Koupil jsem si taky akrapa. Po dlouhém laborování a zkoušení, již několik tisíc kilometrů jezdím s ucpávkama (s redukcema otvorů koncovky - nevím jak tomu říci). Bez nich mi přijde na dlouhých cestách GS dosti hlučné a celkově dosti syrové (např. pocitově více vybrací). S uspávkama mi motorka přijde příjemnější a kultivovanější. Přidej časem svoje zkušennosti a postřehy. Díky.
BMMW R1200GS LC 2014
Jak je to s teplem od laďáků. Když je to více průchozí tak by to mělo méně topit ne? Origo výfuk prý hodně hřeje do nohy spolujezdce, tak přemýšlím také o nějakém akrapu nebo co bude zrovna na prodej :-) .
Moj originál riadne kúri (topí), cítim to sám, so spolujazdcom nejazdim. Akrapa som počul na viacerých LC a prišiel mi veľmi hlučný tak o nom ani neuvazujem. Možno existuje aj nejaká dobrá menej hlučná alternatíva?
Už je na moto ( Akrapovič HP typ co dodává BMW) ... první postřehy... hlučnost + - stejná, malinko víc to brumlá :-), když mu dáš napít, tak se ozve trochu víc, ale nic dramatického, zdá se mi že jde motor trochu líp odspoda. Uvidím až to trochu víc projedu. Vložky bez vrtání vyndat nejdou.
merlin_cze přiložený následující obrázek:
Miguel napsal:
jinými slovy v podstatě bys zůstal u originálu, po téhle zkušenosti?
Vubec ne. Mít na motorce plechovku od akrapoviče je vždy super. Má hezkej zvuk tak jako tak, dělá motorku hezčí, o tom není pochyb. taky je lehčí. Sehnal jsem ho nepoužitej v originál krabici za 15 tisíc. To je cena,, kterou jsem byl ochotnej dát.Nechtěl jsem říci, že to byly zbytečně utracený peníze, ani omylem. zají má mne jen, kdo jezí s ucpávkama a kdo ne a proč.
BMMW R1200GS LC 2014
merlin_cze napsal:
Už je na moto ( Akrapovič HP typ co dodává BMW) ... první postřehy... hlučnost + - stejná, malinko víc to brumlá :-), když mu dáš napít, tak se ozve trochu víc, ale nic dramatického, zdá se mi že jde motor trochu líp odspoda. Uvidím až to trochu víc projedu. Vložky bez vrtání vyndat nejdou.
Kolem 5 tisíc otáček jsem u origo výfuku cítil drobnej propad ve výkonu, s akrapem je křivka výkonu lineární. Vložky by měli jít vyndat bez problémů, jen jsou nešikovně šroubky na imbus umístěny zevnitř trubic a jsou pojišteny drobným svárem (nebo pájením). Takže kvalitní fajfkou, dobře nasadit, otrhnout svár a pak jen dát pozor, aby ti šroubek nespadl do výfuku.
Upravil Pamilton dne 19.08.2017 22:38
BMMW R1200GS LC 2014
Jinak je to Jako moje motorka, mam akrapa HP, litý kola (s nižší neodpruženou hmotnostní) a sedčku o Touratechu. Na fotce nepoznám přesný typ sedačky. Já mám sportovní jednodílnou.
Upravil Pamilton dne 19.08.2017 22:46
BMMW R1200GS LC 2014
mne teda akrap na LC neprijde hezci, nez origo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mám Akrapa na 701ce a byly to vyhozený peníze (to jen k tomu, že je to vždycky super
jinak na LC bych chtěl něco co tu motorku odlehčí, vizuálně i reálně. Akrap je z bláta do louže. jestli navíc dělá kravál tak asi nic...
pod trvalým dohledem
Akrap je snad stejne veliky jako origo, mne by se treba libil nejaky Cobra nebo Mivv. Sice je akrap original prislusenstvi, ale fungovat by to melo stejne i s jinyma ;-).
Mate nekdo i neco jineho nez akrapa? Kdyby to bylo moc hlucny, tak bych holt na dlouhe cesty nekam do zahranici dal zpet origo ;-)
Ahoj, trochu off topic, neporadil by někdo kontakt někde na Praha / Praha východ na někoho, kdo mi "zhomologuje" Laser výfuk, tedy vysmahne E někam na viditelné místo?
Čeká mě technická a chci to technikovi ulehčit, aby si moc nedělal hlavu. (Jo, vím, že kartička a tak, ale to už něco uhraju.) Případně do PM, díky moc.
merlin_cze napsal:
Už je na moto ( Akrapovič HP typ co dodává BMW) ... první postřehy... hlučnost + - stejná, malinko víc to brumlá :-), když mu dáš napít, tak se ozve trochu víc, ale nic dramatického, zdá se mi že jde motor trochu líp odspoda. Uvidím až to trochu víc projedu. Vložky bez vrtání vyndat nejdou.
to preto, ze si kupil a nasadil Akrap pre verziu s regulaciou EU4, tu je zmena oproti serii uplne minimalna
pri verzii EU3, ubytok hmotnosti o dalsi 1kg oproti verzii EU4, zvukovy prejav markantnejsi, vyberatelne db killery a narast vykoni o 2,5nm navyse oproti EU4 verzii
Upravil ne_ray dne 22.10.2017 22:21