Zdraví všechny motorkáře.Mohl ,by mi někdo poradit? V pátek jsem namontoval baterii po zimě a nastartoval 1200GS nechal chvilku protočit všechno OK. Ale dnes mi nejde nastartovat. Baterie OK jen při starování cvakne a ukáže se žlutý troj. a znak asi převodovky.Prosím o radu jestli jsem něco neudělal špatně nebo něco nezanedbal. Mám ji krátce a zatím de učím.
Tomi napsal:
Zdraví všechny motorkáře.Mohl ,by mi někdo poradit? V pátek jsem namontoval baterii po zimě a nastartoval 1200GS nechal chvilku protočit všechno OK. Ale dnes mi nejde nastartovat. Baterie OK jen při starování cvakne a ukáže se žlutý troj. a znak asi převodovky.Prosím o radu jestli jsem něco neudělal špatně nebo něco nezanedbal. Mám ji krátce a zatím de učím.
Co cidlo neutralu nebo nemas ji na policajtovi? 1100 jde nastartovat jen na centralu.Nevim jak to ma 1200 ale zkusit se to da.
700 GS, 1100 GS
Jasně, tohle důvěrně znám. Stačí tu baterku dobít. To, že předtím startovala, nic neznamená – je zkonstruovaná tak, že veškerý případný zbytky energie investuje do jednoho startu, ale pak udělá pápá. A během krátký zimní projížďky není šance ji dobít.
Kdyz jsi zminil ten trojuhelnik.. nevim presne v cem to spociva, nechce se mi ted hledat v ohromnym manualu, ale 12tka je choulostiva na stisknutou brzdu nebo spojku po zapnuti klicku, dokud neskonci CHECK. Cerv ma urcite pravdu, ale jen tak mimochodem..
Už jesm ji dal na nabíječku , odběr nějaký má tak uvidíme.
Hold člověk se stále učí. Jen mě překavapilo to že světla i klakson v pohodě a né a né ji nastartovat. Až dobiju tak uvidím a napíšu.
Zatím díky za rady.
POKUD TI MÁM POMOC TAK MNĚ SE TO STALO NĚKOLIKRÁT ALE U 1150 .ODPOJIL JSEM PŘEDNÍ A ZADNÍ SVĚTLA PROTOŽE POKAŽKÉ AŤ CHCEŠ NEBO NÉ TAK PROUD KONTROLUJE UPLNĚ VŠECHNO .TÍM HO ZBYDE DALEKO VÍC NA NASTARTOVÁNÍ .JINAK DOPORUČUJI NECHAT 2 DNY NA NABÍJEČCE S IMPULZNÍM NABÍJENÍM . NABÍJEČKA NABÍJÍ ALE ZÁROVEŃ VYBÍJÍ BATERKU TAKŽE JÍ OŽIVÍ A DOBIJE DO MAXIMA. ČAU
Pomóóóc !!! Tak ani nabití baterie nepomohlo. Baterie je nabitá tak že nabíječka už di ní nepumpuje , ale dělá to stále to samé místo starování jenom cvaká. Znervozňuje mě ten žlutý trojúhelník a poté se na diplei hned objeví nevím co to je namám manuál buď obrázek motoru nebo převodovky, a teď si matně vzpomínám jestli se tam náhodou nerozsvítí i EWS . Světla svítí s s troubením OK. Tak co stím. Nemůže být něco s čidlem u policajta?
může, ale počkej do zítra, až se někdo pochlubí s tím EWS třeba by to mohlo bejt tím
já jsem s tím zatím potíže neměl
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Baltazar napsal:
může, ale počkej do zítra, až se někdo pochlubí s tím EWS třeba by to mohlo bejt tím
já jsem s tím zatím potíže neměl
no at se podiva, jestli to fakt pise EWS... to je dost podstatna informace myslim 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jestli svítí EWS, je to v prdeli, ale pokud ne... Jak je ta motorka stará? Já teď musel pořídit novou baterku do motorky, kteá jezdí ani ne dva roky, a dokonce ani personál autorizovaného servisu se přede mnou netajil tím, že baterie v GS jsou pěknej šrot. Symptomy byly úplně stejné jako v Tvém případě, včetně toho, že baterie se zdánlivě nechala normálně nabít, akorát to k ničemu nevedlo.
když svítí EWS ani to necvakne to spíš vypadá jako by pastorek vyletěl a starter se netočí co uhlíky nebo silový kabel ke starteru ? nějaká oxidace ? nepíšeš jak je to starý stroj.
a kolik voltů ma baterka při zapnutým klíčku ????
Upravil milan dne 09.03.2009 08:53
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Tomi napsal:
Pomóóóc !!! Tak ani nabití baterie nepomohlo. Baterie je nabitá tak že nabíječka už di ní nepumpuje , ale dělá to stále to samé místo starování jenom cvaká. Znervozňuje mě ten žlutý trojúhelník a poté se na diplei hned objeví nevím co to je namám manuál buď obrázek motoru nebo převodovky, a teď si matně vzpomínám jestli se tam náhodou nerozsvítí i EWS . Světla svítí s s troubením OK. Tak co stím. Nemůže být něco s čidlem u policajta?
Jaký máš ročník? Páč před rokem jsem řešil úplně totéž. Při pokusu o startování cvakání relátka, žlutý trojúhelník, ... já v garáži v hadrech, natěšený na projížďku. Přitom dva dny předtím jsem bez problémů jezdil)
Mám 07/2004 a na podzim 2007 mi odešla první baterka, na jaře 2008 druhá. Navštívil jsem pana doktora Cyrila v Prostějově (potupně s motorkou v dodávce) a ten mi pak říkal, že u některých kusů 04-05 to dělá řídící jednotka, která zůstane i po vytažení klíče aktivní a vymlátí baterku (nebo mi to možná říkal jinak, ale já jsem to takhle pochopil). Přehrál mi software, udělal servis a zatím všechno ok. Je fakt, že jsem si po této zkušenosti koupil CTEK a občas baterku na pár dnů připojím.
Tak jsem to dnes opět zkoušel. Moto je ročník 2007. najeto jen 17000km.Tak to EWS tam nesvítí , ale po pokusu o start to jen cvajne a roysvítí se tam kontroka žlutý troj. a nějaký znak motoru. Jak tak čtu vaše ohlasy tak to asi bude fak ta baterie. Je ještě původní origo.