Zdravím, začala mi po kontrole ABS svítit kontrolka ABS. Nastartuji na místě, párkrát problikne a zůstane svítit. V případě když se během kontroly rozjedu problikne, zhasne ale rozsvítí se tak po 20 metrech.
Je to nějaká banalita nebo odešel nějaký senzor ?
Díky za rady .
Asi tím myslí kontrolu ABS kdy se po startu musí protocit kola aby ABS naskocilo.. Díval jsi se jeslti nemáš jeden ze senzorů poškozen nebo je moc daleko od kroužku? Případně zdeformovany kroužek.. Pokud ani jedno z toho tak jedině diagnostika a může být modul ABS v hájit..
Tohle asi bez diagnostiky nezjistis. Muze to byt klidne vadne cidlo vadny ale i motor abs. Diagnostika a pak se uvidi
... servis a diagnostika BMW Motorrad
asi jo no... ty jsi na tom jak s časem ? já jsem od Boleslav - Jičín , takže Praha není daleko. Dokonce jsem ti v minulosti psal SZ na nějaký komplexní pravidelný servis, ale bohužel bez odpovědi.
Jak to dopadlo s tím svícením kontrolky,jaká byla příčina? Má ta kontrolka ještě nějakou přidruženou funkci krom ABS -myslím třeba indikaci dobíjení nebo stavu napětí v akumulátoru?
Upravil kim dne 13.08.2017 19:02
Jezdím s tím dál občas se povede, že když se rychle rozjedu ihned po nastartování, proběhne kontrola ABS až za jízdy a zhasne . Jen ale do doby kdy hodně brzdím a zastavím. V tom okamžiku se rozsvítí a už nezhasne. O žádné přidružené funkci nevím a ani nic nepozoruji. Po sezóně to chci řešit a zavolat Servisakovi. Kontaktovat ho zde na fóru je prakticky nemožné.
Spígo myslel jsem konkrétně tu tvoji závadu, jestli asb funguje nebo ne. Tak kontrolka může mít skrytou funkci jako např. špatnej regulátor a nízký dobíjení????
Spíš se udivuji že to máš vysraný a nic s tím neděláš.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
servisak napsal:
Ne nefunguje. Sviceni kontrolky signalizuje zavadu.
Milane mě se během jízdy rozsvítila kont. ABS,zastavil jsem ,vypnul klíč aby se to zresetovalo a už jsem nenastartoval-drcl jsem to z kopečka a dojel bez problémů cca15km domů ale to už zhasl i displej -změřena aku-10,5V po dobití na 12.5 V start zkouška dobíjení multimetrem na aku a při jakýchkoli otáčkách bez zvýšení napětí tj těch 12.5 co je v aku-- zkusil sem vyměnit relé-beze změny,změřeny odpory mezi fázemi alternátoru -jak u nového cca 1.1 Ohm, proti kostře cívky dobrý ; nevíš co to může dělat? má kontrolka ABS nějakou další informařní funkci?
cechi napsal:
zmer faze mezi sebou,pri zvysenych otackach musi byt mezi vsema aspon 50v stridavych.
Myslíš na těch třech pinech v konektoru vždy 2 a 2 proti sobě -ne pin proti kostře ? nemůže se něco vyku.vit když to nastartuju a vytočím odpojené od altu? Teoreticky myslím že ne ale ...
Upravil kim dne 15.08.2017 06:33