Chystám se do koupi R1200GSA a potřeboval bych poradit od někoho kdo zná dobře vnitřek motorky, zda jsou nějaké rozdíly v modelech roku 2016 a 2017 (mimo barev).
Byl jsem u dvou dealerů a jeden tvrdí že jenom barvy, druhý zas že tam jsou nějaká drobná zlepšení v převodovce a další. Tak nevím jestli to mám řešit nebo ne, kdyby to bylo stejné tak se mi moc líbí ta modrá barva z roku 2016.
Díky.
prodávám, jak jsem koupil - prej jsou tam nějaký krámy v tý převodovce, co způsobí, že tam kvalty padají prakticky neslyšně, nedělá to ty klasický bavorácký šlupky. ale nejel jsem na tom, tak netuším
pod trvalým dohledem
GSA 2017, 1600 km (po první garančce), kvalty slyšet jsou a quickshifter řadí lépe než normálně se spojkou. Zdá se mě, že nad 150 motorka (asi kardan) dost vibruje, je to cítit na stupačkách. Prý je to normální a že si to ještě všechno sedne.
No nevím pánové s tou převodovkou, zkoušel jsem jeden víkend LC 2017 a řazení ze 2 na 3 katastrofa. Možná to bylo kusem (předváděčka cca 4500 km najeto).
Tak to si asi necham svou historickou 850ku. Tam jde razeni naprosto tise i se sto tisici km na hrbu Uz se mi teda podarilo 2x dat falesnej neutral (ale vychazi to prumerem jednou za 1500km, tak to zas neni takova tragedie)
Jinak docela chapu nastvanost cloveka, kterej si koupi motorku pro radost, investuje do ni pres pul mice a pak mu radost nedela...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Advik napsal:
GSA 2017, 1600 km (po první garančce), kvalty slyšet jsou a quickshifter řadí lépe než normálně se spojkou. Zdá se mě, že nad 150 motorka (asi kardan) dost vibruje, je to cítit na stupačkách. Prý je to normální a že si to ještě všechno sedne.
Mně se hned nezdálo, že by se toho vzdali. Vždyť mlátící převodovka - to je něco jako obchodní značka BMW Motorrad. Něco jako když se u bavoráku /auta/ s manuáílní převodovkou třepe na volnoběh šaltrpáka
Něco jako piha na tváři Cindy Crawford
pod trvalým dohledem
Slavek-xxx napsal:
Tak to si asi necham svou historickou 850ku. Tam jde razeni naprosto tise i se sto tisici km na hrbu Uz se mi teda podarilo 2x dat falesnej neutral (ale vychazi to prumerem jednou za 1500km, tak to zas neni takova tragedie)
Jinak docela chapu nastvanost cloveka, kterej si koupi motorku pro radost, investuje do ni pres pul mice a pak mu radost nedela...
Ale dělá, důležitý je celek to je něco jako když jsou zákazníci Ducati při převzetí stroje nuceni podepisovat, že budou jezdit jenom v dosahové vzdálenosti MHD a číslo na asistenční službu budou umět nazpaměť
pod trvalým dohledem
Před rokem jsem měl na akci předváděčku 2016 a nyní mám funglovku 2017. Velké rozdíly v řazení nevidím, na předváděčku (2016) to šlo všechno tak nějak podle očekávání, kovový zvuk, ale nic moc hrubého. V pátek jdu se svojí na záběhovku a můžu říct, že prvních cca 200 km bylo od převodovky, jako když hodím klíče do bedny s nářadím Ale teď při 1190 je to úplně něco jiného. Řadí hezky, jemně a téměř neznatelně. Quickshifter je super nahoru, hlavně při předjíždění, hezky si u toho prdne do výfuku. Dolu už je to podle mě lepší se spojkou, protože nedává meziplyn (jako na S100XR) a přijde mi to docela "hrubé" podrazení, ikdyž mám vypnutý plyn. Co je dost hlučné, je občas z dvojky na neutrál nebo z neutrálu na dvojku, to jsou občas zvuky až mě z toho píchne u srdce.
Aktuálně: BMW R1200GSA 2017
Ex: BMW F 650 GS 2004 Vidět a hlavně být viděn !
[quote]Slavek-xxx napsal:
Tak to si asi necham svou historickou 850ku. Tam jde razeni naprosto tise i se sto tisici km na hrbu Uz se mi teda podarilo 2x dat falesnej neutral (ale vychazi to prumerem jednou za 1500km, tak to zas neni takova tragedie)
Jinak docela chapu nastvanost cloveka, kterej si koupi motorku pro radost, investuje do ni pres pul mice a pak mu radost nedela...[/quote
Ale zase to udělá radost těm se starejma šunkama. ]
BMMW R1200GS LC 2014