Čus, moje 1100 mi občas plivne olej skrz zátku dolévání... Co je potřeba objednat ( stáčí "O" kroužky a nebo se mění i plnící hrdlo) ? A je to po opravě pouze krátkodobá záležitost, než začne plivat znovu? Zátku mám s logem BMW a otevírá se svíčakem.
Upravil wladzimier dne 05.04.2017 09:28
Ahoj, měl jsem stejný problém, můžeš zkusit vyměnit "O" kroužek na zátce, ale u mě pomohla až výměna toho protikusu, do kterého se zátka šroubuje, včetně těsnící gumičky, je to za pár korun. http://www.realoe...Id=11_1704 Díly 5 a 6.
Zpravidla právě netěsní celý protikus - vyběhá se drážka a je nutné to vyměnit celé.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Vůbec to není problém. Strc prst do toho nalévacího hrdla a tahni hrdlo smerem nahoru. Bez problemu ho vytahnes ale nesmis se bat zabrat, jen opatrne na O krouzek mezi vikem a hrdlem at ho vyndáš také a nespadne ti tam. Sundávat viko je zbytecne.
Vetsinou je potreba vymenit i to plastovy hrdlo, byva to teplem zkrouceny a pak to netesni.stoji to par korun i stym O krouzkem...a mas klit.
Kupredu spatki ni krok...
Taky jsem to menil, o-krouzek ma specialni rozmer, bezne ho nekoupis. Spodni dil, jeho o-krouzek a o-krouzek pod vrchni dil stoji dohromady asi 140,- v Inveltu - neni to resit, vymen to vsechno.
O krouzky koupis na bmwmotoparts.cz. Ja vymenil je ty krouzku a netesni to furt, takze budu muset vymenit i ten plast...
Upravil pavlos84 dne 20.07.2017 16:58
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
pavlos84 napsal:
O krouzky koupis na bmwmotoparts.cz. Ja vymenil je ty krouzku a netesni to furt, takze budu muset vymenit i ten plast...
Ja taky zacal vymenou tesneni a nepomohlo to. Tak jsem to vyndal a zjistil, ze je cely ten spodni plast zkriveny a ze to proste takhle tesnit nebude nikdy.
Dobrý večer, stříkal mi olej ze zátky. Vyměnil jsem celou zátku, včetně vnitřku - koupil jsem celou sadu - ale problém nezmizel. Je to výrazně lepší, to ano, ale když motor roztočím - někdy je to potřeba - tak se to objeví znovu. Při vysokých otáčkách se mi objeví kapky oleje na levém kufru, od zátky taky stéká po válci a bloku a je zaolejovaný levý spodní bok bloku motoru - klikové skříně. Olej držím na polovině okénka.
Když jsem za chodu na volnoběh otevřel nalévací otvor, pulzoval z něho vzduch a na kapotáži se objevil olej. Nějak si nemyslím, ze by to mělo tolik pulzovat. Je na nebo pod kolenem odvzdušnění/ventilace klikové skříně něco, co by se mohlo ucpat? Nebo je možná jiná příčina? Rád bych to přes zimu vyřešil, dokud je motorka svlečená z kapot.
Dnes jsem zjistil, že jsem při minulé údržbě nedal sponu na hadic, která vede od kolena odvětrání klikové skříně do airboxu. Tam je samozřejmě při práci motoru podtlak. Takže to neodsávalo vzduch ze skříně, ale z venkovního prostředí. Máte někdo zkušenost, že taková chyba má za následek to, co se mi děje?
God, Gun & BMW
Změřil jsem. 11,4 bar na obou válcích. Pravda asi bude to odvětrání skříně. Už jsem to opravil a dal sponku na hadici. Uvidíme při spuštění.
God, Gun & BMW
Neměnil jsi gufera na klikové hřídeli (ze strany od spojky) a nedal jsi vnější gufero hlouběji než je potřeba?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Neměnil jsi gufera na klikové hřídeli (ze strany od spojky) a nedal jsi vnější gufero hlouběji než je potřeba?
Na takovou operaci si netroufám :-)
Měl jsem sundanou sponu z odvětrávací hadice na skříni. Dal jsem jí zpět. Předtím jsem pusou přes hadici profoukl skříň. Když bylo zavřené víčko na nalití oleje, tak to nešlo, když jsem ho otevřel, vzduch šel ven. Určitě tomu odvětrávání pomáhá podtlak v airboxu. Teď to nezkusím, plasty a nádrž jsou dole, vypuštěné oleje, odpojená baterka, rozštelovaný TPS. Takové moje zimní radovánky :-) Počká to na začátek sezony.
God, Gun & BMW