dotaz R1150 :
vyměnil jsem olej , zazimoval motorku .. teď jsem ji zkoušel nastartovat a chová se to jako by byl vysunutej boční stojan. všechno funguje , jen při otočení klíčků se nerozjede čerpadlo a starter nereaguje . stojan zasunutej, baterka zkontrolovaná,napětí OK .. pls radu .
zařazená rychlost - resp. nezařazený neutrál, vypnutý chcípák - vše překontroluj a zkus při startování mít zmáčknutou páčku spojky...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Nazavadil se za krizový vypínač, chcipak ? Kdo motorku vypíná klíčkem jako já, tak se pak lekne když to nestartuje. Já si o to občas drbnu helmou, když dávám na řidítka. Jinak to nepoužívám vůbec
všude dobře.....doma GSA
strčím klíček do zapalování , otočím. rožnou se kontrolky .. zastrčím boční stojan .. vyřadím .. otočím chcípák doprostřed ... nezabzučí čerpadlo a když zmáčknu startér tak se nic neděje . přesně tak jako bych měl vysunutej stojan . spínač jsem prohlídl, vedou do něj 3 dráty poškozeně nevypadá, benzín tam je a baterka je OK
je ještě neco jinýho kromě stojanu a zařazené rychlosti co by bránilo startu ?
nemá někdo obrázek elektroinstalace R1150 ? vygooglil jsem jen R1100
Upravil omar dne 22.01.2017 12:30
Potok napsal:
Jen aby to nebyla mrtvá baterie. V zimě nic nemožného. Rozsvítí panel, ale už na nic jinýho nemá. Jinak je nutno jít po drátech a relátku.
tohle bylo první co mě napadlo .. když je slabá baterie , tak nerozjede čerpadlo a jen rozsvítí palubovku .. ale připojil jsem "chytrou" nabiječku na režim MOTO , po chvilce ukazovala nabitou baterii , když jsem pak přepl na udržovací stav a zkusil potom tak se nic nezměnilo ..
strčím klíček do zapalování , otočím. rožnou se kontrolky .. zastrčím boční stojan .. vyřadím .. otočím chcípák doprostřed ... nezabzučí čerpadlo a když zmáčknu startér tak se nic neděje . přesně tak jako bych měl vysunutej stojan . spínač jsem prohlídl, vedou do něj 3 dráty poškozeně nevypadá, benzín tam je a baterka je OK
je ještě neco jinýho kromě stojanu a zařazené rychlosti co by bránilo startu ?
nemá někdo obrázek elektroinstalace R1150 ? vygooglil jsem jen R1100
nemyslím to nějak zle, ale takhle běžně startuješ motorku? Tvůj postup startu mi připadá poněkud nestandardní...
A co zkusit překlemovat starter na přímo přes baterku - relativně rychlý způsob jak zjistit jestli je to baterkou... (hlavně s neutrálem)
Upravil pavlos84 dne 22.01.2017 14:03
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
pavlos84 napsal:
[quote]omar napsal:
to asi blbě vysvětluju ..
strčím klíček do zapalování , otočím. rožnou se kontrolky .. zastrčím boční stojan .. vyřadím .. otočím chcípák doprostřed ... nezabzučí čerpadlo a když zmáčknu startér tak se nic neděje . přesně tak jako bych měl vysunutej stojan . spínač jsem prohlídl, vedou do něj 3 dráty poškozeně nevypadá, benzín tam je a baterka je OK
je ještě neco jinýho kromě stojanu a zařazené rychlosti co by bránilo startu ?
nemá někdo obrázek elektroinstalace R1150 ? vygooglil jsem jen R1100
nemyslím to nějak zle, ale takhle běžně startuješ motorku? Tvůj postup startu mi připadá poněkud nestandardní...
A co zkusit překlemovat starter na přímo přes baterku - relativně rychlý způsob jak zjistit jestli je to baterkou... (hlavně s neutrálem)[/quot
no šlo mi o to vyjmenovat podmínky za kterejch by mělo jít nastartovat .