Řekl bych že proměnných pro pád (natož pro úmrtí) je tolik, že to jedna tryska rozhodně nezachrání ....
Ale z pohledu fyziky asi nějakou konkrétní situaci pomůže zlepšit, to asi ano, jinak by se tím předpokládám Bosch nezabýval ...
Podle mě zásadní pokrok jak pro motorky tak hlavně pro auta může přinést jen politicko-společenská dohoda o maximální konstrukční rychlosti, mluví se o tom v konstrukčních kancelářích roky ale je to, bohužel, utopie.
imho je na tom nejzajimavejsi cena te patrony pro vyrobce.
Pokud to bude reaktivni napln, nepusti vas skoro nikam bych si tak tipnul..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mara napsal:
To chci, ale jen vpravo přes vypínač na cyklisty
Promiň Vevis
Ale já bych to vylepšil ještě o postřik močovinou. Aby to AdBlue bylo konečně k něčemu :-)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
xylem napsal:
...
Podle mě zásadní pokrok jak pro motorky tak hlavně pro auta může přinést jen politicko-společenská dohoda o maximální konstrukční rychlosti, mluví se o tom v konstrukčních kancelářích roky ale je to, bohužel, utopie.
Co tim myslis? Jako ze vsechno bude jezdit 80 Km/H a nebudou nehody?
To si fakt nekdo mysli???
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6
xylem napsal:
...
Podle mě zásadní pokrok jak pro motorky tak hlavně pro auta může přinést jen politicko-společenská dohoda o maximální konstrukční rychlosti, mluví se o tom v konstrukčních kancelářích roky ale je to, bohužel, utopie.
Co tim myslis? Jako ze vsechno bude jezdit 80 Km/H a nebudou nehody?
To si fakt nekdo mysli???
: ))) ale ne, to neni o nehodach ale o technicke/konstrukcni revoluci, nebo aspon hodne velky evoluci ...... a diskutuje se 160
v zasade jde o to ze pokud by byla shoda na maximalni konstrukcni rychlosti aut 160km/h tak by auta vypadaly uplne jinak, jiny motory, jiny podvozky, uplne jiny neodpruzeny hmoty, jiny jizdni vlastnosti, atd ....
ale je to utopie, i kdyz by to 99,9% (no at me nekamenujete mozna 99,8% lidi samozrejme vic nez stacilo .....
xylem napsal:
...
Podle mě zásadní pokrok jak pro motorky tak hlavně pro auta může přinést jen politicko-společenská dohoda o maximální konstrukční rychlosti, mluví se o tom v konstrukčních kancelářích roky ale je to, bohužel, utopie.
Co tim myslis? Jako ze vsechno bude jezdit 80 Km/H a nebudou nehody?
To si fakt nekdo mysli???
: ))) ale ne, to neni o nehodach ale o technicke/konstrukcni revoluci, nebo aspon hodne velky evoluci ...... a diskutuje se 160
v zasade jde o to ze pokud by byla shoda na maximalni konstrukcni rychlosti aut 160km/h tak by auta vypadaly uplne jinak, jiny motory, jiny podvozky, uplne jiny neodpruzeny hmoty, jiny jizdni vlastnosti, atd ....
ale je to utopie, i kdyz by to 99,9% (no at me nekamenujete mozna 99,8% lidi samozrejme vic nez stacilo .....
..me ne ... ono pozdeji vcer na volnym autobahnu mi z Karlsruhe pred Plzen pohodlna cetovni rychlost 220 km/h usetri skoro 3 hodiny casu.....
Upravil Bubak dne 17.05.2018 19:39
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
xylem napsal:
ale je to utopie, i kdyz by to 99,9% (no at me nekamenujete mozna 99,8% lidi samozrejme vic nez stacilo .....
podle mne by ti stacilo jen jedno varle.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
ale je to utopie, i kdyz by to 99,9% (no at me nekamenujete mozna 99,8% lidi samozrejme vic nez stacilo .....
podle mne by ti stacilo jen jedno varle.
A di ty brepto .... Spousta stejných rychlostních řečí jako s tím poměrem on/off ...
Nicméně to je dlouhodobá seriózní diskuze ve spoustě automotive, úplně stejně jako 48V na palubě atd ...
Ale jak říkám, prostě utopie. Určitě dřív projde to poloautonomni sčuchnuti kamionů a pak jejich 110, 120 rychlost ... Silnice nikdo nenafoukne a přitom je to potřeba ... Už to dávno funguje, jen halt ta politika ....
xylem napsal:
A di ty brepto .... Spousta stejných rychlostních řečí jako s tím poměrem on/off ...
mit moznost koupit si auto, co jezdi 240 je proste freedom, sorry.
(ja jezdim vetsinou konstantne 130-160 v zavislosti na povrchu -- nemam rad drncani a ani nemam S-kladu s AirMaticem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Abych se drzel tematu - v urcitych situacich by to mohlo nekomu nekdy pomoci, ale to, ze to testuje Bosch jeste nic neznamena.
Je otazkou, kolik ta napln zvladne dejme tomu metru ve smyku, co to bude vyhodnocovat, atd.
Airbagy take nikdo nechtel, meli strach a dnes si auto bez airbagu nejde koupit.
Xylem by to vsechno zglajchsaltoval pro dobro nas vsech. Dobroser jeden.
Okamzite, jak zacali vsichni vyrobci v Evrope s temi malymi objemy, prave kvuli politicko-spolecenske debate, jak nas zblbnout, koupil jsem si 5,7 Hemi, abych to tady trochu narovnal.
R1200GS 08" je minulost >> ADV, HP2, 2V ???
aktuálně ADV 2012 pryč
aktuálně MAX IV 6X6