vědět rady....
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
No ale jak to upravit aby se to otvíralo až do plna a přitom se mi zpátky vracelo to šoupátko tak jak bylo.Připadá mi jako kdyby to lanko bylo moc dlouhé.
V tom kroužku je ta věc co bránila tomu plnému otevření, ale musí se s tím lankem laborovat u páčky aby se to otevřelo ale stejně se to neotevře úplně do plna protože už tam není více závitu na dotažení.
Upravil mandy8 dne 08.02.2009 19:16
dýlka lanka na to nemá vliv. Spíš bych to typnul na rukojet. Koukni se jestli náhodou ten naviják na rukojeti neni o zub posunutej a tim pádem to lanko tolik nevytahne a tak se přidá i malo plynu.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
jee už to asi vidim. Prohlidni si detajlne fotky. Včera sem přetrh plynový lanko a hledal sem v katalogu nový. Byli tam dva druhy kratší a delší. Já mam to delší ty to kratší.Když tam dáš delší tak to lanko budeš moc na klapce dát do druhýho zářezu. A tim ti klapka pujde o 90°.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Myslíš? Mě se právě zdá že to lanko je dost dlouhé.A navíc já to v obou zářezech měl.Ale teď jak jsem ohnul ten plíšek co vadil při tom otvírání tak když to dám do toho druhýho zářezu tak to drhne o ten delší zářez.