Možná blbý dotaz,včera mi odešla z ničeho nic baterka,prostě jsem na vyjížďce po asi hodinovém obědě nenatočil,jen se to dvakrát pomalu přetočilo,udělalo cvak cvak a bylo vymalováno. Protože jsme byli na celkem prudkém kopci,tak jsem zkusil klasiku 3ku , 4ku ale kolo se ani neprotočilo,jako by se kouslo při puštění spojky?! Několikrát jsem různé motorky roztlačoval,ale s tím to jsem se ještě nesetkal a myslím si,že kompresem to nebude ..... Přehodili jsme baterky s suzuki sv 1OOO a to na 4ku chytlo na šup a to má taky dobrý kompres ! Máte někdo podobnou zkušenost?
Roztlačit to nejde bez dostatečného počtu lidí. 3 chlapi to ale roztlačí. Normálně to čapne na trojáka když to pustím z kopečka (měl jsem už baterku před smrtí) no a z kopce jsem to startoval taky na trojku, když jsem měl startér v servisu. Na tu trojku to chce získat krapet rychlost a spojku klouznout a jde to. Ovšem na motorce sedím a zatěžuji zadek svou trojcifernou hmotností.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
1150 neroztlacis ty, ja, ani Chuck Norris. Vim to
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Roztlačovat GS je dobrej sport... jendnou jsem to musel podstoupit a už nikdy víc bych to nechtěl dělat... přesně jak píšeš.. kolo ve smyku a nic... musel jsem to při puštění spojky silně propružit, aby to získalo trakci... nevím na jakou rychlost, ale na trojku to asi ještě nebylo (spíš 4,5)... a hned jak to blaflo tak vymáčknout a pohoda... ale než jsem přišel na to jak to udělat tak jsem se něco naběhal a natlačil....
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
....jo. ve 3 u Humpolce na pumpě. Já v hadrech + 2 kravataci ze Superba.... Všichni zpocení jak vrata od chliva, pumpu jsme oběhli 2x ale nakonec hroch chytnul - umřela baterka.... Ale nerad bych to zažil znovu - hrozny cvičení...... Mě to klaplo myslím na 3 a s pořádaným propruzenim a spojcenim, aby se otočilo kolo, jinak furt zablokovaný
Upravil Bubak dne 02.05.2018 20:16
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Vyzkoušeno v jednom muži: z opravdu mírného kopečka rozeběh, skok do stupaček, rychle nakvedlat 3-4kvalt a ze stupaček při dopadu prdelí na sedlo pustit spojku a ....... vrrrrrrrrm.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
jj,také jsem si vyzkoušel v Kosmonosích u Benziny, když se utrhly magnety ve starteru. Nakonec se nám to s Batůžkem podařilo naproti u Škodovky v mírném kopečku, pak solo u Zvířetic a nekonec s kamarádem ve Slivně už s vyndaným startérem. Jen podotýkám, že bez starteru nemá kostru X kontakt, takže Bávo nesvítí a myslím ani nebliká...
Před X lety jsme roztlačovali dvanáctku na "Radarce" u rybníka v Náměšti. Hodně daleko do kopce a JDE TO!
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
ja jedenaspade ked mi odišla baterka a sám 2-ka (možno aj 1tka v tých vyšších kvaltoch to nema zmysel )výskok na sedanku, napreval a odpalilo a brrm hned po spojke inak skape z pomalosti... 3ka -4ka by si musel isť už riadne rýchlo inak vcelku makačka s mojimi 82kg
Upravil furgon dne 02.05.2018 21:13
[img][/img]
Nejlepší je se nechat roztáhnout autem pokud nemáš někoho po ruce s motorkou... auto je při škubnutí přece jen méně rozhoditelné než nezkušená motorka.... odešel mně startér v půlce Mongolska a ve dvou moto jsme dojeli mým roztahováním.... po startování na písku, kamení jsme časem už neměli problém to startovat i na pumpách nebo po zastávce na cigaro nebo klidně u nádraží v Moskvě po návratu jsem naučil mě roztáhnout autem i ženu a od té doby několikrát nouzově použil, chce se jen dohodnout na signálech a rychlosti... pak je to vlastně pohoda
TAKE IT EASY
furgon napsal:
ja jedenaspade ked mi odišla baterka a sám 2-ka (možno aj 1tka v tých vyšších kvaltoch to nema zmysel )výskok na sedanku, napreval a odpalilo a brrm hned po spojke inak skape z pomalosti... 3ka -4ka by si musel isť už riadne rýchlo inak vcelku makačka s mojimi 82kg
Dobrá,takže to znamená,že to fakt jde (mluvím teda o 12ce 2004 s ABS ) a co na to rozvoďák ? Je toto roztahování nebo roztlačování u těchto motorek bezpečné ???
furgon napsal:
ja jedenaspade ked mi odišla baterka a sám 2-ka (možno aj 1tka v tých vyšších kvaltoch to nema zmysel )výskok na sedanku, napreval a odpalilo a brrm hned po spojke inak skape z pomalosti... 3ka -4ka by si musel isť už riadne rýchlo inak vcelku makačka s mojimi 82kg
Na 2ku?
ano a na dvoch metroch to musi chytit. ked das vissi sam to nedas lebo velka kompresia a slaby krut ( nemyslim si ze by rozvodova retiazka preskocila)
[img][/img]
Taky mám vlastní zkušenost. 1150GSA naložená a s bočákama. Asi 4 kolegové mne na radarce roztlačili z kopečka, když mi upadaly magnety na starteru. Poté jsem tlačil ještě jednou a v integrálce a s kuframa se vedle motorky fakt blbě běží. Důležitý je zatížit zadek a hned když vrkne zmáčknout spojku.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Kamarádovo R1100GS v plné náloži jsme z kopečka roztlačovali na trojku ve třech.. Svoje R1150GS jsem s vyndaným startérem ale holé roztlačil v pohodě sám.. S trochuou nadsázky jak pincka.. Trojka, rozběh a pěkně z výšky naskočit.. Ale mám metr devadesát, takže to se to pak skáče.. Chytne to pak na první žblept.. S kuframa jsem sám ale neroztlačil ani svoji předchozí Suzuki XF650.. Nezbyde tam pak prostě místo na naskočení..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..