Čau chlapi, nemáte někdo zkušenost s odstraněním el. posilovače a ABS z 1150 GS. Nemůžu se s tím pořád naučit brzdit. A i ta hrozná kysna pod nádrží mi nějak vadí.
Jestli to stačí demontovat a natáhnout hadice od pumpy k brzdičům. Nebo jestli pak vznikne problém v elektronice, který se musí řešit.
Díky za odpovědi. Nějak jsem se zasekl s prací, tak motorka musela počkat.
Jestli tomu dobře rozumím, tak pokud demontuji ABS+posilovač a natáhnu hadice od pumpy k brzdičům, tak to bude normálně fungovat. Řídící jednotka nebude vyhazovat žádnou poruchu, popř. se nebude muset nic přehrávat v softwaru? Bude nutné jen propojit určité piny v konektoru, aby svítilo brzdové světlo?
LadanGS napsal:
Díky za odpovědi. Nějak jsem se zasekl s prací, tak motorka musela počkat.
Jestli tomu dobře rozumím, tak pokud demontuji ABS+posilovač a natáhnu hadice od pumpy k brzdičům, tak to bude normálně fungovat. Řídící jednotka nebude vyhazovat žádnou poruchu, popř. se nebude muset nic přehrávat v softwaru? Bude nutné jen propojit určité piny v konektoru, aby svítilo brzdové světlo?
Presne tak. Ja takhle jezdim uz asi 7let...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Nevidím důvod to ABS odpojovat, dokud to funguje, tak bych ho tam rozhodně nechal.
Já to mám na 12 a jsem s tím nadmíru spokojenej, až se to podělá tak nebudu kupovat nový a udělám tu navrhovanou úpravu .
Je fakt že si ten el.posilovač žije vlastním životem ( hlavně je to nepříjemný když stojíš někde v kopci - a ono to furt vrčí) , ale zato brzdím jenom přední a paráda.
http://www.rajce....j?q=ttsiki
Mam 1150 s ABS bez posilovace a uz bych moto bez ABS nechtel. Brzdim jenom predkem a parkrat uz me to zachranilo... udelal jsem si modifikaci kvuli lepsimu vypinani v terenu dle zdejsiho navodu a funguje to super. Navic pokud nekde nedejboze dojde k nehode a zjisti ti ze to nemas muze z toho byt docela pruser. Ale jinak uznavam ze kdyz jsem si pujcil kamosovu 1150 s posilovacem tak mi to taky moc nesedelo - chybela mi cytlivost, ale to je asi o zvyku...
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
Tady se dozvíš všechno možný, jen né to, co potřebuješ takže propojení elektriky, dle Zmijona , a já to mám na svém Advíkovi r.v.2003 uplně stejně.
Kubrt přiložený následující obrázek:
[114.66Kb]
Upravil Kubrt dne 21.04.2017 15:54
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Díky za info. Jen bych rád poprosil Kubrta, zda by bylo možné poslat lepší foto, popř nějak označit konektory. Kablíky jsou všechny bílé a nedá se dost dobře rozlišit, kam který jde. Hlavně ty k malému konektoru.
Posilovač potřebuji vyhodit, jelikož nemám absolutně žádnou odezvu do páčky, kolik brzdím a ani po dvou sezonách jsem se s tím nenaučil pořádně brzdit.
Upravil LadanGS dne 24.04.2017 21:54
pavlos84 napsal:
Mam 1150 s ABS bez posilovace a uz bych moto bez ABS nechtel. Brzdim jenom predkem a parkrat uz me to zachranilo... udelal jsem si modifikaci kvuli lepsimu vypinani v terenu dle zdejsiho navodu a funguje to super. Navic pokud nekde nedejboze dojde k nehode a zjisti ti ze to nemas muze z toho byt docela pruser. Ale jinak uznavam ze kdyz jsem si pujcil kamosovu 1150 s posilovacem tak mi to taky moc nesedelo - chybela mi cytlivost, ale to je asi o zvyku...
Co myslíš tou modifikací ? Můžeš vypínat ABS za jízdy ?
LadanGS > bohuzel, lepsi fotku nemam. Ale zkus napsat clenovi Zmijon. Treba Ti poradi vic
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
pavlos84 napsal:
Mam 1150 s ABS bez posilovace a uz bych moto bez ABS nechtel. Brzdim jenom predkem a parkrat uz me to zachranilo... udelal jsem si modifikaci kvuli lepsimu vypinani v terenu dle zdejsiho navodu a funguje to super. Navic pokud nekde nedejboze dojde k nehode a zjisti ti ze to nemas muze z toho byt docela pruser. Ale jinak uznavam ze kdyz jsem si pujcil kamosovu 1150 s posilovacem tak mi to taky moc nesedelo - chybela mi cytlivost, ale to je asi o zvyku...
Co myslíš tou modifikací ? Můžeš vypínat ABS za jízdy ?
ano, mohu vypínat i zapinat ABS aniž bych vypnul motor a při sjezdu v lese mi to zachranilo prdel, protože jsem nechal zapnuté ABS a jaksi to pak v terenu nebrzdilo - vypnul jsem vypínač na řidítkách a ABS deaktivoval. Tam kde se může náhle měnit povrch to určitě člověk může využít...
Modifikace ABS: http://www.bmwgs....icle_id=85
PS: LadanGS - sorry za mrvení původního tématu, ale aspoň ti ho zaktualizuju
Upravil pavlos84 dne 25.04.2017 20:49
Mustang, Kyvačka 250, Suzuki VS600 Intruder, Suzuki VS800 Intruder, BMW R1150GS, Yamaha TDM900, BMW R1150GSA[/i]
pavlos84 napsal:
Mam 1150 s ABS bez posilovace a uz bych moto bez ABS nechtel. Brzdim jenom predkem a parkrat uz me to zachranilo... udelal jsem si modifikaci kvuli lepsimu vypinani v terenu dle zdejsiho navodu a funguje to super. Navic pokud nekde nedejboze dojde k nehode a zjisti ti ze to nemas muze z toho byt docela pruser. Ale jinak uznavam ze kdyz jsem si pujcil kamosovu 1150 s posilovacem tak mi to taky moc nesedelo - chybela mi cytlivost, ale to je asi o zvyku...
Co myslíš tou modifikací ? Můžeš vypínat ABS za jízdy ?
ano, mohu vypínat i zapinat ABS aniž bych vypnul motor a při sjezdu v lese mi to zachranilo prdel, protože jsem nechal zapnuté ABS a jaksi to pak v terenu nebrzdilo - vypnul jsem vypínač na řidítkách a ABS deaktivoval. Tam kde se může náhle měnit povrch to určitě člověk může využít...
Modifikace ABS: http://www.bmwgs....icle_id=85
PS: LadanGS - sorry za mrvení původního tématu, ale aspoň ti ho zaktualizuju
.
Chtěl bych něco podobnýho na 1200 GSA . Vypínání a zapínání tam funguje normálně při nastartovaným motoru ale kolikrát jsem si říkal jak to udělat abych mohl vypínat a zapínat za jízdy. Rešil to někdo ?
na youtube jsem někde viděl video, jak to nějakej amík vymontoval, odstavil a je to i s vyřešenýma spínačema světla, možná jsem to tu někde už dával....
Tak problém s ABS+posilovačem je vyřešen. Celá ta kysna i s trubkama je venku. Stačil jeden den měření, rozebírání, jedno relé, cca 1,5m kablíku a zadní koncové i brzdové světlo svítí a na diagnostice se nic neukazuje. Dokonce i brzdové hadice jsem použil původní.
LadanGS přiložený následující obrázek: