Dnes jsem si vyzvednul motorku 650 GS po pravidelném servise. Jak v názvu je napsáno všechny motorky co jsem měl byly obuty již na zajetých gumách nebo jsem sehnal mírně jeté.
Teď jsem si dopřál oboje nové gumy Metzeler Tourance, jaké jsem měl i předtím a jsem na ně zvyklý. Motorku jsem přebral s upozorněním, že 50km jezdit opatrně. Myslím si, že mechanik ze servisu si prodlouží život minimálně o dva dny jak se bude večer smát (přede mnou se docela držel a jen krtoutil hlavou) , když jsem se válel po 3 metrech smyko -jízdy. Výsledek odřená ruka, motorka jen s ohnutým zrcátkem a odřeným závažíčkem na řidítkách, naštestí. Předstihl jsem i borce který prý dojel k druhým semaforům, já bohužel ani to ne. Jsem tam za totalního vola.
Prý jsem za to vzal hodně( na prašné betonové cestě) ...což mi opravdu nepřišlo, ale jsem jasným důkazem, že nové gumy opravdu kloužou a chce to opravdu hooodně opatrně.
Jízda do garáže byla ve znamení, že dítě na odrážedle by mne předjelo......
Opravdu ty gumy jsou tak svinsky kluzké?
Mám je trochu zbrousit smirkl papírem, jak mnozí doporučují nebo jen ojezdíte? Vaše zkušenost, případně jiné doporučení?
nikdy bych nové gumy nebrousil Tourancky jsem měl vždy nové, stačí je opatrně ojet asi jako každou gumu. V servise říkaly 50 km, někomu stačí třeba ten jeden km.
Nový filtr taky nemácháš ve starým oleji
Ty Tourancky nejsou co dřív .....
Byla to opravdu super guma
Od té doby co byla přesunuta výroba tuším Korea a zároveň se změnila směs včetně hloubky dezénu strojej za prd
ampland napsal:
Dnes jsem si vyzvednul motorku 650 GS po pravidelném servise. Jak v názvu je napsáno všechny motorky co jsem měl byly obuty již na zajetých gumách nebo jsem sehnal mírně jeté.
...
Zase jsi nasadil laťku dost vysoko .
Ne vážně,, já jsem loni obul TKC70 a prvních pár desítek km jsem jezdil jako s vajíčkama. Nepřišlo mi přitom, že by nějak extra klouzaly.
Jedu už třetí sadu Tourance a stačí dobrá polňačka nebo par kilometrů hodně zvolna. Jinak taky mám za sebou prvni kruháč.
Na nějaké broušeni se vyprdni.
To mi nedá se nezeptat: cos dělal? Po třech metrech? Nebyl tam led? Protože jinak si neumím vysvětlt spadnout na novejch gumách. Jedu s nima opatrně ale že by zase tak klouzaly jsem si určitě nevšimnul...
pod trvalým dohledem
Taky nějak nechápu, jak se někdo může vyválet na nových gumách. Jetý nový Mitasy 2x sada a před tím Anakee 2 3x sada nazutá od nova a nikdy nebyl problém. Holt než sem dojel z Přerova domů... cca 18 km chce to trochu citu do pravé ruky. Jednou bylo po dešti, tak holt ubrat ještě trochu a to mám 1150GS.. proti 650Gs... Je to asi o lidech!
Mě to tedy moc vtipný nepřipadlo, spíš je to o lidské "blbosti"
Upravil ALF-gs dne 11.08.2017 08:15
Potok napsal:
S Metzelerkama Tourance končím. Takto mi popraskala po cca 8000 km. Už nikdy.
Co tam máš za údaj o tom kde byly vyrobeny? Made in Germany nebo..?
Made in China
Tak toto je hodně drsné...a to Metzelerům celou dobu hodně věřím...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
na zadek dávám MITAS, sice také trošku popraskají, ale nemá to myslím vliv ani na jízdu, ani na bezpečnost. jsem nad míru spokojen. Poměr cena kvalita velice dobrá.
Jak stará byla Metzelerka? Mě se na předních Touranckách motorka vlnila.
Mně se na touranckách taky začala vlnit motorka - od cca 150km/h je jako had (bez kufrů s novým rejdovým ložiskem a přední pružiny hyperpro),
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Miguel napsal:
To mi nedá se nezeptat: cos dělal? Po třech metrech? Nebyl tam led? Protože jinak si neumím vysvětlt spadnout na novejch gumách. Jedu s nima opatrně ale že by zase tak klouzaly jsem si určitě nevšimnul...
Led tam nebyl, ale betonová silnice s namalovanou reflexní čárou. Musim říct, že pak i na křižovatce cca 1,5 km, když jsem dojížděl velmi opatrně jsem cítil jak ztrácí zadní guma při brzdění trakci.
Měl jsem na SUZUKI GSXR 600 hladke skoro s min. vzorkem a fakt jsem s tím nikdy neměl problémm ani s nezahřátou gumou.