Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Říjen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
Dotazy ohledne 1100 GS
wizardead
#1 
Přidané 27.06.2018 22:10

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
Ahoj!
Asi pred tydnem jsem si poridil 1100GS a mam na vas par dotazu ohledne vseho. Nektery asi budou dost blby, tak me za to nekamenujte.. Smile

Taakze:

1) Jak se meni svicky? Vytahl jsem ten stekr, ale nevejde se mi di te diry klic.. Musim na to mit specialni zuzenej svicak, nebo se musi sundal ventildekl?

2) Kdyz nastartuju za studena (a tim myslim 15-20 stupnu, nebo kolik ted byva venku), tak to vzdycky chytne na poprve i bez sytice a otacky se drzi asi na 1100. Jakmile se to ale ohreje na provozni teplotu (4-5 dilku) tak mi volnobezne otacky houpou nekde mezi 1400-1600.

3) Kdyz jedu vklidu 2500-3500 ot. tak je masina pekne klidna. Jak se ale vytoci vic tak je citit ze jakoby motor vibruje do stupacek a tak. Je to normalni?
 
mysaccek
#2 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 27.06.2018 22:17

Příspěvků: 409
Registrace: 07.12.08
Ahoj, na svíčky je klíč v sadě nářadí pod sedlem spolujezdce, volnoběh se mi zdá trochu vyšší. Co se týká těch vibrací tak si myslím, že do určité míry je to normální. Záleží na tom jak moc jsou cítit, ale trochu ano. Pokud jsi předtím měl Japonce tak si u 1100GS budeš muset na spoustu věcí zvyknout. U Japonce je problém když se ti divné zvuky začnou ozývat. U BMW je divné když ty zvuky přestanou to máš pak problém.

700 GS, 1100 GS
 
rak72
#3 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 27.06.2018 22:20
Avatar člena


Příspěvků: 245
Registrace: 05.03.14
1) Máš velký klíč. Nic nesundávej a pořiď vhodné nářadí.

2) Nech si to nebo si to seřiď za tepla. Toto normání není.

3) Je to normální.
 
wizardead
#4 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 27.06.2018 22:42

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
1) Naradicko pod sedlem jsem jeste nenasel, tak se tam zkusim podivat Grin

2) Ja jsem koukal na navod jak se to steluje, a pokud to chapu dobre tak staci jen trochu pritahnout oba "obtokovy srouby" je to tak?

3) Ja jsem prave predtim mel Transalpa a to clovek nastartoval a jel. Tady se vsechno klepe, cvaka, boucha, vrci, ... Grin nezvyk

Kazdopadne dik za rady Smile
 
mysaccek
#5 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 27.06.2018 22:56

Příspěvků: 409
Registrace: 07.12.08
Tak teď už tě chápu. Po Transalpu jsem měl stejný problém a dodnes mi některé věci u BMW tak trochu jdou proti srsti Wink Když odklopíš sedlo spolujezdce je tam takový černý kryt, ten odklopíš a pod ním je nářadí, dofukovací sada, měrky a hlavně takový vehement který nasadíš na fajfku svíčky a tím vytahuješ fajfku ať si nevytrhneš kabel …
Volnoběh tam na levé straně má štelování, ale radši si stáhni manuál nebo si to nech seřídit :-D Jinak už bych ho nedal za nic na světě, ale musel jsem si prostě zvyknout a stejně si na Transalpa často vzpomenu :-DDD
Upravil mysaccek dne 27.06.2018 22:58
700 GS, 1100 GS
 
vsezved
#6 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 27.06.2018 23:37

Příspěvků: 221
Registrace: 07.08.15
JO a pokud máš gumy na stupačkách, tak si je zkus sundat a pak teprve uvidíš co je to vibrování do stupaček, že to s gumama skoro vůbec nevibruje. ;-)
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
 
wizardead
#7 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 28.06.2018 00:11

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
Ja tam ty gumy nemam prave Grin
 
wizardead
#8 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 01.07.2018 21:53

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
Tak jsem o vikendu vymenil ty svicky, kupodivu pod sedlem fakt bylo naradi s klicem kterym to fakt slo Grin
A seridil karburatory - celkem tragedie. Volnobezny srouby uplna prasarna, potenciometr na klapce mel v klidu pres 1V a podobne.. Ted uz se to zda o dost lepsi, tak uvidime jestli si i trochu sedne spotreba (predtim to jezdilo snad za 9).
 
Mr GS
#9 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 01.07.2018 22:09
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8792
Registrace: 18.12.08
wizardead napsal:

A seridil karburatory...


sarcasm ... konečně nějakej odborník
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
wizardead
#10 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 01.07.2018 23:20

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
No za odbornika bych se urcite neoznacil... Grin
Proste jsem si tady nasel navod "jak seridit" a sel podle nej.. Kdyz mas ten synchrometr na podtlaky (nebo jak se to odborne jmenuje), tak to neni nic sloziteho..
 
Racek
#11 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 01.07.2018 23:42
Avatar člena


Příspěvků: 460
Registrace: 12.08.12
No jde o to že tam nemáš karburátorySmile
 
wizardead
#12 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 13:31

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
Jaaaj.. no tak proste telo vstrikovace paliva Smile pro me je karburator vsechno, kde se micha benzin se vzduchem..
 
AKHB
#13 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 14:33
Avatar člena


Příspěvků: 270
Registrace: 21.06.16
Buď v pohodě.... a jedovatých poznámek některých členů si nevšímej (příspěvek Racka za jedovatý nepovažuji)...
Všichni tomu říkají klapky ( před úpravou bylo napsáno kalpky)...
Přitom dle principu se tomu dá i říkat " karburátor " což je dle přesné definice "zařízení v němž se vytváří zápalná směs pro spalovací motory", zápalná směs se vytváří takzvanou "karburací", což je mimo jiné " tvoření zápalné směsi (pro spalovací motor) mísením jemně rozptýlených kapiček, nebo par kapalného paliva se vzduchem"
Většina lidí zná pouze takzvaný "podtlakový karburátor", kde je podtlakem přes trysky malého průměru nasáváno palivo do difuzoru, kde dochází k jeho rozprachu...

Kdyby si někdo místo bezpředmětné kritiky radši rozšířil obzory a podíval se alespoň sem:

https://cs.wikipe...r%C3%A1tor

(když už nedokáže uvažovat), nebyl by pak za B.L.B.A...

A jak říkal sám p. Werich " nejhorší je srážka s blbcem, blbce totiž nedokážete usvědčit z blbství"Grinflower

Jooo a omlouvám se za plevelení Tvého vlákna, ale nedalo mi to a musel jsem to napsat..
Upravil AKHB dne 02.07.2018 15:01
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
 
Hrabe_X
#14 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 3766
Registrace: 31.10.07
AKHB napsal:
Všichni tomu říkají kalpky...


"Kalpka" jsem tomu tedy nikdy neřekl. Grin

Jinak se vším ostatním souhlas, jen nechápu proč si v dnešní době lidi kupujou takový starý, težký, nabouraný autojeřáby jako je 1100GS... (dotaz na autora diskuze)? Smile

Jinak 1100GS má hodně divnejch zvuků a vlastností:

- ABS při rozjezdu zní, jak když hodíš 10tku klíč do plechovýho kýble
- po nastartování zacvakaj ventily, jako když dáš plnej plyn u Zetoru 25
- řazení z 1 na 2 není úplně nejjemnější, dost často se zvukovým efektem přelomení suché smrkové větve
- občas nahlas bzučí palivové čerpadlo, nejvíc je to slyšet nejdál od domova
- atd...

Rada - neposlouchej to a jezdi. Hlavně se nevrtej ve věcech,které fungujou! thumbs upSmile
Upravil Hrabe_X dne 02.07.2018 14:58
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
AKHB
#15 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 15:00
Avatar člena


Příspěvků: 270
Registrace: 21.06.16
Díky za upozornění... sem to po sobě nečetl... a jasně mají tam být KLAPKY... opravím to...
BMW R1150GSA - nejlepší pohled na svět je ze hřbetu hrocha...
 
Re4DeR
#16 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 15:34

Příspěvků: 132
Registrace: 30.04.18
Hrabe_X napsal:
AKHB napsal:
Všichni tomu říkají kalpky...


"Kalpka" jsem tomu tedy nikdy neřekl. Grin

Jinak se vším ostatním souhlas, jen nechápu proč si v dnešní době lidi kupujou takový starý, težký, nabouraný autojeřáby jako je 1100GS... (dotaz na autora diskuze)? Smile

Jinak 1100GS má hodně divnejch zvuků a vlastností:

- ABS při rozjezdu zní, jak když hodíš 10tku klíč do plechovýho kýble
- po nastartování zacvakaj ventily, jako když dáš plnej plyn u Zetoru 25
- řazení z 1 na 2 není úplně nejjemnější, dost často se zvukovým efektem přelomení suché smrkové větve
- občas nahlas bzučí palivové čerpadlo, nejvíc je to slyšet nejdál od domova
- atd...

Rada - neposlouchej to a jezdi. Hlavně se nevrtej ve věcech,které fungujou! thumbs upSmile



Díky! přesně si to vystihl a moc si me pobavil Grin.
 
marianbmw
#17 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 18:19

Příspěvků: 37
Registrace: 12.07.14
Hrabe_X napsal:
[quote]AKHB napsal:
Všichni tomu říkají kalpky...


"Kalpka" jsem tomu tedy nikdy neřekl. Grin

Jinak se vším ostatním souhlas, jen nechápu proč si v dnešní době lidi kupujou takový starý, težký, nabouraný autojeřáby jako je 1100GS... (dotaz na autora diskuze)? Smile

A já ji chci taky,které gs najede 850 000km při zachování 70 procent orginality?viz motohank.
 
Kareltec
#18 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 21:02

Příspěvků: 5
Registrace: 29.12.17
Někteří si to kupujeme z nostalgie, někteří z blbosti a ti ostatní holt nemají na moderní plečky Cool
 
http://konzervace.webnode.cz/
Hrabe_X
#19 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 22:12
Avatar člena


Příspěvků: 3766
Registrace: 31.10.07
Aha. Díky za odpověď.
Ptám se proto, že kdysi nebylo moc kam jít, ale dnes je spousta jiných voleb a nejsou už vyloženě špatný, nespolehlivý, nepohodlný motorky.
Tehdy byla 1150novinka, na tu jsem neměl dukáty. Pak byla možnost Triumf Tiger 900, 1100 Guzzi Quota, snad ještě Varadero (brrr to je divnější snad víc jak ta Guzzi), začali prodávat LC8, která se obvykle vysypala v půlce cesty a stála balík (a hnusnější budíky dodnes nikdo nevyrobil jak na první LC8).... No nebylo kam jinam uhnout, když jsi chtěl ve 2,cestou, necestou, občas rychle a daleko.
Já si to koupil poměrně mladý. Tehdy se starší asi 5ti nebo 8mi let kdysi nemohli přihlásit po dovozu do ČR,už přesně nevím.
Cestovatelé mě varovali, že to je samý čidlo a drát, řídicí jednotka a hlavně to nemá klasickej karburátor. 2ventily stejného roku neměly už nakopávačku a nebylo to k ježdění s mou partou různorodých motorek, jelikož by tomu na dálnici asi ukápl válec (to zas bude keců), mělo slabý brzdy,elektriku a mým stylem jízdy žralo jak ruskej vrtulník při útoku. Prostě se na můj styl ježdění nehodilo, ačkoliv se mi líbilo a líbí dodnes.
Po asi 16ti letech, už ani nevím jak dlouho to mám, musím říct, pro cestování je to ideální univerzál, když občas jedeš lesem, cyklostezkou, zkratkou, pár dní po dálnici, vjedeš do hor a honíš se s motorkama v zatáčkách plně naloženej, tak tohle umí skvěle. Furt je kolem hodně jinejch motorek, který jsou krásný, rychlý nebo víc off nebo víc něco jinýho. Takže když se dlouho nesvezu, tak to vždy skoro prodávám a čumím po jinejch, ale pak se projedu a zjistím, že mi to tak dokonale sedí, že není lepší univerzální motorky. Otvírá mi to zvláštním způsobem svět přede mnou,
ten pocit, že když mi yebne v makovici, můžu jet kolem koule a nemusím nic řešit mi jiná motorka nepřinesla. Nemít tohle GS, měl bych v garáži místo jedné minimálně 3 různé motky, které umí nejlépe jen něco. 11tka se pro mě stala takové ideální manželství s motorkou (narozdíl od manželky neřeší, když se svezu na jiné, což samozřejmě manželce nedělám, motorce občas jo.) Smile
A krom univerzálnosti byl další důvod koupě: levnej základní servis, kterej zvládneš všude na světě a přístup ke klíčovejm dílům. Starter seženeš ze starýho Peugeota, čerpadlo z VW, svíčka stojí kilo, filtry proti japoncům za pár drobnejch atd... a teď je i dost kvalitní druhovýroby, i když už to není důležité, protože nejsem studentík a GS, který bylo nedosažitelně drahý si koupíš za 3průměrný platy.
Závěr: dneska už s 1100GS nevypráskáš v zatáčkách supersporta, jako kdysi, ale na svůj věk je to motorka, která stíhá na plynu i na brzdy s velmi schopným podvozkem, pro který jsou limitem jezdec a gumy.
Gratuluju všem, kdo dočetl až sem a neusnul jak moje dcerka, která chudinka čekala na pohádku, až to tatík doklobe do tabletu. Grin
Upravil Hrabe_X dne 02.07.2018 22:17
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
 
wizardead
#20 
Dotazy ohledne 1100 GS
Přidané 02.07.2018 23:08

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
Ja jsem koupil 1100 GS prestavenou na 1150 ADV. Jeste porad se sam nemuzu rozhodnou, jestli to byla dobra nebo spatna koupe. Je to takovej malej bastl nicmene se mi moc libi a jsem z ni nadsenej. A hlavne je to obalene touratechem ze vsech stran, coz je pro me velike plus Smile
Vzdycky se mi libili mastodonti masiny. A kdyz jsem se ted rozhodoval co si zase poridim, tak byly jen dve volby Afrika nebo GS.. Noa to GS me proste vzalo za srdicko vic, zvlast v podani toho ADV.
No ale ze to zere jak tank na sytici, to jo.. to musim jeste nejak poladit.
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 125
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,737
Nejnovější člen: ciky

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 1.98 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI