Máte někdo zkušenosti s touto ruskou dodávkou? Chtěl bych si jí pořídit na rodinný výlety s děckama. Nechci ji jen pro její off road vlastnosti, ale dokonce se mi líbí
Ja s tim parkrat jel na vojne, jinak jsem mel kladickeho. Zvlastnost je, ze mas predni kolo pod sebou a kdyz zatocis, je ro jak kdyby si mel z auta vypadnout
Splněný sen moje 1100GS
jencekgs napsal:
Ja s tim parkrat jel na vojne, jinak jsem mel kladickeho. Zvlastnost je, ze mas predni kolo pod sebou a kdyz zatocis, je ro jak kdyby si mel z auta vypadnout
jak se s tím jelo? Řvalo to v kabině? Dají se koupit z armádních výprodejů,ale nevím jak se to pak řeší s papírama. Bylo by fajn mít německej a ruskej stroj zároveň
Upravil Mardock dne 07.08.2017 18:34
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Jako uplne tiche to nebylo a usporne taky ne. Je to dle me spis pro fandu. Umim si v tom predstavit tak max 200km za den. Ale je to uz dost let co jsem s tim jel.
Splněný sen moje 1100GS
Čau. Loni jsem v Rusku najel asi 600 kilaku s úplně novým kusem.Dela se to asi 50let pořád stejně akorát motory se malinko modernizovaly. Já jel s 2.8 benzinovym čtyřválec. Jede to slušně,da se s tím cestovat 100kilometrovou rychlostí a spotřeba cca 14 litrů 91 oktanoveho benzínu. Hluk v kabině srovnatelné s naší avii. Ale v terénu je to mazec, projede to všechno. Topí to super. Ale zpracování strašný a interiér hrůza. Asi bych do toho nešel na rodiny výlety, pokud nechceš jezdit terény.
tvl né. Takhle zadání neznělo. Ale když už to zmiňuješ, tak se podívej kolik T3 nedejbože T2 synchro vůbec stojí. I za totální šrot dáš nesmysl...
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Jasny ja vim, sam sem shanel, ale pro rodinu je to lepsi jak ty lavice vzadu v UAZu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Jasny ja vim, sam sem shanel, ale pro rodinu je to lepsi jak ty lavice vzadu v UAZu
ty lavice jsou v sanitní verzi. Je halda modifikací. To je jasný, že decka nehodiš na pankáča jen tak na lavici
Rozhodně se nejedná o auto na běžný ježdění. To si koupíš protože to chceš a v terénu asi není lepší dodávky, ale to já stejně asi moc nevyužiju.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
honza-net napsal:
Buchanku ma moje segra. Davali uspornejsi a silnejsi motor. Pokud te neco zajima napis.
Jak starou buchanu si koupila? Předpokládám, že to doho dali nějakej motor TDI 1.9. že ? Koupila to na papírech nebo např rozprodej z armádních skladů a postavila to na veteránský papíry?
Je tam dana myslim ruska andoria (dava se do gazu). Auto na veteranskejch papirech (dostat to na klasicky je zazrak).
KTM LC8 Adventure https://www.youtu...WjP3kIj_fw
Ta Andoria je tuším polská, dávala se do jejich užitkáčů Lublin-Žuk, rumunská ARA s pd. Vcelku spolehlivý a nenáročný motor.
Jinak Uaz 452 s origo benz. motorem ideální cestovka do 80km/h, spotřeba kolem 14-16l/ 100km. Musí se počítat, že v autě je poměrně hluk jak od motoru tak od převodů..., ideální volba pořídit nějakou uloženku z army výprodejů nebo již od někoho a postavit to na V-značky, není problém.
Ok dejme tomu, že to dáš na V-značky. To ale nemužeš dělat prakticky žádný úpravy typu rám na střechu, pořádný zubatý papuče atd. Nebo se pletu? Pokud to někdo prodává na V-značkách, tak jsou tyto značky přenosný nebo si tím úřednickým kolečkem po koupi musím projít sám?
Upravil Mardock dne 09.08.2017 14:47
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
V znacky jsou neprenosny. Takze cely kolecko znovu. Spravne by to melo byt v serii ale znas to.. kdyz ten pevnostnak s navijakem je decentni a vypada jako origo.. Jinak ten origo motor je nesmysl. Dynamika jizdy, spotreba a tak.
KTM LC8 Adventure https://www.youtu...WjP3kIj_fw
no právě že to moc neznám Dejme tomu, že koupiš v LPG na polských značkách viz odkaz. Přihlásím to bez problému u nás na čistopis jako jako dovoz z EU ?
Z Polska normálně přihlásit na černé značky. Veteránské mají svoje specifika. Lehké upravy by mohly projít. Ale ne moc a musíš to udržovat v takovém stavu v jakém to registruje na značky
Jen se zeptam, k čemu terénní van s kterým nehcu do terénu?