vcera som dal na uplne nove GS uplne LC kryty valcov spodne aj horne padaky Touratech 01-045-5160-0 https://shop.touratech.cz/stainless-steel-crash-bar-bmw-r1200gs-from-2013.html
A narazil som na nasledovny problem so spodnymi padakmi - padak sa opiera o kryt hlavy laveho valca, pravy je OK. Najprv som si myslel ze som to zle nainstaloval, ale dnes som si bol pozriet kamaratove LC ktory ma presne rovnaku kombinaciu. A tiez je zjavne ze lavy padak je velmi blizko (ale este sa neopieral ako v mojom pripade) v porovnani s pravym.
Mate tiez tento problem? Reklamovali ste? Myslim ze ide o systematicku chybu, nie nahodnu...Padaky za 8300 Kc...
Okrem toho som mal aj problem s hornymi padakmi - v pribale chybali 2x sroby a podlozky M5 s podlozkami a namiesto nich tam boli navyse ine M6...
Prikladam foto mojeho laveho valca kde je to vidiet ako sa padak dotyka krytu valca
erne818 přiložený následující obrázek:
moj postrech s vyrobkami od TT. Dizajn super ale kvalita a presnost nic moc a o spojovacom materialy ani nehovorim. Mam viacero doplnkov na LC pri montazi momentovym klucom kazda druha skrutka pretocena resp. zdraty zavit.
Vrchne padaky na nadrz jedna strana sedi a druha som tam rval cca 3hodiny. Pri reklamaciu v NL kde som to kupoval uznali a novy diel je uz na ceste.
Doporucujem pri montazi stale vymenit sroby a spojovaci material. Kvalita sa neda porovnat s Wunderlichom.
Upravil blackvega dne 04.04.2017 07:09
Ahoj,mám je taky a bez problému,ale nemám kryty válců,v tvém případě bude asi problém v těch krytech sundej je,stejně strácej smysl když montuješ trubkovej rám TT
Jak rika muj kamarad, kdyz nakupuje elektrosoucastky z alliexpressu - holt to musime tem cinskejm detem odpustit, ze se jim pri praci v sobotu kolem pulnoci zacnou trast rucicky a neni to pak uplne presny
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Mazes ty nerezovy srouby pri montazi vazelinou? Pokud ne, tak se nediv, ze se ti zatre zavit...
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
milan enduroskola - to mazanie vazelinou je niekde v navode ktory je pribaleny k vyrobku? Apropo mazat vazelinou? To aby sa ten srob lepsie vytriasol vibraciami? ) Pripadne aj vtedy ak nan potrebujem / chcem kvapnut Loctite?
Montoval som uz par padakov roznych znaciek - aj Touratech - problem s montazou nikdy nebol (vzdy bez vazeliny), vsetko vzdy pasovalo, sroby boli v baleni presne.
erne - a naco su ti tam tie kryty valcov ked mas padak pri ktorom na ten valec padnut nemozes? Tie kryty valcov mas akej znacky?
live fast, die young be wild, have fun
servisak napsal:
Problem je ze nerez do nerezu se zadre. Vyhazet to a dat klasickej imbus zinkovanej.
Ok... ale potom bud at je v navodu, ze se srouby maji mazat tim a tim a hlavne to mazivo tam pribalit! Jako sorry, ale kdyz si kupuju novou vec tak abych tam hned menil srouby, protoze vyrobce nemyslel, to je trochu na hlavu, ne?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Slavek-xxx napsal:
Jak rika muj kamarad, kdyz nakupuje elektrosoucastky z alliexpressu - holt to musime tem cinskejm detem odpustit, ze se jim pri praci v sobotu kolem pulnoci zacnou trast rucicky a neni to pak uplne presny
Diky za odpovede. Viete sa niekto kto mate tieto iste tt padaky pozriet, pripadne dat foto ako vyzeraju pri lavom a pravom valci, ci tam mate rovnaku medzeru?
Kryty valcov su tiez tt, podla ich katalogu aj podla predajcu SU KOMPATIBILNÉ s padakmi co som kúpil. A prečo som ich tam dal - ak by moto nastastne spadla napr na ostre kamene ram neochrani ale tie kryty môžu, čiže len dodatočné zvýšenie ochrany...kryty pasujú perfektne, urcite nie je chyba v nich ale v padakoch.
Vaše odpovede len to potvrdzuju moju skusenost s montazou,tiež som mal problémy so spojovacím materiálom, jeden srob sa mi už zakusol a oholila sa imbusova hlava.. Všetky sroby su A2, mäkké.
servisak napsal:
Hele na me si hubu neotvirej ja jsem ti jen napsal jak to je. Ze tt dava nahovno spojovak vime vsichni
Pod to se podepisuju,mě dali k rozšíření stojánku krátký šrouby a pomož si.Než jet 100 km a reklamovat,tak si radši koupím nerezáky tady,co bych chtěl za ty prachy
oranžová dvanáctka
delame spoustu podobnych veci pro autoprumysl, praxe je takova ze se udela dokumentace pro jednu stranu a druha se dela jen zrcadlove, jiz bez dokumentace, respektive na jednom vykrese byvaji dve cisla vykresu ale jeden draft s jednema kotama
tady ten rozdil vypada pomerne velikej, skus zmerit vysku obou padaku pokud budou lezet na zemi, tipuju ze bude stejne velka
TT zrejme nezohlednilo skutecnost ze jsou valce vuci sobe trochu posunute (klikovka), ale netvrdim ze nejsou zaroven posunute kotevni diry (ale spis nebudou)
jeste by to mohlo byt kompenzovane temi plastovymi podlozkami, nabizi se ze by mely byt kazda jinak velka, pokud jsou rozdilne tak je prohodit, pokud ne, tak snad vy to mohlo byt tak ze TT zabalil jednu velikost misto dvou a tim padem snad i nejaka reklamace, pokud maji (TT) jen jednu velikost a ramy mas stejne vysoke, tak myslim ze to na reklamaci nebude a proste to tak TT myslel
koukam ted na originaly a ty mezery taky nejsou 100% stejne, ale ten rozdil je minimalni
drzim palce
servisak napsal:
Hele na me si hubu neotvirej ja jsem ti jen napsal jak to je. Ze tt dava nahovno spojovak vime vsichni
jestli to je odpověď na mě tak sorry, ale na tebe nebylo nic ve zlém. Jenom jsem se podivoval tomu, že taková firma jak TT dovolí něco takového. Mám od nich pár věcí a když si teď matně vzpomínám tak tam byl tuším taky nějaký problém se spojovákem.
P.S. možná by to chtělo začít používat tlačítko "CITOVAT"
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E