Projdi si recenze kluků v sekci "Pneu Mitas" (Komerční inzerce). No zkrátka, nejlepší gumy za docela dobrý peníz
Upravil joe dne 14.05.2017 15:57
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Letos už jedu druhou sadu. Co k nim říct? Asi nejlepší guma poměr cena x výkon. Respektive nejlepší mitaska všech dob na silnici.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
joe napsal:
Projdi si recenze kluků v sekci "Pneu Mitas" (Komerční inzerce). No zkrátka, nejlepší gumy za docela dobrý peníz
Jo diky něco jsem tam četl. Myslel jsem spíš jaké mají lidi zkušenosti po delší době používání. Jaká by byla současná cena od tebe na 1200 vzducháč? Díky
Já taky pročítal vlíkno "Pneu Mitas", ale je hrozně zaplevelený, takže když už tu je vlákno TerraForce, zeptám se na názor zde.
Já měl na GS zatím ze silničnch Metzeler Toruance EXP, Metrzeler Tourance Next, Michelin Road Trail. Uplně nejlíp mi pocitově na asfaltu držely Micheliny a Nextky, ale zase na EXP jsem najel 25000
Ale zeptal bych se, vyrovná se Terraforce přilnavostí a to myslím i za deště pneumatikám jako Nextrky nebo RoadTrail?
Nejde mi ani tak o nájezd, ale o to, aby lepila.
kchrz napsal:
Já taky pročítal vlíkno "Pneu Mitas", ale je hrozně zaplevelený, takže když už tu je vlákno TerraForce, zeptám se na názor zde.
Já měl na GS zatím ze silničnch Metzeler Toruance EXP, Metrzeler Tourance Next, Michelin Road Trail. Uplně nejlíp mi pocitově na asfaltu držely Micheliny a Nextky, ale zase na EXP jsem najel 25000
Ale zeptal bych se, vyrovná se Terraforce přilnavostí a to myslím i za deště pneumatikám jako Nextrky nebo RoadTrail?
Nejde mi ani tak o nájezd, ale o to, aby lepila.
Díky
Neboj, "lepí" i na vodě a při chladu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Byl jsem s něma teď v Itálii. Ty gumy zvládly s přehledem teploty od +22 do 2- stupňů celsia.
Přejíždel jsem pasa, kde sněžilo a silnice byla napůl namrzlá a mitasky držely. Na těch gumách se opravdu nebojím.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Pokud se ptas me, pak VImze na te prvni sade mam 9980 km s tim ze jsem je shodil obe. Ale predek by s prehledem dal dalsi 2-3 000 km a zadek tak 1000 km.
Ale nevedel jsem jak moc jeste budu jezdit pred dovolenkou tka jsem je radeji shodil.
Jde o to, ze jezdim docela pilu, ted co mam tlumice Tractvie
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Zatim jsem nadsen. Byl jsem se jenom kratce projet v sobotu a nijak jsem to neprehanel - nova guma neni idealni na klopeni. Nezaznamenal jsem jedinej moment, kdy bych se necitil jiste. A gumy jsou uz ted ojety skoro na kraj.
awe_cz napsal:
Zatim jsem nadsen. Byl jsem se jenom kratce projet v sobotu a nijak jsem to neprehanel - nova guma neni idealni na klopeni. Nezaznamenal jsem jedinej moment, kdy bych se necitil jiste. A gumy jsou uz ted ojety skoro na kraj.
Díky za info.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
V nedeli jsem najel dalsi petikilo. Zatim nemuzu pneu nic vytknout. Mile mne prekvapilo, ze na vyfrezovane vozovce nijak zvlast netancuje, jinak uz mam ojeto zadni az kraj. Cekam na dest, pak se uvidi
Pokud se ptas me, pak VImze na te prvni sade mam 9980 km s tim ze jsem je shodil obe. Ale predek by s prehledem dal dalsi 2-3 000 km a zadek tak 1000 km.
Ale nevedel jsem jak moc jeste budu jezdit pred dovolenkou tka jsem je radeji shodil.
Jde o to, ze jezdim docela pilu, ted co mam tlumice Tractvie
Tak to bych tu pilu rád viděl. Co jsem viděl tak po pile je za 6000km nazdar. Ale možná že to bude těma tlumičema tractive
ja zase nemam az take svetle ohlasy na mitasku , na mokru neistota , a po zatazeni a sviznejsej jazde guma po 6 tis skoro na odpis teploty od -3 do 30c .predna je celkom ok , zvysena zataz a svizne tahanie za plyn jej neprospieva \