Dneska jsem byl na motobobrech ve strakoncicíh, jestli jsem se tam s někým potkal, tak zdravím Vás, ale i všechny
Chlapi, jak už bylo psáno, byl jsem se projet a vždy když se motorka zahřeje, začne dělat tohle. Jde to spíše z pravé strany. Vstřikovače, nebo vodní čerpadlo? Napínák myslí mže ne, jelikož mechanik řikal, že ještě má kladka kam pnout a je to dobrý. Dělá vám to také?
https://www.youtube.com/v/ctnmqPKol6s
Neviem čo ten zvuk spôsobuje.
Nechcem strašiť najhoršou možnosťou ako je pravé ojničné ložisko - lebo je na konci mazacej vetvy.
No čo viem určite, že to nemôže spôsobovať vodná pumpa alebo jej prevod a je úplne jedno či je plastovo kovový alebo nie.
[img]https://www.flickr.com/photos/joel_wisman/sets/72157625696047875/with/5354044261/[/img]
[img]http://s194.photobucket.com/user/Dselboy/media/F8GS%20Projects/Cam%20Chain/100_1246.jpg.html[/img]
skoro stejny zvuk, jako delal muj motor... u mne to byl pridreny pist (rocnik 06 - stare provedeni, ktere k tomu bylo nachylne...). Taky jsem nejdriv tancoval kolem hlavy motoru a zkousel psi kusy s ventilovou vuli nebo vodni pumpou. Nezabralo. Popravde, klidne by se s tim dalo jezdit dal, ale sralo mne to.... Takze nove poskladanej motor a je ticho (v ramci moznosti - proste sici stroj).
Upravil travexr dne 27.03.2017 10:48
Nejde mi otevřít ten zvuk na yuotube, ale nějaké tikání se mi tam taky ozývalo, a byla větší vůle na šálku u vyvažováku. problém je v tom, že jakmile se vůle zvětší - motor přestane mazat. Pokud motor nechceš rozebírat, doporučoval bych přidat budík na tlak oleje. Někde je to tu popsané. Jakmile klesne tlak tak jsi v ...
Mám r. 2008 což je problémový. Najeto 50t převážně v terénu /x3/ Problém jsem měl zhruba ve 30t.
Přeji ti ať je to něco příjemnějšího.
Mám 2009. Na tom videu je osmikilo z roku 2010, kde uz probehla modifikace olejový vany. Ta motorka byla jezdena jen silnice. Zadnej terén.
Je to něco mezi tukani a zvukem podfoukleho vstriku ???? není to zadny klepani, jak se resilo jinde pridreny saly. Jestli je to sici stroj? Kdyby někdo mel video svoji na volnoběh po zahráti tak bych byl rad. Fakt se to děje jen když se zahřeje. Na studenej je tichoucko.
Samozřejmě,jak se ohřeje olej,zřídne a přestane vymezovat vule. Nevim co by ti mělo klepat na vstřiku u benziňáku-tym to nebude... Asi bych si nechal změřit tlak oleje a jezdil. Pokud to jde od kliky,tak to stejně dlouho nevydrží...
Jinak takovou motorku bych opravdu chtěl,abych kolem toho chodil pomalu po špičkách a jen čekal,kerej její problém nastane první...
Já mám najeto skoro 70 tis a neřeším nic. Motor si žije svůj život. spotřeba 4 ltr, olej nežere, nikde mě nenechal.
Výroba 2011
Olej jsem dával 10w40 teď 10w50 od kastrólu.
Nejhorší smrt je z vyděšení, co se má posrat se stejně posere, pokud ti vadí zvuk motoru, prodej motorku a kup rejži.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Vikec napsal:
Jinak takovou motorku bych opravdu chtěl,abych kolem toho chodil pomalu po špičkách a jen čekal,kerej její problém nastane první...
a proc si nekoupis motorku, ktera poradne sviti a nevazi jak Hix a Medik dohromady?
Upravil hicks dne 28.03.2017 10:29
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vikec je fajn borec Kubo a k tomu Rajhraďák #pohoda hlavně ho by to osmikilo neuvezlo, tak jak tebe už taky ne (proto sis koupil 12LC jak jsi mi tajně psal), tak má poctivou kovářskou 1150 GSA, která teda co se týče zvuků si s osmikilem může podat ruku F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Vikec je fajn borec Kubo a k tomu Rajhraďák #pohoda hlavně ho by to osmikilo neuvezlo, tak jak tebe už taky ne (proto sis koupil 12LC jak jsi mi tajně psal), tak má poctivou kovářskou 1150 GSA, která teda co se týče zvuků si s osmikilem může podat ruku
osmikilo ma vetsi uzitecnou hmotnost, nez LC ... NICMENE.. ano.. na LC vypadam vyvazenejc 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vikec napsal:
Jinak takovou motorku bych opravdu chtěl,abych kolem toho chodil pomalu po špičkách a jen čekal,kerej její problém nastane první...
a proc si nekoupis motorku, ktera poradne sviti a nevazi jak Hix a Medik dohromady?
Nepotřebuju motorku,kerá pořádně svítí,v noci nejezdím. A když náhodou jednou za sezonu jo,tak mě třeba nepřipadá,že by 1150 málo svítila. Navíc nikde nepíšu,že bych měl dokonalou motorku,jen píšu,že by mě motorka,kerá má evidentně dost konstrukčních vad (jinak by se pořád dokola neoběvoval dotaz na klepání,řachtání,zadírání kliky a nevím co ještě) To,že bude vosmikilo hravá,svižná hračka nepopírám,aji vzhledově se mě líbí,jen je tam moc těch ALE... Pá.
Vikec napsal:
Nepotřebuju motorku,kerá pořádně svítí,v noci nejezdím. A když náhodou jednou za sezonu jo,tak mě třeba nepřipadá,že by 1150 málo svítila. Navíc nikde nepíšu,že bych měl dokonalou motorku,jen píšu,že by mě motorka,kerá má evidentně dost konstrukčních vad (jinak by se pořád dokola neoběvoval dotaz na klepání,řachtání,zadírání kliky a nevím co ještě) To,že bude vosmikilo hravá,svižná hračka nepopírám,aji vzhledově se mě líbí,jen je tam moc těch ALE... Pá.
a) LC sviti radove lip, nez 1150
osmikilo nema evidentne dost konstrukcnich vad, sorry. Problem se tyka naprosto marginalni casti produkce... a to zejmena ze zacatku.
TVL.. motor v osmikilu je vicemene NOVY... nemyslim, ze by mel prehnane porodnich bolesti.
Hlavni problem osmikila imho nejsou konstrukcni zavady, ale ze na nem BMW setri a ma imho horsi pomer cena/vykon nez LC.
Navic se tam vobtizne vmestnava pupek a je na nem vic videt jak to neni vyrostly do stran
Klidne si obvinuj osmikilo, ze na nem vypadas jak medved na kolobezce (tj. podobne jako ja )... ale ten motor je nefer.
Ja mam na svym motoru 136 tisic a menil jsem JEN pisty vojety.. zbytek (dle Hamouze) jak novej.
Upravil hicks dne 28.03.2017 13:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a) LC mě nezajímá ABS se mě rozhodně nepose.re,protože mám normální motorku,tudíž bez ABS
c)ve 130tisících měnit písty,je fakt brzo i na BMW,o Japoncích nemluvím vůbec,tam to číslo můžeš násobit...
Pá,du jezdit:-)
hicks napsal:
TVL.. motor v osmikilu je vicemene NOVY... nemyslim, ze by mel prehnane porodnich bolesti.
Nebudu se poustet do zadnych flamewar, ale IMHO mi motor v osmikilu tak uplne NOVY nepripada
prvni bylo tusim v 800S chvili pred pustenim osmikila.
kdyz jsem kupoval osmikilo v roce 2008 tak motor BYL novy. Nebo myslis, ze nebyl... NEBYL...?! N E B Y L ? ! ! ! !
(der flamestarter)
Upravil hicks dne 28.03.2017 15:37
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2