Nenašel by se někdo, kdo má jakoukoliv motorku BMW R1200xx r.v. 04-07 a kdo by si ji chtěl v pondělí 23.10. v 8:00 v Brně na ISŠA nechat změřit na brzdě? Bylo by to samozřejmě zdarma. Podmínka je motor ve špičkové kondici najeto optimálně cca do 50tis km +/- autobus. Já tam pojedu se svoji motorkou a potřebovali bychom "kontrolní" kousek, jelikož mám najeto přes 250tis.km.
Upravil Mr GS dne 18.10.2017 19:39
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nenapadá mě souvislost.
Moje motorka se kterou jdu na brzdu je R1200... r.v. 2007 tzn. že modelovej rok 04-07, boxer, objem 1170cm3
Není vůbec podstatný, co je v obchodním označení na konci ( ....RT, ....ST, ....R ) ale podstatnej je modelovej rok a obsah. Porovnávat to s vosmikilem mi nic nepřinese.
mimochodem... nepotřebuji to úplně nutně na brzdu jdu tak jako tak... Případně si to porovnám s grafy dostupnými na netu. Jen mě napadlo, že by to třeba někdo mohl ocenit a využít jako příležitost si nechat zdarma změřit vlastní motorku.
to Bohumil: Tak to jo... jsem si říkal, že 850ka byla jenom Rko a ne GS
to Ricardo: Jestli zbytek odpovídá a máš v pondělí ráno čas, tak se můžem domluvit. Když tak zavolej 776602104
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
no, jo, vidíš to... nějaký změny ve výkonu tam byly. Podle katalogu ne teda plošně 81kW, ale je to všechno víc.
No, tak nic... tím pádem to platí pouze pro GS
Díkec za upozornění
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
VojtechPolicky napsal:
Jen mimo téma, R850GS bylo , design shodný s R1100GS
Takový úmyslem rychlý vlákno "o ničem" a kolik se toho dozvím
Dík
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Dopadlo to dobře. Během měření se to nezadřelo
Po 250000km to bylo nad očekávání velmi dobré. Petr sem dá určitě graf.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Mr GS napsal:
to Bohumil: Tak to jo... jsem si říkal, že 850ka byla jenom Rko a ne GS
Sice pozde a navic off-topic, ale R850GS mam ja Proti 1100GS se lisi jen polepama, mensim vrtanim a pistama a kratsim stalym prevodem (aby se zamaskoval nizsi tocivej moment) - vhodnejsim do terenu. Navic by mela min vibrovat a zrat, coz nedokazu posoudit.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tonda napsal:
Dopadlo to dobře. Během měření se to nezadřelo
Po 250000km to bylo nad očekávání velmi dobré. Petr sem dá určitě graf.
Graf dodám později.
Měřeno v origo stavu ( katalizátor, origo koncovka, papírový filtr vzduchu )
Z 95koní naměřeno 94 ( mám tam přehraný soft. pro méně oktanové palivo, protože nechce žrát babišovu řepku), proto papírových 95koní namísto 98.
Točivý moment 104Nm. Papírové má mít 115, ale ten sám o sobě taky neklesne, takže jenom reklamní údaj.
Prakticky nikdy prý nenaměří údaje udávané výrobcem, takže jsem spokojen velice
Je mi jasný, že stejně bude většina lidí pořád tvrdit, že motorka je ve 100tis mrtvá, ale to je asi ta většina, co volí babiše a ti chytří neumřou.
Jinak spoustu zajímavých informací se tam člověk dozví... hlavně o účinnosti "tunění" svodama, koncovkama, KN atd.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
...
Jinak spoustu zajímavých informací se tam člověk dozví... hlavně o účinnosti "tunění" svodama, koncovkama, KN atd.
To by me docela zajimalo a budu rad, kdyz se o tom trochu rozepises. Predesilam, ze jsem k ucinnosti takoveho ladeni skepticky a tak by me zajimalo, jestli mi to vyvratis nebo potvrdis :-)