Ahoj přistál u mě 2ventil, ve čtvrtek jsem jel na evidenčku asi 20km a dnes pod moto olej, původní majitel tvrdil že někde trochu rosí. Je možné že by to sáklo kolem trubiček ventilů na bloku motoru?
Kratkej přiložený následující obrázek:
Jj, jsou tam gumovy tesneni. Jsou jak sutr a kolem nich to tece. Kamaradovi to zaclo tect po tom, co stal ve Vidni v zacpe. Akorat mam obavu, ze vymena znamena sundat valce.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Je to klasika, jsou to gumy u trubek, pak mrkni na druhou stranu jestli to kolem trubek nepodfukuje taky, měnil jsem kvůli tomu 2 trubky. Trubky do válce je dobré dát ještě na lepidlo, gumy jsem dal na silikon drží 3 roky a 30tis km,ale je vidět že začínají být zteřelé.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
1. Podle stylu jízdy 1dcl na 1tis km až 5dcl na 1tis km, ale to už jedu opravdu svižně např. dálnice nebo se naháním a točím až k 7tis ot/min
2. kontroluji na hlavním stojanu a studený motor a měrku jen přiložím a podle toho co v ten den pojedu tak liju olej na 3/4 rysky nebo 1/2.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Tak jsem odmastil najel 45 km a kolem rozvodu to lehce sákne, bohužel to nebude asi ten hlavní problém, budu potřebovat zjistit jak se kontroluje olej v převodovce.
Kratkej přiložený následující obrázek:
Řekl bych, že je to z gufera u řadičky a určitě tomu nepomůže ani ten silikon (nebo co to je) pod výpušťákem. Ještě mrkni jestli není olej mezi motorem a převodovkou, pokud i odsud prolíná olej udělal bych gufera komplet, když začne jedno za chvilku potečou všechny. Znám to, začal jsem jedním a za chvilku byl z motorky průtokáč od vidlic po koncový převod.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Jak píše Michal. Gufera vyměň komplet - jak na klikovce, tak na převodovce. Ještě sundej víčko na olejovém čerpadle a vyměň o-kroužek pod víčkem - taky to přes něj občas sákne. Jestli to sákne pod válcema, tak sundej hlavy a válce, dej nová těsnění, vyměň gumy mezi trubkama pro zdvihací tyčky a blokem. Zadní gufero na převodovce (u výstupní hřídele) zamázni v horní části silikonem (je tam v karteru výřez na odvětrání převodovky, který už se k odvětrání nepoužívá /prolínal tudy olej z převodovky do manžety/- bývala na to tehdy technická akce - zamazávalo se to silikonem). Odvětrání je řešeno přes šroub ukostření a zajištění bowdenu náhonu tachometru - ten šroub je podélně provrtaný a odvzdušnění převodovky je přes něj. Taky sundej olejovou vanu a vyměň pod ní těsnění - taky to tudy dost často sákne. A taky to někdy jde přes čidlo tlaku oleje - zkontrolovat. Když tohle vše uděláš, tak budeš mít na dlouhou dobu pokoj a nebude se ti motorka "pochcávat" :-))).
Upravil Tonda dne 05.10.2018 08:31
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tak za prvé mě těší že máte ve mě důvěru rozdělej to a přetěsni to, něco rozdělat to by mě šlo dát to do hromady no ??.
Dotaz ohledně simerinků kde kupovat a hlavně je v nich nějakej rozdíl do se kvality týká.
Tak jsem dnes dojel na jeden válec asi svíčka, dotaz jakou používáte na 2ventily značku svíček NGK jsou po uchlastání KO.