Zdar borci, konecne jsem se rozhoupal a budu kupovat 1200 gs, asi kolem roku 2012 - 2014, cetl jsem ze vodnici v prvnich letech byli dosti nevychytane a jsou nutne velke investice navic, je to tak? Diky za rady! Resim jestli radsi vzduch z poslednich rad nebo uz vodnik.
ano vodnici maji trable ale vela vecí sa da riešit zvolavačkou (zadarmo) a mnoho motorek to už ma zasebou. zaleží čo od toho čakaš.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
ano vodnici maji trable ale vela vecí sa da riešit zvolavačkou (zadarmo) a mnoho motorek to už ma zasebou. zaleží čo od toho čakaš.
Ano da ale treba ko prevodovku na svolavacku nedostanes ani na kulanci. Na svolavacku dostanes ovladace , spojkovej valecek a softwer jinak smolik.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ja bych si vzduchace nekoupil.. hur sviti, horsi aerodynamika, uzsi kolo.. atd.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jak píše servisák.Kamarádovi z Německa začala zlobit převodovka půl roku po záruce.Neuznali mu ani kulanci.Přitom motorka v terénu nejetá a ježděná na dlouhé dovolené.Řekl že je to poslední BMW.Ono taky spousta lidí chce bmw,protože to byl odjakživa vzduchem chlazený boxer.Pokud chceš vodou chlazenou motorku,tak to přeci nemusí být bmw,né?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jazdim s kamošom, ma lc 2013, 74000km, bez závad, ja mam lc 2017, dalsi gs 2010 75000km, jazdime bez závad, vždy na týždnove tripy, na servise nešetríme. Neviem či sú lc viac kazové ako ne lc, nikto mi to da papule ešte nepovedal. Ani v servise ani jazdci. Pri jazdenkách je podľa mňa dôležitá historia a vkus kupujúceho, čo chce a čo sa mu viac páči.
BMW R 1200 GSA LC Triple Black
vždyť je to furt dokola
stačí si najít starší články... třeba zde: https://www.bmwgs...wstart=140
Chválí to jen majitelé, kteří na tom hov.no jezdí a ještě šíří neobjektivní nesmysly a povídačky ... ale to není jenom syndrom LC, ale běžná věc
Když chci slyšet něco globálního o spolehlivosti, tak se to pochopitelně od majitele jedné motorky nikdy nedozvím a od majitele, kterej každej rok vymění motorku taky ne. (nejlepší hláška: mám za poslední 4 roky pátý LC a nikdy se nic neposr.alo ... no ještě aby jo )
Musíš se zeptat mechaniků, kteří to denně servisují... a osobně neznám jedinýho, kterej by tu je.bku vyměnil za vzducháče... a to mi bohatě stačí... i kdybych na to neměl svůj vlastní názor Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
hicks napsal:
ja bych si vzduchace nekoupil.. hur sviti, horsi aerodynamika, uzsi kolo.. atd.
Ty pi.co tohle jsou argumenty. Ja bych si zas nikdy nekoupil lc kdyz vidim jek se to sere
ale k tobe se prece nehodi moderni motorka... tak nevim, co se vstekas.
A JO... pro mne to byly a jsou zasadni argumenty. Treba svetlo a min turbulence jsou pro mne zcela klicovy argumenty. To samy 120 / 170.
Nevim o tom, ze by se LC sralo statisticky vic, nez vzduchac... ty jo?
Upravil hicks dne 18.02.2018 18:51
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS napsal:
Musíš se zeptat mechaniků, kteří to denně servisují... a osobně neznám jedinýho, kterej by tu je.bku vyměnil za vzducháče... a to mi bohatě stačí... i kdybych na to neměl svůj vlastní názor
ptal jsem se jinde, nez servisak. Nemam info, ze by se LC sralo vic, nez vzduchac.
navic abys to porovnal, musel bys vzit LC totalni HOLOTU... prece nebudes porovnavat LC v plny palbe se svym vintážem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
koupil bych tu, která se mi víc líbí. Kazdé nové BMW je statisticky víc ošizené a poruchové, ale majitelé na nich najezdí více km a ve větším pohodlí.
Už jsem zažil tyto zásadní boje majitelů:
-2 ventil vs. první přetechnizovanej 4ventil se stříkačkou a brutálně narvanej elektronikou.
-11tku vs. ještě složitější a nespolehlivé 1150 s dvousvící, posilovačem a dvěma lambdama.
-Ingot 4ventil 11xx vs. už z výroby rozbitá plastomrdka 1200 vzduch.
-1200 vzduch poctivej starej vs. složitej novej rozvod (dvouvačka DOHC).
-A nyní se hádáme o poslední vzduch vs. první vodu.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
LOL.. cekal jsem, ze napises
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
ja bych si vzduchace nekoupil.. hur sviti, horsi aerodynamika, uzsi kolo.. atd.
Ty pi.co tohle jsou argumenty. Ja bych si zas nikdy nekoupil lc kdyz vidim jek se to sere
počkej ... když jsem byl u vas na svolavačce na software převodovky s LC, tak jsme se bavili na téma právě převodovky a ty jsi mi řikal, že můžu být v klidu... :-) že ty motorky se neserou o nic víc než jiný....
tak nevim :-)
Ale dlouho jsem se držel.
Řadím se mezi staromilce, nepřítele jízdních asistentů, palivových map a elektroniky vůbec. Už samotnej starter nebo potřeba akumulátoru v motorce ve mě vyvolává pocit zbytečného kurvítka. Nicméně uznávám, že motorky se ve výsledku vyrábí pořád lepší a lepší. Jen potřebují čas a v dnešní spotřební době i blázna, který tu životnost danýho stroje prokáže.
Myslím, že každá motorka ti bude sloužit tak dlouho, dokud budeš ochotnej do ní cpát prachy.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
servisak napsal:
To neni sofr prevodovky. Serou .. v tom poctu oprav serou ale spis to okolo nez pohon
takze ses prozradil. Serou se tedy veci, ktere si na vzduchac NEMUZES objednat
tedy znovu, porovnavejte HOLY LC vs. vzduchac v cca identicke vybave.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja si vzpominam, jak tu radili 11kari a 1150kari a vysmivali se te hrozne PLASTOMRD.CE dvanactce
Mmch LC ma celej hlinikovej predem... podle mne splnuje definici plastomrdky min, nez vzduchac.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dobre te bez okolku. Lc s AC nejde porovnat protoze no nejde koupit ve stejne vybave. Ale lc se za ty roky co se prodava sere vic. Na lc jsem videl nekolik prevodovek ko. Na vzduchu ti neodejde svazek motoru jen tak. Vzdy nastarujes ne ze odejde start. tlacitko a tak dale
... servis a diagnostika BMW Motorrad