Ahoj, neví prosím vás někdo k čemu jsou/byly ty ustřižené drátky a jestli je to OK? je to nad baterkou F800GS 2010
definitionhigh přiložený následující obrázek:
tvl... vidle 3cm dolů, nástavce 5cm nahoru...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Každý nějak začíná, a pokud to s tím zvýšením koupil a na začátek se mu zdá motka vysoká, je to řešení. Je lepší napřed nějaký km najet a pak měnit geometrii. než dát na radu prvního rádce. Vždy se líp radí tomu co něco již najel a něco a tom ví.
Je to ustřihnutý konektor ZA can-bus jednotkou, která Ti vypíná napájení této "větve" cca minutu po vypnutí spínací skříňky. Cokoliv by bylo natvrdo na baterku tak bude fungovat kdykoliv, ale z těchto kabelů se napětí po vypnutí motoru po čase vypne.
Jak psali nade mnou, je to dobré zejména pro napájení navigace. Před nedávnem jsem tu od zdejšího člena kupoval stejný kabel právě pro navigaci, tak jestli potřebuješ, prohledej forum, nabízel mi ho tu veřejně.
Jak uz je tu nekolikrat napsano ustrizenej konektor pro pripojeni gps a hned vedle je tou drcpaskou pridelanej konektor od origo zasuvky co mas u spinacky. Nekdo to asi predelal na tvrdo na baterku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jen by mě mimo téma zajímalo co je nesmyslného na snížení na vidlích a zároveň zvýšených řídítkách? Podle mě na tom není nic nesmyslného protože jedno neovlivňuje druhé! Neřeknu kdybych měl zvýšené sedlo a snížení na vidlích - ano to by byl nesmysl. Ale tohle opravdu nesmysl není. Jsem hodně malý a snížení na vidlích mi pomáhá (spolu se sníženým sedlem) dosáhnout na zem. A protože hodně času stojím ve stupačkách tak mě díky zvýšení řídítek nebolí záda a nejsem shrbený k řídítkům, jízda ve stupačkách je tak mnohem komfortnější.
definitionhigh napsal:
Díky všem za odpovědi na mou otázku!
Jen by mě mimo téma zajímalo co je nesmyslného na snížení na vidlích a zároveň zvýšených řídítkách? Podle mě na tom není nic nesmyslného protože jedno neovlivňuje druhé! Neřeknu kdybych měl zvýšené sedlo a snížení na vidlích - ano to by byl nesmysl. Ale tohle opravdu nesmysl není. Jsem hodně malý a snížení na vidlích mi pomáhá (spolu se sníženým sedlem) dosáhnout na zem. A protože hodně času stojím ve stupačkách tak mě díky zvýšení řídítek nebolí záda a nejsem shrbený k řídítkům, jízda ve stupačkách je tak mnohem komfortnější.
Neres to mam to uplne stejne , vseobecne Mr GS bere vosmikilco ze neni motorka, ale nerersim to a jezdim
Upravil schrek dne 31.01.2018 20:25
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
definitionhigh napsal:
Díky všem za odpovědi na mou otázku!
Jen by mě mimo téma zajímalo co je nesmyslného na snížení na vidlích a zároveň zvýšených řídítkách? Podle mě na tom není nic nesmyslného protože jedno neovlivňuje druhé! Neřeknu kdybych měl zvýšené sedlo a snížení na vidlích - ano to by byl nesmysl. Ale tohle opravdu nesmysl není. Jsem hodně malý a snížení na vidlích mi pomáhá (spolu se sníženým sedlem) dosáhnout na zem. A protože hodně času stojím ve stupačkách tak mě díky zvýšení řídítek nebolí záda a nejsem shrbený k řídítkům, jízda ve stupačkách je tak mnohem komfortnější.
Sakra proč to říkáš mohl si je nechat ještě chvíli špekulovat
Tak tím se to vyjasnilo. No mně to nedávalo smysl, proč by někdo popouštěl ve vidlích, tím si vědomě snižoval světlost motorky a potom zvyšoval řidítka, aby mohl jezdit off s o 30mm sníženou motorkou. Nic ve zlém, prostě se neumíme vcítit do problémů, které nemáme.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
Tak tím se to vyjasnilo. No mně to nedávalo smysl, proč by někdo popouštěl ve vidlích, tím si vědomě snižoval světlost motorky a potom zvyšoval řidítka, aby mohl jezdit off s o 30mm sníženou motorkou. Nic ve zlém, prostě se neumíme vcítit do problémů, které nemáme.
buď budu jezdit s o dva centimetry sníženou motorkou nebo vůbec... co si asi vyberu? mimochodem tahle motorka není na žádný hardcore off ale na cestování a cestování v térénu tě dva centimetry dolů nezabijou ani nijak neomezí...
a co si většina z vás asi neuvědomuje já mám tu světlou výšku ve finále stejnou, možná i vyšší jak vy, díky svojí malé výšce a váze ji totiž tolik nezasednu
a co si většina z vás asi neuvědomuje já mám tu světlou výšku ve finále stejnou, možná i vyšší jak vy, díky svojí malé výšce a váze ji totiž tolik nezasednu
To je stejny nesmysl, jako vysoky nastavce aby nebolela zada ve stupackach.
Tlumice musis mit sestelovany tak, aby si motorka sedla uplne stejne s tebou jako s metrakovym chlapem
Takze ano, mas nizsi svetlou vysku, nebo blbe sestelovany tlumiče
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
schrek napsal:
Neres to mam to uplne stejne , vseobecne Mr GS bere vosmikilco ze neni motorka
Co kecáš, to jsem nikdy neřekl
...ale máš trochu pravdu, která jistě pramení z bohatých zkušeností, že když něco furt stojí a je to vysoký, tak je to spíš věšák na bundy, než motorka
...ale třeba Jawa si tím získala spoustu nadšenců.
Nakonec jsem přesvědčenej, že kdyby se vosmikilo nepřestalo vyrábět, tak se jednou změní termín "jawit" na "vosmikilit"
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Na endurech a motorkosech se popousti vidle kvuli zmene jizdich vlastnosti vzhledem k charakteru trate. Treba tim majitel take chtel neco takoveho resit...
Ta motorka byla moje, takže pro konec spekulaci :-)
1) snížení vidlí je tam proto že jsem byl prcek (174cm) a zároveň jsem měl plotýnky v prdeli a prostě mi nešlo balancovat na špičkách - žádnou zásadní změnu jízdních vlastností jsem během cca 40tis km nepocítil spíš mi to přišlo vždycky lepší
2) zvednutí řídítek je tam jako pokus o vzpřímenější posez opět kvůli plotýnkám - dalo se na tom jet o cca 100km dál bez bolesti, a jako bonus se s tím fakt jezdilo líp ve stupačkách
obě úpravy jsou proto ušité na míru mně a obě byli dobré - i tak to nestačilo musím prostě jezdit vzpřímeně proto je bávo z baráku a mám už jen "malé" motorky - jestli to má zůstat nebo ne je čistě na volbě nového majitele
3) ušťíplej konektor napájí volmetr, líbilo se mi že vidím cca 10sec po vypnutí klíčku napětí "naprázdno" (kvůli dobíjení atd.) a zároveň je to míň bolestivý než se někde napojovat na kabely klíčku / světla atd. , ty "chlupy" jsem tam nechal proto aby šel znovu napojit kdyby náhodou.
Zbytek zásuvek je logicky přes pojistku přímo z baterky nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)