zdravim vsetkych motorkarov.po par sezonach odjazdenych na nahaci som dospel k presvedceniu ze treba prejst na iny stroj.zvazujem bmw 1200 gs...samozrejme nove.ale nie som velky odbornik na tieto moto.preto sa chcem spytat ci by ste mi ju doporucili..pripadne radsej Adventure??a druha otazka??mam kupit moto este tento rok...alebo pockat na dalsi...ci sa chysta nejaka zmena.vylepsenie....a oplati sa pockat??vdaka za info.
peter749 napsal:
zdravim vsetkych motorkarov.po par sezonach odjazdenych na nahaci som dospel k presvedceniu ze treba prejst na iny stroj.zvazujem bmw 1200 gs...samozrejme nove.ale nie som velky odbornik na tieto moto.preto sa chcem spytat ci by ste mi ju doporucili..pripadne radsej Adventure??a druha otazka??mam kupit moto este tento rok...alebo pockat na dalsi...ci sa chysta nejaka zmena.vylepsenie....a oplati sa pockat??vdaka za info.
jak jses vysokej a jak mas dlouhy nozky?
pocita se tzv "inner leg curve".. a ADV je vyssi.
Kup si ji urcite v plny palbe.
Upravil hicks dne 16.10.2017 08:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdary. Nikdo není takovej odborník, aby ti poradil jakou motorku si máš koupit, jaká je pro tebe nejlepší, když o tobě a hlavně o tvém ježdění nic neví. Pokud sem nenapíšeš co nejpodrobněji na co tu motorku potřebuješ ( jestli chceš jezdit v civilizaci nebo mimo ni. jestli budeš jezdit offroad, nebo se mu budeš vyhýbat, jestli ti jde o to, dojet na konec Asie, nebo jestli chceš jet do Alp na pěknej asfalt a mít tam co nejlepší jízdní vlasnosti....atd atd. Pokud tohle všechno někomu popíšeš, pak ti někdo může skutečně poradit. Bez toho jsou všechno jen hospodský zbytečný moudra.
BMMW R1200GS LC 2014
takze vysku mam 186cm.planujem ju vyuzivat hlavne na ceste...do nejakeho extremneho terenu nemam zaujem ju tahat.takze by som chcel pokracovat v cestovani...Alpy..mozno nejake rumunsko...cierna hora.....
peter749 napsal:
takze vysku mam 186cm.planujem ju vyuzivat hlavne na ceste...do nejakeho extremneho terenu nemam zaujem ju tahat.takze by som chcel pokracovat v cestovani...Alpy..mozno nejake rumunsko...cierna hora.....
imho se POHODLNE vejdes jak na normalni GS, tak na GSA.
zkoukni voboje, nejspis ani jednou neudelas chybu.
normalni GS je trochu mrstnejsi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kup si Adventure jestli chceš jezdit dálky jak píšeš tak ta nádrž je výborná
Já nejsem žádný závodník tak mi ukazuje dojezd 650 km
A co jezdím s klukama co mají Afriku nebo KTM tak teď v sobotu dvakrát tankovali a já nemusel
Na rok 2018 je moto stejná jen tam je ten tablet za příplatek 15 tisíc a není v češtině
Mě se to nelíbí měl jsem s ním čest a vůbec mě to neoslovilo
Ještě je tam jedna novinka u pravého heftu je tlačítko SOS ale ne pro náš trh u nás by to nefungovalo
A Advik je hezčí jak je obrovský
rstd přiložený následující obrázek:
rstd napsal:
Kup si Adventure jestli chceš jezdit dálky jak píšeš tak ta nádrž je výborná
Já nejsem žádný závodník tak mi ukazuje dojezd 650 km
A co jezdím s klukama co mají Afriku nebo KTM tak teď v sobotu dvakrát tankovali a já nemusel
normalni GS LC ma dojezd cca 400km. Benzin tahas navic nahore, nikoliv dole.
A nahore tezkou moto poznas v prvni zatacce.
A Advik je hezčí jak je obrovský
imho platilo zejmena o predchozi generaci.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Peter - ja by som ti poradil obyc. GS. Na to aky si vysoký, co chceš jazdiť, nevidim v adv ziadnu vyhodu. A ak jazdis v skupine ktorá neni komplet GSA, aj tak stojis pokial ostatní tankuju.Ja mam na GS reálny dojazd 350-400km (teraz mam 9000km). Fakt nemam potrebu mat väčšiu nadrz. Navyše nevozim zbytočné kilá navyše. A takto je GS aj celkom použitelná na okruhu, viz Brnensky Masarykův okruh túto sobotu 14.10., kde sa aj jogurtaci divili co GS dáva.
Ale na Srsna som samozrejme nemal, ale zase dal mi len 1 kolo za 25 minut
Upravil erne818 dne 17.10.2017 16:22
xavier napsal:
Koupis normal GS a porad ti bude vrtat v hlave jestli jsi nemel vzit ADV. Vezmes ADV a budes spokojenej
to platilo imho spis v minuly generaci.. kde byla ADV vyrazne hezci, nez normalni GSo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jen muj maly postreh,vzduchac adv je znatelne vyssi nez nove lc adv,dovolim si tvrdit ze vzduchove gs je stejne vysoke jako nove lc adv, hlavne me se libi advik o moc vic,nadruhou stranu je potreba si vzdy nastavit nejakou metu tzn.kdyz si koupis adv tak se uz nemas kam posouvat kdezto kdyz si koupis gs tak se tesis ze si za par let koupis adv.jen muj nazor
Upravil jouda1 dne 17.10.2017 20:16
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
no na obycajnom gs som sa bol previezt.celkom sa mi to pozdavalo.nemyslim si ze by mi bola mala....alebo nieco podobne.len som chcel vediet ci mam ist do adventure....lebo uprimne sa mi moc nepaci...a obycajne gs by som bral na hlinikovych diskoch...ktore su viac na cestu..maju nizsiu vahu...a zas keby.....trochu mensieho terenu hadam zvladnu
Peter, suhlas! Mne sa na adv paci grafika na nadrzi a odkladacia schránka ktorú gs nemá. Ale inak je to strašný tank. Ani to lesenie na alu kufre sa mi nepáči. Viem ze vario kufre nie su tak odolné ako alu, ale su mrte praktické práve kvoli variabilite a umoznuju cestovat na "uzko", co mne 95% času stačí. Proste pre mňa čo rád jazdím svižne a dynamicky je gs oveľa lepšia do ruky (mám 184 cm). V každom prípade ber len plnú výbavu vrátane asistenta radenia. Je to strašne návykové. Mne sa síce začal srať pri podradovani, ale budem reklamovat. Inak je tá motorka pre mňa pecka.
Upozorňujem že jazdím (zatiaľ) len asfalt
peter749 napsal:
no na obycajnom gs som sa bol previezt.celkom sa mi to pozdavalo.nemyslim si ze by mi bola mala....alebo nieco podobne.len som chcel vediet ci mam ist do adventure....lebo uprimne sa mi moc nepaci...a obycajne gs by som bral na hlinikovych diskoch...ktore su viac na cestu..maju nizsiu vahu...a zas keby.....trochu mensieho terenu hadam zvladnu
mam ZAMERNE liťáky a to kvuli minimalizaci hazeni kola. Fotka z dubna 2013.. kupovano unor 2013.
Mmch tehdy zadne LC ADV ani nebylo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2