Zdravim.Prosim o radu aky objem spreju na nudzovu opravu defektu je dostacujuci.Predavaju sa od 200ml po 500ml a predsa toho odkladacieho miesta na motorke moc neni.Pocitam ze to je na jednorazove pouzitie a bola by skoda nosit 500ml a potom to vyhodit ked staci mozno aj 200-300.Dik
Upravil mardzi dne 15.09.2017 08:05
Osobně si myslím, že je lepší sada s knoty a bombičkami.
To co je schopen utěsnit ten sprej tak utěsní i knot, na větší díru (co by už sprej neutěsnil) můžeš zkusit dát 2-3 knoty a s dvěma bombičkami nafoukneš i zadní kolo tak, aby jsi se pomalu dostal k lepší pomoci.
tak posledně jsem o šutrák udělal takovou díru, že bych ji nespravil ani flastrem o velikosti padesátikoruny snad. pneumatika na odpis. začal jsem přemýšlet o moussech
pod trvalým dohledem
Tiez som rozmyslal nad tymi knotmi,ale tu som sa docital ze mam kolesa s dusou a tie sady su pre bezdusove,Mozno sa mylim.Motorku mam chvilu tak sa este moc nevyznam.Moto je BMW G 650 GS 2016.Ten Ultrasil je dobry napad,doteraz som ani netusil ze nieco take existuje,dik Kubrte :-)
Upravil mardzi dne 15.09.2017 08:05
mardzi> na dusovou motorku je lepsi mit nahradni duse. Kdysi na Bigovi by se mi vazne hodily Aspon predni, v nouzi se da namotat i do zadniho kola a dojet. Je to sice prasecina, ale lepsi nez zustat viset.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
To mas pravdu.Predne si viem este predstavit,ale zadne musi byt hard-core menit niekde v lese :-).Takze su naozaj moje pneu z dusou?Zvlastne mi pride ze ventil je z ramu kolesa(z jedneho luca ramu).
Upravil mardzi dne 15.09.2017 08:21
Mardzi > pokud mas ale dusova kola, tak je Ti Ultraseal k hov.nu
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
To kubrt..To som uz pochopil,len sa neviem dopatrat ake vlastne pneu mam.Na netu hladam uz treti den :-) Len teraz si robim vodicak a nabehane mam tak 150 km,tak preto sa pytam na otazky pre niekoho mozno usmevne tak sorry.
Upravil mardzi dne 15.09.2017 08:43
Já jsem před měsícem proseknul zadní Mitas Terraforce, neměl jsem sebou de*il ani knoty, ani bombičky, nic. Tak mi kamarád dovezl sprej, vyzkoušel jsem ho prvně.
Moc jsem neřešil množství, prostě jsem tam nafoukal, co to šlo. Myslím, že skoro všechno. Nakonec ta pěna lezla i z té díry, ale postupně jí zaplnil. Co mne překvapuje, kolik "plynu" ta pěna produkuje, protože guma hned ztvrdla.
Dojel jsem k pumpě, bylo tam 2,8 atm.
Další den to spadlo na 2,0, dofoukal jsem a od té doby se tlak drží na 2,7atm.
Sice se na spreji píše, že dojet do servisu rychlostí 10-50 Km/hod, ale jelikož jsem starý prase, tak na tom dojíždím sezonu a zatím uplně v pohodě.
Jen v Homoláku to trochu víc drncalo
Ten sprej stál myslím 180 Kč.
Uvažoval jsem, že to budu vozit na motorce sebou, ale kamarád ze servisu mne varoval, že už tam měli pár motorek, kterejm to "uteklo" v kaslíku pod sedlem. Dolovat pěnu z elektriky a kostry motorky moc nejde
kchrz přiložený následující obrázek:
Ten Ultraseal někdo na LCčku používáte? Můj příběh je stejný jako kolegy výš, nevozím s sebou nic, když se mi to stalo, přijel kolega s knotama, a bylo to stejně jen tak na dojetí, utíkalo to pořád...
pod trvalým dohledem
Este jeden dotaz.V pripade opravy defektu pomocou tych knotov aky je najlepsi sposob nahustenia pneu?Pomocou tych co2 bombiciek alebo existuje nejaka mini manualna pumpa?
Tak samozřejmě Ti stačí klasická cyklo pumpička(na autoventil), ale Já už používám jen ty bombičky, sice jsou dražší, ale zase tak často neopravuješ a jsem línej to foukat...
Na ostrý enduro jsem používal jen cyklo - pumpu protože stačí 0,8 nafoukat.
Upravil TomR1 dne 15.09.2017 10:49
Tom
Mardzi : CO bombicky, nebo na cesty vozim malinkej kompresorek na 12V. U nas v republice ( u Vas) to neresim. Vozim jen knoty. Kompresurek nebo pumpicku ma v aute kdekdo
Jinak jeste rada, dusove pneu jsou oznacene z boku, napisem TT - Tube Type a bezdusove TL - Tube Less
Upravil Kubrt dne 15.09.2017 10:50
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.