Co je to za rok? Ale zřejmě bude v pytli palivový pásek, bude se muset vyměnit a nakalibrovat. Můžeš ho zkusit vytáhnout z nádrže a vyčistit, ale ve většině případů je po smrti. Nový v BMW stojí cca 4200kč
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Pásek musíš zkalibrovat "za sucha" a při cca pokojové teplotě (okolo 20°C). Je jedno jestli v BMW nebo u někoho s diagnostikou, která tuto funkci má.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Čau, není tu někdo z Karlovarska, kdo by mi pomohl s výměnou toho měřícího pásku? Jak tady čtu musí se provést kalibrace a diagnostika? Nebo mám jít rovnou do BMW?
Ja bych šel rovnou do bmw uz kvuli zaruce.. Ja uz ho mám během roku treti a jeste man rok záruku... Když si ten pasek budes delat sam sání že záruka na Nd mas taky ale více se ti řeší jestli to někdo dobře nakalibroval atd
Po druhé výměně jsem to přestal řešit, zase je poškozený a to jsem se měl i plnou nádrž celou zimu. Asi výrobu těch pásků měli svěřit číňanům, ti by takové zmetky snad nedělali
R1200GS 08
Mam uz treti .... prvni fungoval 10 let, druhej tri mesice .... nasledovala reklamace a ta me presvedcila ze BMW je opravdu uz jen nalestena bida a rozhodne si od nich s vyjimkou ND pokud budou treba nikdy nic nekoupim.
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Prvni origo pásek tam byl od 08 do podzimu 17.. Na jaře oprava, a od té doby už třetí v zaruce. Asi to pro ně dela tedka nejaky levnejsi dodavatel..je to katastrofa.. Uvidim co bude dál ale až se to posere po záruce asi na to taky hodim bobek.. protože mě to nebaví porad jezdit do servisu..
.. jak se projevuje poškozený pásek na palivoměru ? To neukazuje dílky nebo ukazuje plnou ? Při rezervě se rozsvítí oranžový trojůhelník a bliká fuell ? A odpočítává pak dojezd na rezervu ?
(ch)stepan