Rozhoduju se mezi následujícíma držáka bočních kufrů. Prosím o info, pokud některé někdo z nich na osmikilu má.
1. origo BMW: výhody vidím v tom, že levá část je ohnutá podle vejfuku, takže je možné tam umístit "vykouslej" kufr. Cena je takový mínus mno
2. touratech: měl jsem za to, že TT vyrábí držáky kufrů pro BMW. Pokud se juknu na fotky na webu TT, tak mi to tak nepřijde, bo levá část není ohnutá, ale rovná, stejně jako pravá (mám na mysli ty obdélníky samozřejmě)
3. Quick-lock pro F 800 GS od SW motech. No a SW motech mě láká předvším kvůli lehké odnímatelnosti nosičů, pokud člověk nejezdí s kufry. Což mi přijde super, nicméně zajímala by mě pevnosti těch styčných bodů. Tj.jak nosiče obstojí při pádech, zda nedojde k poškození toho způsobu uchycení.
Jiné značky jsem kvůli různým faktorům vyředil, prosím o info jen o těchto. díky
kufry budou rambler. Ale to nevím, na co má vliv popravdě. Všechny držáky jsem konzultoval s výrobce a není problém. Pouze u SW motech by se muselo lehce upravit uchycení.
Kam se s nima vydám? kam mě vítr zanese. Příští rok AL+BiH
Mám qicklock od SW motech ale používám je v kombinaci s hadrovými ,,kufry" jak jako držák tak jako distanční rám od výfuku a od kola. To že se dá jednoduše odmontovat je velký plus páč nejsem z těch co sebou rádi vozí zbytečně lešení na moto (vím-ergo padací rám atd atd) Spoje -bajonety jsou pevné a celkově je to velmi stabilní -výhoda taky možnosti různých adaptérů podle kufrů které zvolíš ;v neposlední řadě se mi výrobky od SW i líbí vzhledově -přesto že dobře plní svou funkci tak nehyzdí opticky motorku jak některé výrobky konkurenční.Nevýhoda - dnes už
zločinecká cena.
kim napsal:
Mám qicklock od SW motech ale používám je v kombinaci s hadrovými ,,kufry" jak jako držák tak jako distanční rám od výfuku a od kola. To že se dá jednoduše odmontovat je velký plus páč nejsem z těch co sebou rádi vozí zbytečně lešení na moto (vím-ergo padací rám atd atd) Spoje -bajonety jsou pevné a celkově je to velmi stabilní -výhoda taky možnosti různých adaptérů podle kufrů které zvolíš ;v neposlední řadě se mi výrobky od SW i líbí vzhledově -přesto že dobře plní svou funkci tak nehyzdí opticky motorku jak některé výrobky konkurenční.Nevýhoda - dnes už
zločinecká cena.
jsem rád, že se objevil někdo, kdo je má. bajonety, to je to správné slovo, nemohl jsem si vzpomenout Mám z toho obavu, když vidím, jak jednoduše lze lešení sundat. Ihned mi to v hlavě spíná varovný signál, to nemůže vydržet mnoho pádů.
Popravdě nejsem také zastáncem neustálé jízdy s lešením. Proto mě SW Motech laká. Nevýhodou pro mě by bylo, že kufry bych musel mít uchyceny pomocí 4 matic, namísto dvou. Odendání kufru by tak bylo trošku více otravné, ale jinak by to fungovalo (dle slov výrobce kufrů).
Jen se mi zdají oproti origo / TT poměrně lehce ohnutelné, poškoditelné. Vím, že ten profil toho obdelníku (spíše lichoběžníku) není ve tvaru kruhu, ale mohl bys porovnat "bytelnost" s klasickými nosiči, které mají většinou 18 mm profil? už jsi s tím někdy pořádně seknul, jak to dopadlo?
kim napsal:
Mám qicklock od SW motech ale používám je v kombinaci s hadrovými ,,kufry" jak jako držák tak jako distanční rám od výfuku a od kola. To že se dá jednoduše odmontovat je velký plus páč nejsem z těch co sebou rádi vozí zbytečně lešení na moto (vím-ergo padací rám atd atd) Spoje -bajonety jsou pevné a celkově je to velmi stabilní -výhoda taky možnosti různých adaptérů podle kufrů které zvolíš ;v neposlední řadě se mi výrobky od SW i líbí vzhledově -přesto že dobře plní svou funkci tak nehyzdí opticky motorku jak některé výrobky konkurenční.Nevýhoda - dnes už
zločinecká cena.
jsem rád, že se objevil někdo, kdo je má. bajonety, to je to správné slovo, nemohl jsem si vzpomenout Mám z toho obavu, když vidím, jak jednoduše lze lešení sundat. Ihned mi to v hlavě spíná varovný signál, to nemůže vydržet mnoho pádů.
Popravdě nejsem také zastáncem neustálé jízdy s lešením. Proto mě SW Motech laká. Nevýhodou pro mě by bylo, že kufry bych musel mít uchyceny pomocí 4 matic, namísto dvou. Odendání kufru by tak bylo trošku více otravné, ale jinak by to fungovalo (dle slov výrobce kufrů).
Jen se mi zdají oproti origo / TT poměrně lehce ohnutelné, poškoditelné. Vím, že ten profil toho obdelníku (spíše lichoběžníku) není ve tvaru kruhu, ale mohl bys porovnat "bytelnost" s klasickými nosiči, které mají většinou 18 mm profil? už jsi s tím někdy pořádně seknul, jak to dopadlo?
Já dělám všechno proto abych sebou nesekal -tudíž v tomto směru neporadím ale osobně bych moc neřešil pevnost při ,,pádu"-jak relativní slovo; při pádu v rychlosti chůze asi vydrží ,,všechno" no a ve vyšší rychlosti asi nevydrží taky všechno -navíc u odolných konstrukcí hrozí nebezpečí že sice neohneš rám nebo nosič ale zničíš to na čem to drží tj nějakou součást stroje BMW a co to obnáší víme všichni.Není na škodu když tyto rámy fungují jako absorber nárazu a deformuje se -pak to nějak srovnáš ale když rám perfektně vydrží tak pravděpodobně nevydrží nálitek či závit v bloku motoru Tudíž já neřeším z čeho a jak je to vyrobeno pokud to funguje a aspoň trochu se mi to líbí . Tož asi tak
Upravil kim dne 02.12.2017 14:56
našel by se tu někdo, kdo má na 800 gs originální BMW nosič kufrů? Potřebuji nafotit pravou část toho nosiče. Dle obrázku by měla být prohnutá, ale přijde mi, že to nedává smysl. U Advika je ta část prohnutá kvůli větší nádrži, ale u klasického gs mi to nedává smysl. Dík
Aha, tak to by vysvětlovalo, proč je pravá část obdelníku prohnutá, ačkoliv k tomu není jediný důvod :/ Nějak mě nenapadlo zkontrolovat kódy jednotlivých dílů...
schrek napsal:
Je k tomu duvod kufr muze obepnout presne linii plastu
nikdy jsem ten nosič naživo neviděl, proto ten dotaz... A obepíná to i u klasického GS? Měl jsem za to, že to pomáhá předším u GSA, kde je ta nádrž poměrne vyřízlá, dle tvaru toho nosiče.
Jinak přemýšlím v souvislosti s tímto nosičem o kufrech Rambler. S výrobcem je skvělá domluva, dokonce již vytvářel kufry pro 800 GSA, takže jsem si mohl prohlédnout fotky výtvoru. Ten pravý kufr je díky tomu prohnutý rovněž trošku "uřízlej" na vnitřní straně aby pěkně příléhal.
Jak to mají origo BMW kufry, konkrétně ten pravý? Je také na vnitřní straně nějak upraven?
Nosič je součástí motorky při koupi. Bez nosiče se neprodává.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis