při zpětném zapojování baterie když chci připojit mínus motorka začne houkat klaksonem....nevíte co s tím?díkes Toncek
Toncek přiložený následující obrázek:
[345.43Kb]
Upravil Toncek dne 27.03.2018 18:15
[img]
napada mne vybitej alarm (pouzivej udrzovacku, nedavej to na zimu pryc).. nebo OBRACENA POLARITA?!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
není to na 100% , ale kdysi jsem o něčem podobném četl na jednom zahraničním fóru a způsobila to obrácená polarita při zapojení baterie. (dle tvé fotky by to mělo být - plus vzadu, mínus blíže u sebe). Je třeba na to raději ještě mrknout, než si odpálíš regulátor.
Senior přiložený následující obrázek:
Tak prosím vás když už si odpojíte baterii vždy a snad 5x si zkontrolujte poly při opětovném zapojení.snad nebudete takový voli,jako já!!!a způsobíte si spoustu problémů....
Upravil Toncek dne 31.03.2018 19:19
[img]
Tak prosím vás když už si odpojíte baterii vždy a snad 5x si zkontrolujte poly při opětovném zapojení.snad nebudete takový voli,jako já!!!a způsobíte si spoustu problémů....
[img]
Mr GS napsal:
koukám, je třeba i asistenta polarity
ty ses teda osklivej.. tady Toncek je z toho (pravem) nestastnej.
Navic tohle se muze stat uplne v klidu a kazdymu.
Upravil hicks dne 28.03.2018 17:45
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
může... ale LC má houkajícího asistenta, protože tam se to už předpokládá
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Chtěl jsem nějak vtipně zareagovat už včera, ale byl jsem bez nápadu. Holt se asi může i toto stát, jinak by se to přece nestalo. A vyhoukat toho, kdo si nepamatuje, jak zapojit baterku, je od BMW opravdu vtipná utilitka. U novějšího typu ho prý ještě majzne spešl servo přes pazoury, aby si to pamatoval.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Pistolnik napsal:
Tohle se opravdu stát může. Mně jednou vypadl z ruky klíč a položil se na + a kostru. To nevymyslíš.
Tak tohle je samozřejmě Murphyho zákon... když ti vypadne klíč poblíž baterky, tak to ani jinak dopadnout nemůže, ikdyby se měl odrazit metr od země a skočit zpátky...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
pche nejaky baterky.. ja se specializuju na tankovani benzinu do dieselu (a naopak).
Dokonce s nima i pak jezdim po dalnici a musi pro mne jezdit vodtahovka
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak pánové ...s mojí askapádou špatného připojení baterie (záměna polů),vše ještě nekončí.Proto jsem to na radu Hickse sem napsal!Po obeznámení od servisáka,že může jít o poruchu šahající až do 50 tisíc!Při zjištění,že mám zapojeno špatně(ihned mě to houkalo klaksonem)jsem tedy zapojil už správně!!!jaká slast,když jsem nastartoval a moto si krásně naskočila a předla...Dobrá nechám tomu 2 min ať se olej rozleze tam kde má..chcípnu a koukám ,čoud z pod sedla,á to bude vypařující se vlhkost z výfuku-chyba lávky-naprosto specifický štiplavý dým z míst kde sedíte,asi řídící jednotka,ihned jsem zapl komprdu a foukal pistolí a chladil s rozhodnutím ihned oddělat už tak krásně zadělanou a zakrytovanou baterii!!!Hrůza v očích a strach z neznámého!Odpojeno po cca 1 min,čoud neustával!Kde je zdroj problému???vytrhával jsem holýma rukama (asi tu říd.jednotku) páč to šlo z pod ní.A už to vidím-zespodu je regulátor napětí,ten byl rozpálen tak,že se utavily 2 držáčky přichycené k blatníku!takže v /terý odvážím do servisu-já už na to ani nesahnu!prostě mám asi 4 dny naprosté smůly!A budu čekat s peněženkou-co jsem si o Velikonocích vykoledoval!Mějte se krásně!!!Toncek
Toncek přiložený následující obrázek:
[186.1Kb]
Upravil Toncek dne 29.03.2018 18:38
[img]
notybrďo! Držím palce, ať tě to moc nezrujnuje. Hlavně dávej bacha, smůla chodí po třech a průsery jsi měl teprve dva.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Toncek napsal:
Tak pánové ...s mojí askapádou špatného připojení baterie (záměna polů),vše ještě nekončí.Proto jsem to na radu Hickse sem napsal!Po obeznámení od servisáka,že může jít o poruchu šahající až do 50 tisíc!Při zjištění,že mám zapojeno špatně(ihned mě to houkalo klaksonem)jsem tedy zapojil už správně!!!jaká slast,když jsem nastartoval a moto si krásně naskočila a předla...Dobrá nechám tomu 2 min ať se olej rozleze tam kde má..chcípnu a koukám ,čoud z pod sedla,á to bude vypařující se vlhkost z výfuku-chyba lávky-naprosto specifický štiplavý dým z míst kde sedíte,asi řídící jednotka,ihned jsem zapl komprdu a foukal pistolí a chladil s rozhodnutím ihned oddělat už tak krásně zadělanou a zakrytovanou baterii!!!Hrůza v očích a strach z neznámého!Odpojeno po cca 1 min,čoud neustával!Kde je zdroj problému???vytrhával jsem holýma rukama (asi tu říd.jednotku) páč to šlo z pod ní.A už to vidím-zespodu je regulátor napětí,ten byl rozpálen tak,že se utavily 2 držáčky přichycené k blatníku!takže v /terý odvážím do servisu-já už na to ani nesahnu!prostě mám asi 4 dny naprosté smůly!A budu čekat s peněženkou-co jsem si o Velikonocích vykoledoval!Mějte se krásně!!!Toncek
jo paráda z motorkářů jsem sehnal regulátor dobíjení za dobré peníze,odvezl do servisu kde mi to připojili(mohl jsem také sám)a za litr jsem mohl jet domů-vše šlape-takže nic horšího....mějte se fajn a moc děkuji za vtipné komenty a rady...
[img]