servisak napsal:
Kup si novej ten kdo ho má doma bude naschlej a nebude to fungovat.
Tohle me docela zajima. Mam rok doma novy pasek do nadrze ale nemel js3m cas ho jeste vymenit. Taky vlastne dlabu jestli bude ukazovat blbosti nebo spravne. Jedine co chci aby mi palubovka nehlasila chybu a zhasla oranzova kontrolka. Stejne nuluju tacho pri kazdem tankovani.
Co je teda mysleno pojmem naschlej?
Diky
Upravil paja1 dne 15.02.2017 19:09
Pája
Naschlej znamena ze mu nedela dobre dyz je delsi dobu na suchu...ale zajimalo by me jak sou osetreny ty novy co maji na sklade...meli by to prodavat ve styrlitraku s benzinem jak ribicky ne ? Daval sem novy a sel 3 mesice...
Kupredu spatki ni krok...
ne nemyslím novej , novej muže ležet 10 let ale pokud byl už někdy v nádrži je naněm naschlej takovej bilej bordel a to ho podělá. dávat do nádrže jetej tak leda z benzínu nakalibrovat a šup tam
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
ne nemyslím novej , novej muže ležet 10 let ale pokud byl už někdy v nádrži je naněm naschlej takovej bilej bordel a to ho podělá. dávat do nádrže jetej tak leda z benzínu nakalibrovat a šup tam
Tak to je dobra sprava. Ja ho nenamontoval prave protoze nemam vyreseno kde ho nakalibrovat a nevim co to vlastne obnasi. Jen vim ze to nemam doma jak udelat.
Co se vlastne stane pokud ho jen namontuju a zapojim na konektor?
Pokud bude ukazovat malo nebo moc benzinu tak mi to nevadi. Vychazim z toho ze je to spatna konstrukce a potrebuju jen at nesviti chyba a kontrolka.
Pája
servisak napsal:
ne nemyslím novej , novej muže ležet 10 let ale pokud byl už někdy v nádrži je naněm naschlej takovej bilej bordel a to ho podělá. dávat do nádrže jetej tak leda z benzínu nakalibrovat a šup tam
Tak to je dobra sprava. Ja ho nenamontoval prave protoze nemam vyreseno kde ho nakalibrovat a nevim co to vlastne obnasi. Jen vim ze to nemam doma jak udelat.
Co se vlastne stane pokud ho jen namontuju a zapojim na konektor?
Pokud bude ukazovat malo nebo moc benzinu tak mi to nevadi. Vychazim z toho ze je to spatna konstrukce a potrebuju jen at nesviti chyba a kontrolka.
No tak až někdy pojedeš na Jižní Moravu, tak ho přibal sebou a vyměníš si ho u mě a já ti ho zkalibruju - není nic jednoduššího Pájo. Dáme kafe, pokecáme o "dvouventilech" ,a pak se s tebou kousek cesty projedu.
Když ho jen namontuješ (bez kalibrace na diagnostice), tak ti bude ukazovat nesmysly.
Upravil Tonda dne 15.02.2017 23:27
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No tak až někdy pojedeš na Jižní Moravu, tak ho přibal sebou a vyměníš si ho u mě a já ti ho zkalibruju - není nic jednoduššího Pájo. Dáme kafe, pokecáme o "dvouventilech" ,a pak se s tebou kousek cesty projedu.
Když ho jen namontuješ (bez kalibrace na diagnostice), tak ti bude ukazovat nesmysly.
Tondo paradni nabidka a velmi rad prijedu. Na jare se ozvu a domluvime se az ti to bude pasovat.
Pája
Chlapi, když vím, že mám natankovanou plnou nádrž 33litrů a po 400 km mi začne svítit rezerva kde je problém ? Čerpadlo a "fixírku" z pravé části nádrže mám nové.
Jasně, je to ten lepší případ, benzin tam je, jen to ukazuje rezervu a nakonec to zdechne i když v té pravé části benzin je. Musím to dát na bočák, "přeházet" benzin do levé části a jedu dál na čerpačku.
Rados napsal:
Jasně, je to ten lepší případ, benzin tam je, jen to ukazuje rezervu a nakonec to zdechne i když v té pravé části benzin je. Musím to dát na bočák, "přeházet" benzin do levé části a jedu dál na čerpačku.
Pomud ti zustava palivo v prave pulce nefunguje ti precerpavani. Mas nejspis pricpanej palivovej filtr a nestiha to prehazovat
... servis a diagnostika BMW Motorrad