Ahoj, prosím všechny kdo mají zkušenosti s intercomy aby se zde o ně podělili. Plánuji nákup nových intercomů do dvou helem. Dosavadní co mám zn.Caberg mi nevyhovují a tech.parametry se liší, některé už nejsou v prodeji a vyšly nové řady.
Děkuji všem kteří poradí a nenapíší "hledej šmudlo"
chlape je tech intercomu mraky, ja jich ozkousel nekolik sad od Nolanu, Schubrt, Interphone, BT Intercom (cina), Scala a za me zatim vede Interphone. Ale na jare budu resit novou sadu a resim zda vyzkouset to co prodava Pardal SCS S-1 a nebo koupit novy Interphone Tour. Za me zatim vede Interphone .
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Míval jsem F4. Asi 4 nebo 5 let. Jejich vada byl nabíjecí konektor. Ten byl zároveň i konektor pro mikrofon a sluchátka. Častým používáním odcházel. Nabitý vydržel den a s novými F5 se spojil jen s jedním. Když jelo více lidí, shazoval spojení.
TEď mám Toura. Zvuk a výdrž je nebe a dudy. Nabitý vydrží 3 dny v klidu, spáruje se vlastně sám a nejde jinak než doporučit.
Jediný co mě vadí, že ta koc co mluví, mluví jak kdyby jí někdo držel za levé ňadro nějak nešikovně a k tomu měla rýmu.
https://www.youtu...tla/videos
OFFROAD|GUIDE www.offroad-guide... https://www.faceb...403911829/
Odhaduji v reálu přes 1000 m (Tour spojená s F5), často jsme se neviděli přes zatáčku nebo zástavbu, ale slyšeli jsme se. Přes horizont to bylo samozřejmě o něco horší, ale pořád naprosto v pohodě. Po ztrátě spojení se zkouší znovu připojit, což se většinou podaří. Předchozí F5 často ztratila spojení i na přímou viditelnost, když jsem skupinu trochu natáhli (500-600 m?) a museli jsme se znovu ručně spojit.
Spojení mezi motorkami rozhodně výrazně lepší, než stará F5.
BMW GS = stroj na radost
Mám tour od května. Z CZ distribuce. Jeho jediná nevýhoda je nedostupnost náhradních dílů. Takže když si na něj v Rumunsku hodíš motorku (jako já) tak ten horní plastík je prostě nesehnatelnej. Jen co si uvolnim ruce, tak ho přemodeluju a vyrobim, ale štve mě, že to nejde koupit!
Ja bych ti poradil krom toho co tu bylo rečeno, aby jsi si vzal k interphonu rovnou PRO audio kit je to vazne znat
Upravil xavier dne 07.11.2017 07:34
Aktualne 1250 GSA HP
Mel jsem F4, F5 a ted TOUR.
F4 vydrzela den a malo, mela docela dobry dosah
F5 nevydrzela ani den, coz je blby kdyz vecer hledas misto na spani a mluvit potrebujes nejvic. Dosah mela podobny.
TOUR vydrzi ani nevim kolik, pouzivame ho denne a nabijime tak co 3-4 dny. Prijde mi ale, ze dosah ma horsi nez F5, kolikrat kdyz je Mirka za zatackou tak uz se neslysime dobre.
Nicmene je TOUR nejlepsi ze jmenovanych a kdyz vemes lepsi sluchatka tak je to fakt pecka.
Jediny problem po asi 20tis. mame oba shodne s upadenym molitanem na mikrofonku. Nastesti jsme ho nasli a prilepili.
jel jsem kolem koule www.jedemkolem.cz
Měl jsem F4 - ten až na odcházející konektor fungoval spolehlivě, výdrž v pohodě (den).
Pak jsem měl ve svém okolí cca 4-5kusů F5MC - výdrž oscilovala mezi 3hodinami až po 10 hodin (i po garanční výměně baterie to nebylo o moc lepší), v dešti často zlobil až mi přestal fungovat kompletně (zlobily všechny kusy, ikdyž konektor byl namazaný). Deklarované spojení více interkomů do konference fungovalo relativně dobře jen pro 3jednotky, více se povedlo prakticky jen vždy na parkovišti, a po pár metrech se spojení rozpadlo a za jízdy to prakticky nikdy nešlo znovu nahodit. Bez příplatkového audiokitu (schuberth atd cca za 1500) byl interkom prakticky od 50km/h naprosto k ničemu (nebylo rozumět druhému, jedině to jakž takž šlo na hudbu přes Bluetooth, když telefon byl naplno, a interkom také naplno) - jako za tu cenu nic moc... Vzhledem k tomu, že ten příplatkový audiokit mám (od mého poškozeného interkomu), a že již cena je teď cca 4000 tak ho budu kupovat najaře... Nicméně to beru trochu jako nutné zlo :/
Na tourky zatím slyším jen chválu...
Upravil HonzaGS-SV dne 07.11.2017 07:09
Díky všem za reakce a tipy..ještě dotaz na int.tour. Dají se nabíjet za jízdy?? To ovládání na helmě je v případě potřeby lehce demontovatelné..třeba při jízdě off?
Díky
DM3555 napsal:
Díky všem za reakce a tipy..ještě dotaz na int.tour. Dají se nabíjet za jízdy?? To ovládání na helmě je v případě potřeby lehce demontovatelné..třeba při jízdě off?
Díky
Ahoj, za jízdy nabíjet lze ale není potřeba .. baterka vydrží 2-3dny. Což je obrovská výhoda Touru. Další vlastnosti už tak mimořádné nejsou, to mají i ostatní výrobci. Já používám jak Tour tak SCS-1 a s oběma naprostá spokojenost. V Čr ma Interphone dominantní pozici, ale tak to není v celém světě. Určitě jsem slyšel hodně chvály i na Scalu nebo Senu , ale spíše ze zahraničí, u nás moc rozšířená není.
Jednotka lze sundat jednoduše, jen kablík musíš nějak pořešit, já vždy přilepím stříbrnou páskou
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Za jízdy jde nabízet tuším i F5MC - nicméně většinou jsem to řešil na kafe-pauze pomocí powerbanky - cca 20 minut zase baterku na několik hodin nakoplo a s 3 kafíčkama jsem celý den vydržel :-)
za jizdy jde pokud vim nabijet i moje F5
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
podle mě je teď nejlepší co lze koupit novinka od SENA - SENA 30K.
Funguje v siťovém provedení.. takže neřešíš pořadí jezdců a že se někdo někde odpojil/zdržel.