Zdravím celé GS forum, mám malé dilema budu kupovat 800gs funglovku a pořád se nemůžu nějak rozhodnout mezi 800gs a 800gsa.Za vaše plusy a mínusy,případně vaše zkušenosti budu moc vděčný Děkuji.
dave807 napsal:
Zdravím celé GS forum, mám malé dilema budu kupovat 800gs funglovku a pořád se nemůžu nějak rozhodnout mezi 800gs a 800gsa.Za vaše plusy a mínusy,případně vaše zkušenosti budu moc vděčný Děkuji.
a co chces jezdit?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
GSA je hezčí, poskytne ti lepší ochranu bo v základu má lepší plexi a schováš nohy za vybouleninu vepředu. Má 24 ltr nádrž oproti 16 ltr, udávaná spotřeba je 4.3 ltr ( dříve bylo 5.5 asi změna palivové mapy?????? Může někdo potvrdit????) v základu nosiš zadních kufrů. GSA váží 232 kg GS 217 kg. GSA má o chlup vyšší sedlo.
A jak píše náš 800guru Kuba, " a co chceš jezdit" ?? je v podstatě fuk. Obě zvládnou to stejný, limit je jen jezdec.
Po zkušenosti z TA 700 tak nějak všechno ale určitě ne hard off na to jsou iné stroje.Loni jsem zkoušel 800gs a je výborná ale to gsa mně láká kvůli tomu že to má už vše v základu.GSA my přijde taková dotažená a je vyšší v sedle.Cenovej rozdíl tam tak velikej už není.
dave807 napsal:
Po zkušenosti z TA 700 tak nějak všechno ale určitě ne hard off na to jsou iné stroje.Loni jsem zkoušel 800gs a je výborná ale to gsa mně láká kvůli tomu že to má už vše v základu.GSA my přijde taková dotažená a je vyšší v sedle.Cenovej rozdíl tam tak velikej už není.
Takze sis vlastne odpovedel sam ...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
dave807 napsal:
Po zkušenosti z TA 700 tak nějak všechno ale určitě ne hard off na to jsou iné stroje
no a nechces si spis koupit dvanactku?
kúpil jsem oboje nove a pomer cena/vykon ma priznivejsi LC...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chapu.. nicmene vyrazne lip jede na silnici, ma telelever, lepsi svetlo, mensi turbulence u hlavy jezdce, lip brzdi, kardan, nizsi teziste a trochu chranena noha pred ucvaknutim autem...
ale pokud mas jadnej rozpocet..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2