Zdravim, mam R1200GS LC 2015. motorka ma cca 6900 km a dnes po jazde som nasiel kaluz pod kardanom. Nema niekto z Vas nejaky napad ako zistit ci je to olej z kardanu alebo olej z motora ? Nerad by som rozoberal cely kardan. Inac kardan nebol po jazde vobec horuci.
Opatrne rozstrihni kabelovu pasku na manzete mezi prevodovku a kyvnu vidlicu a manzetu stahni dozadu a uvidis.Bud to tece z tama nebo vstup na koncaku.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Toto je rychly unik oleje,z nejakeho duvodu selhalo gufero.K oprave je potreba specialni naradi.Motorka uz je po zaruce? Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
To s tim nema souvislost.Podle barvy oleje to tipuju na prevodak,asi ti odeslo gufero v tom koncaku.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
servisak napsal:
Uplne to vidim. Nahore v manzete prodrena dira a je to plny vody a vyrezlo to.
omg.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vikec napsal:
A to se bavite o dva roky staré motorce s necelejma 7tisícama km? Paráda teda,ať je důvod uniku oleje jakejkoli...
ja kdyz jsem mel jeste 1150 tak mi jsem si zapomel vyzvejkanou zvejkacku na levym valci a behem zimy se prozrala naskrz az do pravy hlavy ze bylo tou dirou videt.
Upravil hicks dne 15.04.2017 22:15
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A tak mam Jawu 250 kyvacku a deje sa mi to u nej tak isto takze nie je to ziadna nova feathura co ma len BMW Zajtra popozeram lepsie kardana budem snad mudrejsi. Kazdopadne asi zajdem do najblizsieho BMW servisu a nech na to pozru... Co ine mi ostava, no nie ?
BMW R100GS PD Classic
S největší pravděpodobností gufero 33758529959 na vstupu do koncového převodu. Budeš potřebovat "spešl" klíče na povolení matic. Není tam nic v principu jinak jak u předchozích modelů. Jen je potřeba jinej vercajk na matice. Už jsem to párkrát řešil na LC 2013, 14 po záruce.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Vikec napsal:
A to se bavite o dva roky staré motorce s necelejma 7tisícama km? Paráda teda,ať je důvod uniku oleje jakejkoli...
ja kdyz jsem mel jeste 1150 tak mi jsem si zapomel vyzvejkanou zvejkacku na levym valci a behem zimy se prozrala naskrz az do pravy hlavy ze bylo tou dirou videt.
Nechápu co to meleš... Co ti nějaká 1150ka provedla nehezkýho? Čekám,že najdeš nějaký pozitiva a výhody na tom chcaní oleje u nové motorky:-) Mě třeba vůbec nešlo o to,na jakém modelu to chčije,jen mě to zarazilo,nic víc za tym nehledej,stejně by mě to zarazilo,kdyby to chcalo v 7 000km třeba na hondě.
Dakujem chlapci, no vzhladom na to ze motorka ma fakt cca 6900 km tak pojdem skusit po sviatkoch to odniest do BMW. Ano mam servisku v nej je poznacene ze bola na garanckach zial nebolo ich vela, ved nemala na to km. Tak snad to uznaju.
BMW R100GS PD Classic
becka napsal:
motorka za pul mega a po 7 tis.nm z ní chčije olej? samo, že pár měsíců po záruce
posledně jsme se vraceli domů z dovolené a mělo poruchu letadlo za sto miliónů dolarů.
dost mně to zaskočilo! takhle drahá věc přece nemůže mít závady
pod trvalým dohledem
becka napsal:
motorka za pul mega a po 7 tis.nm z ní chčije olej? samo, že pár měsíců po záruce
posledně jsme se vraceli domů z dovolené a mělo poruchu letadlo za sto miliónů dolarů.
dost mně to zaskočilo! takhle drahá věc přece nemůže mít závady
A bylo to při prvním letu,na funglovce,nebo mělo voblítanou tisíckrát zeměgulu? To je to,co nás zaráží. Když to LC bude mít najetých 50tisíc,tak by to nikoho nezaskočilo,odejít může cokoli na čemkoli...