Ahoj přistál u mě 2ventil, ve čtvrtek jsem jel na evidenčku asi 20km a dnes pod moto olej, původní majitel tvrdil že někde trochu rosí. Je možné že by to sáklo kolem trubiček ventilů na bloku motoru?
Kratkej přiložený následující obrázek:
Jj, jsou tam gumovy tesneni. Jsou jak sutr a kolem nich to tece. Kamaradovi to zaclo tect po tom, co stal ve Vidni v zacpe. Akorat mam obavu, ze vymena znamena sundat valce.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Je to klasika, jsou to gumy u trubek, pak mrkni na druhou stranu jestli to kolem trubek nepodfukuje taky, měnil jsem kvůli tomu 2 trubky. Trubky do válce je dobré dát ještě na lepidlo, gumy jsem dal na silikon drží 3 roky a 30tis km,ale je vidět že začínají být zteřelé.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
1. Podle stylu jízdy 1dcl na 1tis km až 5dcl na 1tis km, ale to už jedu opravdu svižně např. dálnice nebo se naháním a točím až k 7tis ot/min
2. kontroluji na hlavním stojanu a studený motor a měrku jen přiložím a podle toho co v ten den pojedu tak liju olej na 3/4 rysky nebo 1/2.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Tak jsem odmastil najel 45 km a kolem rozvodu to lehce sákne, bohužel to nebude asi ten hlavní problém, budu potřebovat zjistit jak se kontroluje olej v převodovce.
Kratkej přiložený následující obrázek:
Řekl bych, že je to z gufera u řadičky a určitě tomu nepomůže ani ten silikon (nebo co to je) pod výpušťákem. Ještě mrkni jestli není olej mezi motorem a převodovkou, pokud i odsud prolíná olej udělal bych gufera komplet, když začne jedno za chvilku potečou všechny. Znám to, začal jsem jedním a za chvilku byl z motorky průtokáč od vidlic po koncový převod.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Jak píše Michal. Gufera vyměň komplet - jak na klikovce, tak na převodovce. Ještě sundej víčko na olejovém čerpadle a vyměň o-kroužek pod víčkem - taky to přes něj občas sákne. Jestli to sákne pod válcema, tak sundej hlavy a válce, dej nová těsnění, vyměň gumy mezi trubkama pro zdvihací tyčky a blokem. Zadní gufero na převodovce (u výstupní hřídele) zamázni v horní části silikonem (je tam v karteru výřez na odvětrání převodovky, který už se k odvětrání nepoužívá /prolínal tudy olej z převodovky do manžety/- bývala na to tehdy technická akce - zamazávalo se to silikonem). Odvětrání je řešeno přes šroub ukostření a zajištění bowdenu náhonu tachometru - ten šroub je podélně provrtaný a odvzdušnění převodovky je přes něj. Taky sundej olejovou vanu a vyměň pod ní těsnění - taky to tudy dost často sákne. A taky to někdy jde přes čidlo tlaku oleje - zkontrolovat. Když tohle vše uděláš, tak budeš mít na dlouhou dobu pokoj a nebude se ti motorka "pochcávat" :-))).
Upravil Tonda dne 05.10.2018 08:31
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak za prvé mě těší že máte ve mě důvěru rozdělej to a přetěsni to, něco rozdělat to by mě šlo dát to do hromady no ??.
Dotaz ohledně simerinků kde kupovat a hlavně je v nich nějakej rozdíl do se kvality týká.
Tak jsem dnes dojel na jeden válec asi svíčka, dotaz jakou používáte na 2ventily značku svíček NGK jsou po uchlastání KO.