Mam v pravem valci vzdycky cernou svicku a motorka studena spatne chyta. Levy valec ok. Tipuju bud na bohatou smes nebo problem od civky po fajku. Vymena svicek nepomohla.
Chystam se koupit novy ventil do plovakove komory a seridit hladinu. Karbec vycistim ultrazvukem a vymenim tesnici okrouzky.Nemuzu ale najit jak se hladina nastavuje neboli co merit.
Dalsi dotaz kde rozumne koupit nove fajky a kabely ke svickam.
Upravil paja1 dne 25.01.2018 18:10
Pája
Ahoj, nevím jakou máš motorku. Na dvouventily se montovali co já vím dva typy karburátorů. Nevím jak je to s šoupátkovýma Dell'orto, ale jestli máš podtlakový karburátory Bing, tak mě na špatný studený starty pomohlo detailní vyčištění kanálku, který se nachází v krytu plovákový komory. Bez tohoto kanálku se ti neobohatí směs při sepnutí sytiče. Dále nevím jak je to na šoupátkovým ale na podtlakovým se co já vím hladina neupravuje, jako například na Jawičkách... Je tam přímo šroub, kterým se nastavuje bohatost. Jediná věc co se s plovákem natavuje je, aby samotný plovák byl paralelně s tou pacičkou co zavírá benzín a tělem karburátoru...
tolind napsal:
mě na špatný studený starty pomohlo detailní vyčištění kanálku, který se nachází v krytu plovákový komory. Bez tohoto kanálku se ti neobohatí směs při sepnutí sytiče.
Ten kanálek se taky musí čistit ultrazvukem?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
tolind napsal:
mě na špatný studený starty pomohlo detailní vyčištění kanálku, který se nachází v krytu plovákový komory. Bez tohoto kanálku se ti neobohatí směs při sepnutí sytiče.
Ten kanálek se taky musí čistit ultrazvukem?
Já jsem do krytu nejdříve nalil arvu na čištení motoru a nechal působit, pak jsem ho prošťouchl měděným drátkem z nějakého kabelu, co jsem měl u sebe a následně jsem ho profouknul kompresorem... Měl jsem ho ale téměř uplně zanešený. Možná bude stačit jen profouknutí tím kompresorem...
Pridam tu zakladni nastaveni.
Doraz klapky lehce na papirek a pak 1/2-1 otacka utahnout sroubek.
Bohatost volnobehu dotahnout sroubek a pak povolit o 1.25 otacky.
paja1 přiložený následující obrázek:
Takze dolni hrana plovaku musi byt rovnobezna s prirubou tela karburatoru pri zavreni benzinu.
Ok?
JJ ten plovák se nastavuje přesně takhle...Jinak podíval bych se na jakém zářezu je jehla. A porovnal s manuálem. Nepředpokládám, že je karburátor přetryskovaný. Proto případná poslední možnost že je karburátor jednoduše špatně seřízený...
Tondo to je jasne.
Predpokladam ze na obou stranach mam stejne trysky i jehly. Membranu jsem jeste nemel sundanou takze nevim jestli ma jehla zarezy nebo je plynule nastavitelna jak se mi to jevi z rezu z netu.
Pokud by jehla i hlavni tryska byly stejne pak uz jen hladina a tesneni hlavni trysky.
Podtlaky na volnobehu i v otackach jsou serizene a sytic je cisty a chodi.
Pája
Ahoj,
S dovolením použiju toto vlákno. Rád bych věděl jakou mají vaše 100vky spotřebu. Málokdy se dostanu pod 7l. Je to ok? Motor běží krásně, nekouří, nežere olej. Jde vám nastarovat studená startpákou? Mě chytne startpákou jen teplá. Máte nějaký osvědčený postup na studený start? Starterem chytne za studena i teplá na drk. Díky
Podle stylu jízdy zhruba kolem 7-9 L/100km, dojezd na 35l nádrž je po rezervu od 400-480km, startpákou to já nedám ani za tepla, ale co zkoušeli motokrosaři tak za tepla chytla, za studena sni ťuk, hold lepší grif
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Spotřeba mého "peklostroje" je v průměru mezi 5-7 L/100km. Tempo spíš svižné - rychlost podle GPS vesměs mezi 90 - 140km/h, občas při předjíždění klidně krátkodobě 160km/h - 170km/h. "Startpákou" ji nakopnu jen zahřátou. Studenou se mi to ještě nepodařilo.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Vylepseni karburatoru opravdu nevidim v pruhledne plovakove komore. Na blbiny jsem nikdy nebyl.
Jinak mam spotrebu kolem 7 litru pri svizne jizde.
PS:Nemel jsem na motorku cas a tak jsem jen koupil novou baterku. A svete div se motorka po startu bezi mnohem opravdu mnohem lepe. Takze ji zatim dal neresim a jezdim. Jede krasne.
Upravil paja1 dne 19.10.2018 22:30
Pája
paja1 napsal:
Pridam tu zakladni nastaveni.
Doraz klapky lehce na papirek a pak 1/2-1 otacka utahnout sroubek.
Bohatost volnobehu dotahnout sroubek a pak povolit o 1.25 otacky.
Papírek má jít protáhnout mezi ramínkem a šroubkem? Díky
paja1 napsal:
Pridam tu zakladni nastaveni.
Doraz klapky lehce na papirek a pak 1/2-1 otacka utahnout sroubek.
Bohatost volnobehu dotahnout sroubek a pak povolit o 1.25 otacky.
Papírek má jít protáhnout mezi ramínkem a šroubkem? Díky
ne... mezi klapkou a stěnou difuzoru (vevnitř), posprávnu 0,05 mm
R 80 GS, R nineT Urban