Ahoj,
chci koupit novýho Advíka a nabízené pakety jsou pro mně blbě namíchaný.
Prosím poraďte bez čeho se obejdu a naopak za co bych byl šťastnej.
Myslím, že motorový mapy, tempomat nebo přípravu navigace fakt nepotřebuju.
Váhám z ESA a bezklíče. Asistent řazení? Proč?
Prosím poraďte.
Dík Roman
Ahoj, za mě si vyjmenoval všechno, co na klasickém GS LC mám nejradši, možná až na tu navigaci.
- motorový mapy - super věc, když je hnusně, prší, klouže to, dám si Rain, v Alpách na krásných cestách blbnu s Dynamicem.
- Tempomat - na dálnici nutnost a neskutečná pohoda
- navigace - měl jsem ji na kupované motorce, ale asi bych se bez ní obešel. Mám originál Navigator V a ta odezva je slabota.
- Bezklíč + qucikshifter - návykovka, kterou nepotřebuješ do chvíle, než si na ni zvykneš.
- ESA - pohodlí - velké rozdíly mezi měkkým nastavením na delších cestách a tvrdším podvozkem při sportovnější jízdě.
Pro mě navíc bonus - s tím vším se pak motorka mnohem líp prodává jako atraktivnější.
Ahoj Romane,neudělej chybu a ven full nálož,potom by tě vrtalo v hlavě proč to nemám a co kdyby byly v prdeli ryby.
Časem zjistíš,že potřebuješ mimo přiblblejch RDC čidel vše je to pohodlný a příjemný ježdění.
origo.držák navi + navigator ti komunikuje s rolerem.
asist.řazení pecka a návykové
tempomat nepoznáš brnění v zápěstí při delších přesunech po dálnici,neřešíš rychlost v obcích,dálnicích apod.
A za cenu holátka se dá sehnat 2017 v záruce ve full.
Mimo jiné nahoře kolega má pravdu,že většina chce moto ve full,takže následně je socka hůře prodejná.
V DE známej prodá 8 gs z 10 ve full na krámu ani holotu nemá.
Bob přiložený následující obrázek:
jdi do full.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tempomat používám zřídka, bez ESA bych se obešel, navigace je skoro za trest, bezklíč nebo sklíč - skoro nevidím rozdíl, řadící asistent - nejlíp funguje když kopeš ze šestky dolů do trojky, nahoru řadím se spojkou, brnění rukou nepozoruju, advík má tlumič řízení...
A obešel bych se bez advíka, nevím, co jezdíš, ve Stratosu je Rally ve verzi holobyt za 453 a šel bych do něj hned, je to krásný polotovar s prostorem k vlastní fantazii
Jestli ho máš pro sebe a šetříš peníze, tak z toho klidně vyházej všechno co tě nebaví, jediný co by tě mohlo limitovat při další prodejnosti je DPH, pokud je jenom trochu možnost, vezmi to na odpočet.
pod trvalým dohledem
Nespekuluj, choď do plnej výbavy, budeš potom ľutovať. Jedine co by so ja kľudne vynechal je bezklucove zapalovanie ale na tom prakticky nijako neusetris ak je to v baliku
Také přemýšlím o tom, že bych poslal svého vzducháče do světa a koupil nového advíka. Tušíte někdo co je v konfigurátoru "Paket sedačky spolujezdce"? Ani na německých stránkách jsem k tomu nic nenašel...
Danovec napsal:
Také přemýšlím o tom, že bych poslal svého vzducháče do světa a koupil nového advíka. Tušíte někdo co je v konfigurátoru "Paket sedačky spolujezdce"? Ani na německých stránkách jsem k tomu nic nenašel...
zrovna v tom inzerátu, o kterém jsem mluvil se to vysvětluje takže mrkni http://www.motork...12379.html
ale netuším, jestli to platí i u ADV
pod trvalým dohledem
model Rallye se totiž vyrábí v jednosedadlové verzi a ten paket asi bude výměna té sedačk za sedačku pro dva a vyšší plexi, než je u Rallye... takže normálního Advíku se to asi tykat nebude...
pod trvalým dohledem
tempomat pouzivam furt...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já moc ne, jednak ustálená rychost mně uspává, druhak je k tomu prostor tak na dálnici, třeťak to reaguje dost nervózně na jeho vypnutí,ale to je normální, boxer prostě brzdí...
pod trvalým dohledem
Já když si sestavoval své LC tak jsem tam nechtěl akorát kontrolu tlaku v pneu (dle mě zbytečnost která je akorát otravná) pak jsem nechtěl keyless (taky zbytečnost) nebral jsem chromovaný výfuk (nepoznal jsem rozdíl ale zase ušetřeno asi 4tis). Zbytek jsem nechal ve fullu.
Já moc ne, jednak ustálená rychost mně uspává, druhak je k tomu prostor tak na dálnici, třeťak to reaguje dost nervózně na jeho vypnutí,ale to je normální, boxer prostě brzdí...
samozrejme dalnice, nicmene predevsim proto, ze mladi komuniste (tj. Zeleni a podobna chatra) od vas se houfne stehuhi do Praglu (i do Brna) a terorizuji nas tu usekovejma radarama.
Ten na Strakonicky ma navic podezrele i kameru zezadu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zdravím pánové, jěště pár dotazů. Chápu to dobře, že jízdní režimy spolupracujou
s ESA? A co plotna s kufrem, bude pasovat s 09 na novej model. Mám ten kufr
fakt rád.
Díky za info
IMHO spolupracujou, protoze NORMAL na ROAD asi neni to samy, co NORMAL na ENDORO.
Ad. topcase.. myslis plastom*dku orriginal BMW motorrad? Mam tam jinej mechanizmus...
Upravil hicks dne 14.12.2017 22:32
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ani vario, ani alu kufr ze vzduchace nebude (bez vyraznych uprav) pasovat. a to plati jak pro bocni,tak pro horni kufr.
Eger_mann napsal:
Zdravím pánové, jěště pár dotazů. Chápu to dobře, že jízdní režimy spolupracujou
s ESA? A co plotna s kufrem, bude pasovat s 09 na novej model. Mám ten kufr
fakt rád.
Díky za info