Upravil hicks dne 16.03.2018 13:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alpha Technik, už udělalo kit, takže je předpoklad, že co nevidět už to začnou montovat ve fabrice a bude nový model.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
DAGR napsal:
Alpha Technik, už udělalo kit, takže je předpoklad, že co nevidět už to začnou montovat ve fabrice a bude nový model.
uz kdysi davno byla spy fotka GSa s nejakym pokusem o VANOS...
jinak ten kit od Alha racing je brutal
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
no aby to nevazilo zase o par kilo vic... ja bych radsi ocenil stejne velkou, ale o kousek lehci moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fuj, to je hnusný jak kýbl kitu. A do toho ten motor s megachladičem. Asi zacnu říkat to, co mi říkal táta, když jsem si kupoval 11tku. "Největší slabinou BMW je její motor." Tehdy ale neměl konkurenci, velký endura nebyly. Dneska už lze vybrat jinde a lépe.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Fuj, to je hnusný jak kýbl kitu. A do toho ten motor s megachladičem. Asi zacnu říkat to, co mi říkal táta, když jsem si kupoval 11tku. "Největší slabinou BMW je její motor." Tehdy ale neměl konkurenci, velký endura nebyly. Dneska už lze vybrat jinde a lépe.
pozor to je kit, to neni od BMW...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vím, doufám, že BMW s GS skončí u 1200ccm a nebude už víc blbnout. Už to je až dost. Ale
s těmi futuristickými divnotvary už to přehání - viz. Adv. verze. To snad nejde ani hadrem umejt, když jsi všude ve škvíře a za rohem.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
Vím, doufám, že BMW s GS skončí u 1200ccm a nebude už víc blbnout. Už to je až dost. Ale
v tech clancich pisou, ze to je kvuli konkurenci od KTM a Ducati.. Multisranda ma udajne uz 160 koni.
+
mozna diky VANOSu zvednou jen spicku. Jinak souhlas, silnejsi moto nechci... resp. neni pro mne motivem ke koupi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
já bych raději udělal tak patnáctistovku, osmnáct ventilů, tři turba, aby to cestovní enduro mělo aspoň 250 koní, jelikož to každej potřebuje.
a hlavně co nejmenší plexi, kola tak 15ky a podvozek na h...o
Upravil milan enduroskola dne 17.03.2018 12:18
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
BMW bylo skoro vždycky průkopníkem v technologiích vložených do sériových motocyklů... takže po 95 letech nevím, co je na tom divnýho? Jen málo z toho, co je tam dneska celkově nebylo prvně u BMW.
Od první teleskopické vidlice přes ABS až po laserový světla... a to je jen hodně stručně
Variabilní časování ventilů asi není vyjímkou.
Pro mě svoji vhodností skončilo BMW už vodou chlazeným boxerem... ale že bych se divil VANOSu, to zrovna ne ... a rozhodně tomu nebude nikdy konec, dokud bude fabrika fungovat, protože by dopadli jak Jawa
ABS má dneska taky každá motorka... i VANOS bude
Kdo má rád starší technologie, asi mu nezbude nic, než si jich víc važit a chovat se k nim tak, aby mu vydržely
Navíc zrovna VANOS není technologie, která dělá z lidí deme.nty, jako třeba protiprokluz, čidlo náklonu, asistent pro rozjezd do kopce... a mnohé další, takže bych rozlišoval vývoj technologií a degeneraci řidiče
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Pro mě svoji vhodností skončilo BMW už vodou chlazeným boxerem...
ehm.. chtel jsi rict, vodou z 20% pri-chlazovanym boxerem, ze jo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Cim je moto silnejsi, tim je vic potreba. Nakonec jsme tu meli dost osklive zraneni, ktere by moto s protiprokluzem zrejme vykompenzovala, ze jo?
Mne se treba LCcko jednou chtelo postavit pred Cukrakem na Strakonicky do kopce za Agipem. Byl jsem zamyslenej, LC jsem nemel dlouho a trochu moc jsem za to zatahnul.
Elektronika to nedovolila. Za mne palec nahoru. A to bylo sucho a bylo to na ctyrproudofce, ovsem ZA PRECHODEM kde akcelerujes.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2