Mydlo52 napsal:
Majitel mě upozornil, že neví jestli je světlo vyměněné, ale na STK prý nikdo nic neříkal
Rozsvítíš světlo proti zdi a uvidíš jestli je lom světla ke krajnici na levé,nebo na pravé straně.Dřív se to na STK moc neřešilo,ale dnes je to na mnoha STK úplně jinak.
.
Někde světlo na STK vůbec neřeší. Dej na centrál, zakývej zadním kolem. Velké vůle= investice. Nastartuj, divné zvuky? Při vymačknutí spojky zmizí= investice. To jsou největší rizika, jinak to jsou držáky. Hned si nech překontrolovat svolávačky, ale v zahraničí se chovají většinou k motorkám dobře. Štastnou ruku. Jo mimochodem, když řešíš světlo, dráty to v techničáku má? :-)))
Ak by si vedel ev cislo z UK da sa online dohladat historia motorky (MOT). Km, ci bola odpisana po havarke a pod. Je to za poplatok asi 10 libier. Zijem v Irsku a ked kupujem auto furt skontrolujem historiu alebo ci bolo dotiahnute z UK. Stalo sa mi raz, ze auto bolo v UK odpisane a IE predavane, pricom predosli majitel ho kupoval v bazare a o tomto nevedel. Motorky byvaju dovezene z UK sem a stocene. Ja mam 1200gs dovoz UK s overenymi km, takze najdu sa aj dobe kusy.
Upravil Jaro81 dne 09.04.2017 11:06
Mydlo52...
Mastnota se tam může defakto vzít jen ze dvou zdrojů.. Vnitřek tlumiče Neb toho už má gufero plné zuby...
Nebo nečím projel a zůstalo to tam nastříkané. Pak ale proč je to JEN na těle tlumiče a hlavně pod a okolo pístnice.
add BOB.
U něj nebudeš mít NEJlevnější kousek na trhu. To je pravda...
Ale díky jeho zkušenostem se ti nestane, že koupíš NEjlevnější kousek široko daleko na jakékoliv inzerci.. A následně v prvním roce do oprav nasypeš tolik že slušně tenhle rozdíl překročíš.
A v tom je kouzlo pořekadla... Nejsem tak bodatej, abych si mohl kupovat levné věci...
Projdi si na fóru v sekci Komerční inzerce jeho příspěvky a Reakce kupujících na jeho kvalitu. A pak si uděláš obrázek sám.
Hele chapu ze jsi nadsenej z masiny a pocasi laka. Osobne bych se radsi domluvil s Bobem at ti doveze na cem se domluvite. Tohle je anglicanka, original svetlo - prachy za EU svetlo... na TK budou prudit. Tlumice maji pres 60 000km (aspon podle tacho )tudiz za chvilku budes resit novy... coz je celkem ranec pokud tedy nenechas udelat repas tlumice co je postavenej jako nerepasovatelnej...
Ale delej jak uznas za vhodne.
Upravil DanielS dne 09.04.2017 19:58
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Hele jestli se ti zdá OK tak ji vem. Máš doklady k servisům, nic neklechtá tak ber. Co chtít více. Jo tlumič teče, tak ho zrepasuješ. Jistotu budeš mít jen u nové.
btw moc nechápu proč chceš mít na staré motorce ESA. Když se ti to podělá tak pěkně zapláčeš. Pokud se nepletu, tak to stojí pěknou raketu.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mydlo52 napsal:
Co mám na to říct... Je to podle mě dobrý prvek, který je zřejmě dobrý, pokud funguje...
to máš jak např. vzduchový podvozek u aut. Taky je to bomba věc, ale nikdy bych si to u staršího auta nekoupil pokud bych nebyl smířený s tím, že do toho potenciálně vrazím hodně desítek tisíc na opravu.
Není lepší koupit bez ESA a místo toho pořádné tlumiče a ne tu parodii tlumičů co dává BMW? Ikdyž nevím jak jsou na tom tlumiče s ESA, ale všechny origo tlumiče bez ESA na 1100, 1150, 1200 stojí za starou belu.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mydlo52 napsal:
Co mám na to říct... Je to podle mě dobrý prvek, který je zřejmě dobrý, pokud funguje...
to máš jak např. vzduchový podvozek u aut. Taky je to bomba věc, ale nikdy bych si to u staršího auta nekoupil pokud bych nebyl smířený s tím, že do toho potenciálně vrazím hodně desítek tisíc na opravu.
Není lepší koupit bez ESA a místo toho pořádné tlumiče a ne tu parodii tlumičů co dává BMW? Ikdyž nevím jak jsou na tom tlumiče s ESA, ale všechny origo tlumiče bez ESA na 1100, 1150, 1200 stojí za starou belu.
ESA je samozrejme dobry prvek, jeden z nemnoha duvodu proc zrovna GS 1200 koupit.
Ja osobne bych bez nej GS nekoupil. A jednou, az tvoje moto pujde z domu, bude se s tim lepe prodavat
Jo a nenech se nekterejma zdejsima clenama zbytecne vydesit!
Mám ESA přes 60.000 a funguje sqěle. Výborná věc na 1200, přepínám podle potřeby. Tak a doufám, že jsem si to teď nezakřiknul...
Upravil Dawid dne 09.04.2017 21:43
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
Ja mam 1100GS s wilbers a ohlins tlumicema. Ted jsme to testovali s 1200GS s origo tlumicema (po repasi cca 15 tis mozna min) a je to neskutecny rozdil. Tam kde to mlati do riditek na 12ce to u me skoro nepoznas.
Za me je to takovy obrovsky rozdil, ze bych radsi sel do starsi motorky a koupil poradne tlumice, protoze ve finale budes mit mnohem lepsi pojezdeni nez na te novejsi. Kdyz to nevyzkousis tak tomu nechces verit.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mydlo52 napsal:
Také si myslím že to je dobrá věc... Projel jsem to kousek, přepínal různé módy ale nic moc jsem nepozoroval, ale asi těžko pozorovat na rovné silnici :-) Mimochodem není tady někdo z okolí Ostravy či Olomouce(Velký Újezd kde je GS) kdo by byl ochoten semnou zajet na GS příští týden a objektivně moto posoudit za úplatu, lahodný mok či něco jiného??!
To ze jsi nepozoroval rozdil taky muze znamenat, ze ESA nefunguje.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Mydlo52 napsal:
Přesně tak, ale vzduchový podvozek na rovince asi také moc nepoznáš a víš že funguje ;-)
No kamos na 12ce prepinal rezimy esa a ono to nic nedelalo. A byla pokazena Ale normalne se s tim dalo jezdit.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E