budu zkouset Scorpion Trail.. jedny jsem ted koupil zakaznikovi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na Pirelli Scorpion Trail II mám 9000km a naprostá pohoda .....
Zejména na dešti mám z nich dobrej pocit
Myslím že nějaký 3-4 tis km ještě daj
Upravil GSA Petr dne 15.07.2017 11:23
Ja jedu druhou sadu Metzeler Tourance Next a max. spokojenost.
První sada cca 18000 a nyní 6000 a ještě udělají Rumunsko.
Karlovarak BMW R1200 GS Adventure
Pojezdil jsem dvě sady metzeler next, nájezd kolem 12tis km, za sucha super-nemá to rádo hady na silnici, za mokra taky super- nemá to rado opravovanej hladkej asfalt, tam je to jak na ledě. Za mě dobrá guma.
Continental Trail Attack II - na silnici vynikajici. Jinde k nicemu - staci flusnout do travy a lezis... ..vyzkouseno...
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Pirelli Scorpion Trail II, najeto zatím jen lehce pod 5 000 km, nicméně zatím všude podržela. Za deště určitě jedna z těch lepších. Kilometrovej nájezd těžko hodnotit, nicméně zatím se jeví dobře. Terén nemohu soudit, ale tam ta guma ani určená není.
ja mam nekolikatou sadu klasickych metzeler tourance a super,nehuci fungujou na suchu i na mokru na jednicku ale posledni nova sada mela predni 4,5mm a zadni 10mm,po 4500km ma predni 3mm a zadni 5mm,kolega ma michelin anake3 a ty funguji naprosto stejne perfektne v rozdilu trava a on ma sane,ja jedu.
Upravil jouda1 dne 28.10.2017 19:14
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Metzeler Tourance Next - uz druha sada, dlhy najazd (16.000 km), ticha, vyborne drzi na suchu aj za mokra, mozem iba doporucit. Znesie aj lahsi teren, klasicky off-road som neskusal. "Na GS (vzduchac) pre asfalt ako cestovna guma ako sita:-)
Upravil daddy dne 27.10.2017 22:22
Zkušenost z Brněnského okruhu na suchu/R1100GS, R1200GS, F800GS/ : Metzeler Tourance jsou dobrý - když se dostanou na limit přilnavosti, jde to jednoduše poznat, ujíždí obě stejně, Conti Trail attack 2 jsou o něco přilnavější, při předčasném přidání plynu v náklonu začne klouzat zadek-nic tragickýho.
Na přilnavost je překonávají Mitas TerraForce -R, Mitasky se nejrychleji ohřejí na studeném asfaltu. Můj nájezd na těchto pneu je v nepřímé úměře k přilnavosti zhruba : Tourance 14 t.km, Trail attack 12t.km, TerraForce-R 11.tkm.
mám zkušenost s Michelin Anakee 2 - nedám na ní dopustit, najeto asi 20 tisíc km, hodně km ve 2 se zavazadlama, bez zaváhání.. nyní Mitas Terra Force-R, najeto asi 6 tisíc, také bez zaváhání ( 2.-3.9.2017 cesta na Grossglockner - 700 km v lijáku, teploty kolem 8-10°C, taky bez zaváhání.. jenom je tu vidět značný úbytek masa oproti Anakee, třeba 6 tisíc km na Anakee není skoro vidět, tady už je značné opotřebení (ale s tím nemám problém, pokud se nechystám na dovolenou s nájezdem 10 tisíc + ).. radši vyměním gumy 2x za sézonu, než jezdit 5 let na tvrdolínech..
Za mně Karoo 3. Super guma. Drží v náklonech, nějakou šotolinu taky pobere, na mokru to jde taky. Next jsem na vodníku ADV měl chvíli od výroby. Za mně hrozné. Moto nešla do náklonu. Po přezutí úplně jiná liga.
zajimavy,kamard rika uplne to same,nova lc 1200gs a od vyroby metzeler next,pry tragedie,nedrzi ani na suchu natoz na vode,pritom je ostatni chvalej
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Na "vzducháčích" se cítím nejlépe na Continental Trail Attack 2 a Mitas Terra Force - absolutně pocit "bezpečí" v náklonech až do odření padacích rámů. Nájezd na Conti (80% sám, 20% ve dvou) cca 11000km - vyhazuji je tak při 2mm. Na Mitaskách to budu mít tak cca 8500 - 9000km při stejné zátěži. Pár desítek kilometrů jsem najezdil i na Pirelli Scorpion Trail II a po 2km v serpentýnách ode mně směrem na Zbýšov šly taky krásně "na ucho" - krásně rychle se prohřály.
Na LC mi taky nejvíc seděli právě Scorpiony a Trail AttackyII - oboje cca na stejno. Nexty jsou na LC fakt tragický - při rychlejším tempu se rozkmitává předek, v zatáčkách je nervózní a pod plynem na výjezdech měla tendenci klouznout. Toť můj názor a zkušenost.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...