mohlo by to mit automat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
a podle recenzi to prej neni spatny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Když už se to tady probírá
demo DSG a navíc na drapákách nikde není. Africu bych do garáže snesl, ale pořád mi není jasná jedna věc - jak se dá obejít v terénu bez spojky? Letím na písku, přední kolo ztrácí kontakt - vymáčknu spojku - co udělám na té Africe?
Možná je to zženštilé, ale když budu jezdit týden v kuse, tak levá ruka i levá noha ocení ten komfort...
pod trvalým dohledem
Miguelovi pomuze jen brezovy kolik do řiti.. nicmene je nekde recenze DSG i v offroadu a prekvapive si to chvalil... ze to umoznuje vic se venovat povrchu a stope, nez resit razeni.
kazdopadne omezeni to asi mit bude.. nicmene ja bych si DSG na (silnicne-pouzivane) LC moc pral vyzkouset
Upravil hicks dne 03.07.2017 11:20
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jojo. Ty by se mi taky líbilo. Četl jsem více recenzí na nové DSG u Afriky - i zahraničních - a chválili si to všichni. A to Afrika je víc do terénu než GSo. Mě by moc bavilo, jen si kroutit plynem. Co si budeme namlouvat, převodovka u GSa je trošku slabý místo. I můj předchozí Harley byl proti tomu jak bavlnka. A o Japoncích ani nemluvě.
... ja si na pohodli automatu (PowerShift) zvyknul raz dva a ted na jare jsem k velke motorce jeste prikoupil 125cc 4T skutr do mesta - mno, ted litam na skutru a velkou jsem uz 2 mesice nevytahl....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Teď jsem se díval na srovnávačku 2016 a 2017. Tak už na to soudruzi v BMW došli. Novej model má předělanou převodovku a řadí prý daleko lépe a bez těch kopnutí do kyblíku s nářadím . Nešlo by to nějak upradovat na 2016? Co myslíte?
zbavime se snad (castecne) navigace...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
lenže... ak sa bude kolieskom ovládať tft, ako sa bude ovládať klasická navigácia???
neviete, či sa bude dať kombinovať? Videl som obrázok, kde tft mal v sebe už navigáciu.
pepa10 napsal:
lenže... ak sa bude kolieskom ovládať tft, ako sa bude ovládať klasická navigácia???
neviete, či sa bude dať kombinovať? Videl som obrázok, kde tft mal v sebe už navigáciu.
Bude se to dát kombinovat. Na displeji bude jen jednoduchá turn-by-turn navigace, BMW bude dál prodávat Navigator. (Což mi teda osobně přijde jako ****ní řešení, měli to tam integrovat celé rovnou a třeba jen odstupňovat výši příplatku.)